Xboxlife forum

Doom 3 Xbox udgivelses dato ?

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Doom 3 Xbox udgivelses dato ?

Indlægaf Hubbi » 15. jul 2004 13:55

Hej.Da Doom 3 til pc jo er gået i produktion,så ville jeg gerne vide hvornår Xbox udgaven udkommer ? Min pc ville få et hjerte anfald hvis det skulle trække pc udgaven,så derfor må det jo blive til Xbox istedet.
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 15. jul 2004 14:23

Der er endnu ingen dato for Doom3 til xbox.

Doom3 til xbox kommer dog lidt efter PC udgaven og ID Software går nu over og hjælper udviklerne med, at færdigudvikle Doom3 til Xbox.

Eneste vi ved er, at Doom3 meget gerne skulle være klar til release lidt efter PC udgivelsen :)

Håber det var svar nok :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Goose Fraba » 15. jul 2004 14:37

En god kontakt i den tyske Xbox afdeling har fortalt mig, at de får Doom 3 i Tyskland til Xbox den 11 august, så mon ikke vi får det nogenlunde samtidigt?
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Anastacio » 15. jul 2004 14:40

Det er så 100% sikkert, at vi ikke får Doom3 til xbox den 11. august desværre.

Det er officielt udmeldt, at Doom3 til Xbox kommer efter PC udgaven og udviklerne fik da også først koderne efter de var implementeret i PC versionen.

PC udgaven udkommer den 13. august 2004 så det er 100% at vi ikke får det den 11. august til Xbox. :)

Et godt gæt kunne være Oktober/November herhjemme.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf stuckpizza » 15. jul 2004 15:31

Man ved aldrig Game Killer:)
Desuden vil jeg tro at Doom III vil komme til oktober.
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf Goose Fraba » 15. jul 2004 15:39

Ok, det skal så ikke købes i dk, hvis det er så forsinket. Der står godt nok også først 24 september hos amazon.co.uk så det er nok mere realistisk.
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Hubbi » 15. jul 2004 16:00

Tak for svaret :)
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf stuckpizza » 15. jul 2004 17:07

Desuden er der nye billeder:
http://media.xbox.gamespy.com/media/482/482119/imgs_1.html


The article also hints that the Xbox version of the game might not make it out this year.
"We can't say, at this point, that it's going to come out this year," said Hollenshead. "There are a couple of big pieces of work that still have to be done."

Så måske ingen Doom 3 til Xbox i år.
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf Anastacio » 15. jul 2004 17:09

Det ville også være det mest sikre for ID Software at udgive Doom3 til næste år nu når Halo2 udgives i år :)

Og mange mange mange tusinder tak for de nye screens Stuckpizza, har ventet på nye screens længe :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf stuckpizza » 15. jul 2004 17:36

Så kig også på doom 3(PC) contdown på http://www.ua-corp.com/

Efter at have ventet 4 år på det så, er dette countdown stort for mig.
Doom 3 til pc kommer desværre ikke på dvd diske, men på ca. 3-4 cd diske.

Dette bliver bedre hver gang man læser det:

IT'S DONE!!!!!!!

Yes, this is the official word that DOOM 3 has been code released and has been approved for manufacturing!
It won't be long now until the anticipation ends and the PH34R begins ;-) We literally just hung up with Activision and have confirmed that our latest release candidate has been mutually approved and is finally GOLD. Thanks to everyone for their patience (yeah right! =) and for everyone at id, Activision and our numerous partners for helping us create what I believe is absolutely the best game we have ever made.

So, the next question is release dates. Retailers in the States will be allowed to pick up games starting at 12:01 AM on August 3rd. The official street date is actually August 5th in the U.S.A., but some of your favorite stores will probably have it early for those of you who have to have it first. Check with your local retailer for that information.

Internationally, the game will take a few more days to make it to the store shelves. The UK will probably get it first, on or about August 6th. Everywhere else will probably be Friday, August 13th (que Twilight Zone Theme) or close to that date, with just a few exceptions (e.g. Russia and Poland). This isn't because we don't have love for you folks outside the U.S., but the localization and manufacturing process takes a bit longer outside the U.S. where we will have JVC run 24/7 to get the units built. I guess the European manufacturers prefer to give their employees nights and weekends off. Go figure!

The champagne is flowing here at id and smiles abound!

I'll update again with some DOOM 3 preparation tips (not what hardware to buy - you'll have to wait for a programmer for that sort of thing). In the meantime, I want to see those "DOOM 3 GOLD!!!" threads set new records for swamping message board servers, destroying productivity, and post counts ;-)

Recapping today's headlines....DOOM 3 GOLD!!!
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf Hubbi » 15. jul 2004 19:54

Nå så de mener at Xbox versionen først kommer næste år... ? Ja men så mistede de lige en kunde til Xbox versionen,da jeg ikke vil vente i flere måneder på det spil.Så må jeg slå sparegrisen itu,og købe et nyt grafikkort istedet :lol:
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf stuckpizza » 17. jul 2004 10:16

Desuden har man opdateret http://www.doom3.com
efter at den kun har sagt "COMING SOON" hele tiden.
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf cavi » 23. jul 2004 00:07

doom skulle komme den 15/10 i ebgames...håber at datoen holder !
......jeg har den der hjemme !!
cavi
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Indlægaf Valkyrie » 23. jul 2004 00:15

De første reviews virker gode...

Men måske ikke den åbenbaring som nogen havde håbet på!
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Tommy » 2. aug 2004 20:16

Jeg har lige læst denne: http://pc.boomtown.net/da_dk/articles/a ... p?id=59900
Vi opfordrer alle til at holde den sidste uges ventetid ud, så du kan anskaffe dig et lovlig eksemplar af id's seneste kreation.
Udkommer det om én uge?????????????????!! :O
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster