Xboxlife forum

HALO 2 først den 11 November (for England!)

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

HALO 2 først den 11 November (for England!)

Indlægaf Frodo » 9. jul 2004 13:19

PIV! Nu havde jeg (vi) lige gået og glædet mig til den 9. November også viser det sig at jeg (vi) skal vente 2 dage mere, mens USA for spillet 2 dage før os :evil:

http://www.dailyrush.dk/

Da Xbox kom frem for nogle år siden var Halo det spil der skulle lancere og fremføre Xbox som fremtidens konsol. Det skete også i mere eller mindre grad og nu er opfølgeren – Halo 2 – som bekendt på vej. Microsoft har i dag fremsendt en pressemeddelelse der afslører at Halo 2 vil lande i England den 11. november i år. Dette vil sige at Danmark sandsynligvis vil få spillet samme dag eller et par dage senere.

"We know people are waiting for it and Halo 2 is everything people expect it to be – a fitting sequel to Halo and the most hotly anticipated title on any platform. With multiplayer online capabilities that expand online gaming to another level, Halo 2 is a significant launch."

Udviklerne lover dramatisk forbedret grafik, sjovere gameplay via Xbox Live og omgivelser der kan ødelægges. Amerikanerne har igen fat i den lange ende da de allerede får spillet den 9. november.




HELDIGE USA! Man jeg ovelever nok 2 dage...............
Hvis XBOX er en PC, så er en PC sq da også en XBOX!
Frodo
Niveau 1
 
Indlæg: 59


Indlægaf Playkid » 9. jul 2004 16:00

Lever du i England?
Playkid
 


Indlægaf DNS_DK » 9. jul 2004 16:47

PS2 Playkid...

hvad mener du med det...

spillet vil sansynligvis komme ud i Danmark på samme tid som det gør i England... så ved ikke helt hvad du mener med om han lever i England :D
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Playkid » 9. jul 2004 17:09

Indtil videre, svj. jeg har fundet ud af, er det kun England hvor spillet er udsat.
Det skulle meget gerne udkomme i resten ar EU d. 9 november.

http://gamesradar.msn.co.uk/home/defaul ... ionid=1084


Grunden til at de bliver forsinket i UK, skulle angiveligt være fordi de er slemme til at sælge deres spil før den endelige releasedato.

Jeg glæder mig lidt til at få det bekræftet i denne uges Bungie update, hvis det bliver det.
Playkid
 


Indlægaf Anastacio » 9. jul 2004 17:33

EU får altså heller ikke spillet den 9. november, det er jeg ret så sikker på.

Mit gæt er, at vi får det efter UK.

UK har i de fleste tilfælde fået spil 2-3 dage før andre lande i EU, så hvorfor skulle det ikke gælde denne gang :?

Enten får vi det den 11. november eller senere (mit personlige gæt).

For vi har aldrig fået spil før UK.

Og, at UK skulle få spillet senere pågrund af, at de sælger spil før de må synes jeg egentlig ikke holder (her snakker jeg om Bungie's/Microsofts beslutning).

Andre lande sælger med garanti også spil før release, bl.a. gør vi det også herhjemme.

Så, at give UK en udsættelse pågrund af det er absolut ikke fair og 100% slet ikke fair overfor spillerne.

Så mit endelige gæt er, at vi får spillet den 11. november eller senere, og at Microsofts (eller hvem det er) beslutning om, at give UK udsættelsen pågrund af det absolut ikke er fair.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf DNS_DK » 9. jul 2004 17:52

ok kan ikke finde det topic hvor der står hvor man kan forudbestille den der specielle Halo 2 spil pakke...

kan i ikke lige sende link til de sider hvor man kan bestille den henne.... skal nemlig forudbestille idag :D
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Playkid » 9. jul 2004 18:37

Jeg ved ikke game killer, det ser ud som om der er nogen der ikke har oversat den besked fra Michel Cassius rigtigt.

Indtil videre har jeg fundet 2 sider som siger at det kun er i UK det er udskudt.

http://ve3d.ign.com/articles/529/529346 ... ?fromint=1 (IGN)
og
http://gamesradar.msn.co.uk/home/defaul ... ionid=1084 (Gamesradar).

Faktisk nævner gamesradar, det er i hele EU.
Men den artikel fra IGN siger noget andet.

Kun gamereactor og gamesector har den danske oversættelse. Gameradar har bl.a. flere udtalelser hvis man læser artiklen igennem.

"Halo 2 is the hottest game heading to Europe for Christmas and it will be in-stores in UK from 11th November," said Michel Cassius, Senior Director, Xbox Platform and Marketing. "We know people are waiting for it and Halo 2 is everything people expect it to be - a fitting sequel to Halo and the most hotly anticipated title on any platform. With multiplayer online capabilities that expand online gaming to another level, Halo 2 is a significant launch."



Utilizing Xbox® LiveTM to redefine online play, Halo 2 delivers superior online multiplayer capabilities. Whether playing with a clan on a new multiplayer map, boarding a friend's Warthog, watching a game replay or checking player stats, Halo 2 will bring the social experience to a higher level via Xbox Live. Halo 2 hits store shelves on 9th November in North America and 11th November in UK.


Jeg ved det ikke helt selv mere. Jeg håber på at få det endeligt bekræftet på Bungies site, for jeg synes siderne er lidt tvetydige.

Edit:
Det skulle være blevet bekræftet af Bungie nu. Helt præcis hvad der er blevet bekræftet, og hvor kan jeg ikke helt finde ud af.
Jeg leder på livet løs.
Playkid
 


Indlægaf Zikor4 » 9. jul 2004 22:25

2-3 dage fra eller til, vi overlever nok, vi har indtil videre overlevet et par måneder siden spillet blev annonceret..
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf lala2 » 16. jul 2004 13:56

Usa får Halo2 D.9 november og EU får Halo2 D.11 November
lala2
Niveau 3
 
Indlæg: 257

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 16. jul 2004 14:24

Frankrig, Belgien og et andet land får så Halo2 den 10. november :D

Hehe en meget lille detalje :D
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf GrillBillerDK » 24. jul 2004 20:59

Dejlig med at være IGN insider...
for nu kan insiderne downloade den nye biograf trailer i 1920x1080p med 5.1 surround sound.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172



Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster