af Kaptajn Blod » 3. aug 2017 09:42
Hej allesammen, håber på at få en hjælpende hånd her.
Jeg har købt en xbox one s til min knægt, vi har altid haft xbox i huset, og nu blev det hans tur. Den lider desværre af Error 8027025A - The game is taking too long to start...
Dvs. når man skal loade spil, tager det meget lang tid, og xboxen svarer at det tager for lang tid at indlæse spillet og derfor stopper den. Det sker stort set ved samtlige store spil, bortset fra nogle enkelte arcade.
Efter søgning på nettet kan jeg se mange har problemet, løsningsmuligheder:
Hard reset
Afsluttet spil og genstartet spil'
Slette xbox profil og indlæse den forfra
Indlæse en anden xbox profil og prøve
Slettet spil og downloadet spil fra ny
Nulstille xboxen til fabriks indstillinger og opdatere + downloade alt forfra.
Jeg har prøvet alt ovenstående flere gange uden held. Xbox support kan jeg ikke ringe til da de ikke modtager opkald fra mobiltelefoner! Hvor grinagtigt egentligt.
Jeg har prøvet chat support, men det er stort set lige så dårligt som at man ikke kan ringe ind ...
Er der noget jeg har overset, og kan det lade sig gøre at få den byttet tror i, og hvordan? Jeg har haft fat i CDon.com hvor den er købt, de henviser jo bare til xbox support, når det er inde i maskinen det er galt ...
Jeg er lidt på herrens mark syntes jeg - SKIDE TRALS
Mvh. Esge
\,,/_(> <)_\,,/
Lagswitches are like tampons - Every pussy needs one