Xboxlife forum

Hvad er den "bedste" harddisk til Xbox 360?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hvad er den "bedste" harddisk til Xbox 360?

Indlægaf Totepiccolo » 8. maj 2015 23:38

Hej alle :)

Microsoft har udgivet support til 2TB externe harddiske til 360'eren, men jeg er usikker på, hvad for en harddisk er bedst at købe til den. Hvad skal man kigge efter? :?:
Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_system_software

Mvh. Totepiccolo
Totepiccolo
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: Hvad er den "bedste" harddisk til Xbox 360?

Indlægaf GrillBillerDK » 9. maj 2015 07:30

I og med at x360 "kun"har usb2 så er det irelevant i forhold til en usb3 harddisk.
Men det fungerer.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Hvad er den "bedste" harddisk til Xbox 360?

Indlægaf Nordstrand » 11. maj 2015 13:58

Er det en Update der gør at man kan hente spil og have save games på den eksterne harddisk.?
Nordstrand
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Hvad er den "bedste" harddisk til Xbox 360?

Indlægaf JohnH » 11. maj 2015 14:03

Nordstrand skrev:Er det en Update der gør at man kan hente spil og have save games på den eksterne harddisk.?


Jep :

April 30, 2015; 7 days ago Public System Software/Xbox Live Changes ##Larger external USB hard drives – Plug in any external USB hard drive up to 2 TB
##Purchase history
##Password reset
##Network statistics
##Microsoft account balance now appears in the top-right corner of the Xbox Dashboard.

http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_s ... .0.17349.0
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Hvad er den "bedste" harddisk til Xbox 360?

Indlægaf Totepiccolo » 11. maj 2015 14:28

GrillBillerDK skrev:I og med at x360 "kun"har usb2 så er det irelevant i forhold til en usb3 harddisk.
Men det fungerer.


USB 3 virker på en USB 2 port?
Totepiccolo
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: Hvad er den "bedste" harddisk til Xbox 360?

Indlægaf Mike JezZ » 11. maj 2015 14:36

Totepiccolo skrev:
GrillBillerDK skrev:I og med at x360 "kun"har usb2 så er det irelevant i forhold til en usb3 harddisk.
Men det fungerer.


USB 3 virker på en USB 2 port?


Du får bare ikke den samme hastighed som USB 3 har. Forskellen på USB 2.0 og USB 3.0 er, at overførslen er langt hurtigere på USB 3. Sætter du en USB 3 disk til USB 2, er den ligeså langsom som var det en USB 2.0 harddisk.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Hvad er den "bedste" harddisk til Xbox 360?

Indlægaf Totepiccolo » 11. maj 2015 14:54

Mike JezZ skrev:
Totepiccolo skrev:
GrillBillerDK skrev:I og med at x360 "kun"har usb2 så er det irelevant i forhold til en usb3 harddisk.
Men det fungerer.


USB 3 virker på en USB 2 port?


Du får bare ikke den samme hastighed som USB 3 har. Forskellen på USB 2.0 og USB 3.0 er, at overførslen er langt hurtigere på USB 3. Sætter du en USB 3 disk til USB 2, er den ligeså langsom som var det en USB 2.0 harddisk.


Cool. Har du nogen anbefalinger til hurtige harddiske med 2 TB til X360?
Jeg kunne sagtens købe en USB 3 harddisk men, når du siger det, så lader jeg være. Tak :D
Totepiccolo
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: Hvad er den "bedste" harddisk til Xbox 360?

Indlægaf Jakabov » 11. maj 2015 14:55

Man kan da lige så godt købe en USB 3.0 harddisk når det er alligevel er bagudkompatibelt, alt andet er hul i hovedet. Der er ingen forskel på prisen, vil nærmest tro det er dyrere at købe en harddisk der kun understøtter USB 2.0.

PS: Forstår slet ikke hvorfor det diskuteres... :-)

PPS: Totepiccolo, bare tag den her fx;

http://www.elgiganten.dk/product/pc-tab ... k-2tb-sort
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: Hvad er den "bedste" harddisk til Xbox 360?

Indlægaf JohnH » 11. maj 2015 16:12

Jakabov skrev:Man kan da lige så godt købe en USB 3.0 harddisk når det er alligevel er bagudkompatibelt, alt andet er hul i hovedet. Der er ingen forskel på prisen, vil nærmest tro det er dyrere at købe en harddisk der kun understøtter USB 2.0.

PS: Forstår slet ikke hvorfor det diskuteres... :-)

PPS: Totepiccolo, bare tag den her fx;

http://www.elgiganten.dk/product/pc-tab ... k-2tb-sort


Ved ikke hvad du skal bruge 2 GB på en Xbox 360 til, men jeg kan også anbefale den ovenstående, dejlig hurtig og pålidelig.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Hvad er den "bedste" harddisk til Xbox 360?

Indlægaf Totepiccolo » 11. maj 2015 17:39

JohnH skrev:
Jakabov skrev:Man kan da lige så godt købe en USB 3.0 harddisk når det er alligevel er bagudkompatibelt, alt andet er hul i hovedet. Der er ingen forskel på prisen, vil nærmest tro det er dyrere at købe en harddisk der kun understøtter USB 2.0.

PS: Forstår slet ikke hvorfor det diskuteres... :-)

PPS: Totepiccolo, bare tag den her fx;

http://www.elgiganten.dk/product/pc-tab ... k-2tb-sort


Ved ikke hvad du skal bruge 2 GB på en Xbox 360 til, men jeg kan også anbefale den ovenstående, dejlig hurtig og pålidelig.


Hehee vidste ikke at der var bagudkompatibiltet.
Har brug for plads til alle Games with Gold jeg har fået, fordi min trofaste 360 Elite har ca. 250 MB tilbage ud af sine 120 GB :)
Totepiccolo
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: Hvad er den "bedste" harddisk til Xbox 360?

Indlægaf JohnH » 11. maj 2015 18:01

Totepiccolo skrev:
JohnH skrev:
Jakabov skrev:Man kan da lige så godt købe en USB 3.0 harddisk når det er alligevel er bagudkompatibelt, alt andet er hul i hovedet. Der er ingen forskel på prisen, vil nærmest tro det er dyrere at købe en harddisk der kun understøtter USB 2.0.

PS: Forstår slet ikke hvorfor det diskuteres... :-)

PPS: Totepiccolo, bare tag den her fx;

http://www.elgiganten.dk/product/pc-tab ... k-2tb-sort


Ved ikke hvad du skal bruge 2 GB på en Xbox 360 til, men jeg kan også anbefale den ovenstående, dejlig hurtig og pålidelig.


Hehee vidste ikke at der var bagudkompatibiltet.
Har brug for plads til alle Games with Gold jeg har fået, fordi min trofaste 360 Elite har ca. 250 MB tilbage ud af sine 120 GB :)


Jo det er nemlig det smarte ved USB 3.0, det virker 'normalt' på alle med 2.0 udgang, og så har du jo også en HD som er fremtidssikker, hvis du vil bruge den på Xbox One, som TV-harddisk eller andet.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Hvad er den "bedste" harddisk til Xbox 360?

Indlægaf Nordstrand » 27. sep 2015 12:54

Bliver en 1 TB harddisk, som man sætter til sin xbox, opfattet som at være flash memory.
Spil som f.eks BF 4 og Hardline kan jo ikke installeres på flash memory.
Nordstrand
Niveau 1
 
Indlæg: 67



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster