Xboxlife forum

Halo2

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Halo2

Indlægaf Azbox » 18. jan 2004 16:04

Ved i hvornår halo2 udkommer? jeg glæder mig vildt til det!! :D
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 18. jan 2004 16:14

"When its done", det er det eneste vi ved og det eneste oficielle.
Playkid
 


Indlægaf Anastacio » 18. jan 2004 16:14

Læs vores release liste eller tjek nyheden.
En anden gang må du godt huske, at tjekke sitet først.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 18. jan 2004 16:28

OMG Den 26. April... NICE! En måneds tid før min fødselsdag! Hvor heldig har man lov at være :) Bare den passer! :D
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Playkid » 18. jan 2004 16:35

Det skal du nok ikke regne med den gør.

Det er der butikkerne forventer spillet udkommer, men bungie arbejder stadigt på spillet og der er ikke frigivet nogen release endnu.
Playkid
 


Indlægaf Alex DK » 18. jan 2004 17:15

Det er ihvertfald 110% sikkert at Halo 2 ikke udkommer 26 april...en mandag!

Tothegame - en at nettets mest pålidlige sider - har spillet til release fredag d. 30 April, dog tvivler meget på at spillet allerede bliver udgivet til april
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 18. jan 2004 17:22

Men hvorfor står det ikke TBA derinde?
Halo 2 har ikke fået nogen officielt release dato endnu.
Playkid
 


Indlægaf Alex DK » 18. jan 2004 17:29

Tothegame har det med at sætte datoer på titler, før noget er officielt, men generelt er det en meget pålidlig side. F.eks Gamefaqs har også Halo 2 til TBA.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Hubbi » 18. jan 2004 19:27

Det er et af de spil man venter på med længsel,og jeg vil være en af de første der sparker døren ind til den lokale spil pusher,og flår det ned fra hylden når det udkommer 8)
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf Peet » 18. jan 2004 20:56

Jeg vil tro (efter aaaalle de forsinkelser jeg har vidnet..), at de ikke holder sig til april, for hvis et kæmpe spil som Halo 2 stadig er under udvikling. Jeg tror ikke, at de (Bungie) har tænkt sig at sige noget som helst, før det er færdigt, og så finder de en god dag at udgive det på (fx dage hvor der ikke er andre store titler i nærheden ), og så bruger de al mellemtiden til releasen på, at reklamere for spillet, og sætte lidt ekstra gang i folks forventninger.

Så vi ser det nok aller tidligst i maj.. det er mit bud.
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 18. jan 2004 21:09

Halo 2 har værer 90% færdigt for ca. 3 måneder siden, Bungie har dog også fortalt at de sidste 10% er det sværeste.
Jeg vil tro på at de 10% består i at teste spillet for bugs, fejl og mangler.
Det virker som om at spillet er lige på trapperne også fordi de er begyndt at komme med ugentlige Halo 2 updates.
Some Pete the elite siger, tror jeg også at de vil finde en passende dag at lanchere spillet på, måske lige op til en ferie f.eks.
Jeg vil også skyde på en maj dato, selvom jeg håber på april.
Playkid
 


Indlægaf L1 Solid » 22. jan 2004 17:29

Ja det ville være fedt hvis det kom i April (ca. en måned efter min føs'dag) Men de skulle jo også gerne få det lavet forhåbentligt bedre en Halo, og udsender de det for tidligt kan der jo måske ikke komme lige så mange fede ting i, fx. the liberay hvor at der skulle havde været forskellige dyr og planter i en form for resevater hvor at der nu "bare" er noget blåt stads.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Playkid » 22. jan 2004 19:08

Library er faktisk blevet mulig at spille online med plante væsk og alt muligt ;)

Jeg kontaktede coolshop og de sagde at det var den dato de havde få fra Microsoft/Bungie. Det lyder jo meget lovende, men vi ved jo ikke hvornår de fik den eller om det var Microsoft eller Bungie der har givet en releasedato.

Edit: Fedt navn Gurdians:)
Playkid
 


Indlægaf Azbox » 15. feb 2004 12:16

game killer skrev:Læs vores release liste eller tjek nyheden.
En anden gang må du godt huske, at tjekke sitet først.



sorry... skal nok prøve at huske det næste gang hehe!!!
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 15. feb 2004 12:19

Halo 2 udkommer til efteråret, men det er som sagt en meget gammel nyhed.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Næste

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster