Xboxlife forum

Kommer BC nu?

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Kommer BC nu?

Indlægaf Mr Alean Smith » 3. apr 2005 00:16

http://www.xbox.com/en-US/bc/ Der står jo 2005, men..
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Valkyrie » 3. apr 2005 00:22

who knows.

Tork, psyconauts og oddworld var alle spil der blev glemt i næsten år hvor ingen hørte noget, men kom pludslig frem igen - alle spil hvor MS droppede licens på.


Hell - jeg ville gerne betale fuld pris for BC alpha(ja skyd mig... jeg elsker alt lionhead/moly):=)


men ordet er stadig at det er "on hold".
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Mr Alean Smith » 3. apr 2005 00:24

Street Date
2005

Hvordan kan de så skrive det? :shock:
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Stoffer » 3. apr 2005 02:46

de har vel ikk opdateret det :roll:
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Buktu » 11. apr 2005 14:24

Personligt tror jeg det er blevet flyttet til næste generation.. Måske er det også det bedste.. =) Ikke sikkert at Xboxen er i stand til at yde det super koncept retfærdighed.. =)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf BSDK » 11. apr 2005 20:42

tror bare de har droppet det helt, måske piller det det frem om et pr år
BSDK
Niveau 4
 
Indlæg: 507


Indlægaf Buktu » 11. apr 2005 22:37

Tror sq ikke de har droppet det.

Hvis du spørger mig, så tror jeg det er sådan en titel der har haft en for lang udviklingsperiode med for lidt fremskridt, og som derfor normalt ville blive droppet. Men Microsoft skal bruge launch titler, så tror de har overtalt Lionhead til at flytte det :) Or so i hope =)

Ligesom det sikkert er sket med Kameo.. :p Startede det ikke med at være et N64 spil? =) Senere et gamecube spil, så et Xbox spil, og nu et X2 spil? =) Eller er det bare noget jeg bilder mig ind? :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Peet » 12. apr 2005 11:02

Duke Nuke'm Forever ligger stadig tyst i mørket, gemt væk i flere år =P
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 12. apr 2005 12:16

Ja, og det har vidst skiftet grafik motor 3-4 gange ;)

Men det er stadig i udvikling :) Det er bare lang tid siden man har set eller hørt noget til det.. :p
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 12. apr 2005 13:13

Ligenu er det jo ikke i udvikling, seneste nyt var, at spillet er droppet. :?

Men at de ikke udelukker at tage det frem igen.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf BSDK » 12. apr 2005 13:20

AndersPedersen skrev:Ligenu er det jo ikke i udvikling, seneste nyt var, at spillet er droppet. :?

Men at de ikke udelukker at tage det frem igen.


ja, de sagde de havde sat udviklingen helt i stå. om det bliver samlet op igen, vides ikke
BSDK
Niveau 4
 
Indlæg: 507



Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron