Xboxlife forum

Fejl i FIFA worldcup 06

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Fejl i FIFA worldcup 06

Indlægaf NB » 2. aug 2006 15:24

Er der nogle der har oplevet at banen + banderne nogle gange er MEGET lyse? Banderne skinner nærmest!

Og hvis jeg sætter camera på tele og så langt væk fra banen som muligt hakker spillet nogle gange..

Er det kun mig der har dette problem?

-NB
NB
Niveau 5
 
Indlæg: 944


Indlægaf Zelion » 6. aug 2006 18:54

det sker ikk ved mig :? prøv at slukke for den og tænd den igen, eller rens cdén.
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf hanZen » 6. aug 2006 18:57

Har jeg heller ikke lagt mærke til!

Dog synes jeg, at spillerne kan have en slags skinnende 'aura' - lige som om der er lys uden om spilleren!
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf badehaette » 6. aug 2006 23:28

har bemærket nogen gange når jeg trykker, B (forsigtig takkel)

at kommentatorerne sagde:

"it was a hard sliding taccle and he will get a card for that"

lol
Billede
50 cent
badehaette
 
Indlæg: 2935


Indlægaf HunkyDory » 7. aug 2006 00:53

jeg har oplevet at mine spillere forsvandt mens jeg spillede:), så mine spillere var usynlige i nogle sekunder!
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Alex DK » 7. aug 2006 07:33

hanZen skrev:Dog synes jeg, at spillerne kan have en slags skinnende 'aura' - lige som om der er lys uden om spilleren!


Det kan nu næppe betegnes som værende en fejl, da denne effekt har været i alle Fifa spil siden 2002-2003. (Ligesom at banen og spillerne til tider ligner at være lavet af plastik.) Men udviklerne må åbenbart mene at disse effekter får spillet til at se godt ud. :shock:
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Niki Lauda DK » 7. aug 2006 10:01

Græsset er da også dårligt lavet på nogle af banerne. Det ligner nogle gange noget fra en PS1!!!
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Indlægaf hanZen » 7. aug 2006 10:09

Alex DK skrev:
hanZen skrev:Dog synes jeg, at spillerne kan have en slags skinnende 'aura' - lige som om der er lys uden om spilleren!


Det kan nu næppe betegnes som værende en fejl, da denne effekt har været i alle Fifa spil siden 2002-2003. (Ligesom at banen og spillerne til tider ligner at være lavet af plastik.) Men udviklerne må åbenbart mene at disse effekter får spillet til at se godt ud. :shock:


Jeg må indrømme, at jeg ikke rigtig har spillet FIFA siden 'FIFA 98 Road to World Cup' og så lige dem til Xbox 360. Ellers har jeg altid været, og er stadig, en hardcore PES/WE fan! :D
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf malcolmzx » 7. aug 2006 11:17

det generer ik mig det er bare noget der sker sjældent min har også hakket lidt men jeg slukkede den og tændte den og rensede cd,en og så var det der ikke mere
malcolmzx
Niveau 6
 
Indlæg: 1429



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron