Xboxlife forum

Problemer med gamertag-skifte

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Problemer med gamertag-skifte

Indlægaf Smolle » 24. dec 2014 08:51

Da jeg, tilbage i starten af året, købte min Xbox One fik jeg lidt ved et uheld skiftet mit gamertag, til noget andet end det jeg brugte på min Xbox360. Det generede mig dog ikke så meget, så jeg beholdte bare det nye. Nu har jeg så først i dag opdaget, at jeg aldrig har fået ændret mit gamertag herinde, hvilket jeg så ville gøre noget ved nu. Problemet er dog, at det ikke rigtig ser ud til at ændre noget. Den viser stadig min gamle profil. Kan selvfølgelig godt være det bare tager lidt tid før at opdateringen går igennem, men jeg kom til at tænke på, om Xboxlife måske ikke er 'case sensitiv' hvad angår gamertags? Den eneste forskel der er mellem mit nye og gamle gamertag er nemlig, at det første bogstav er skrevet med småt i mit gamle gamertag, men med stort i det nye. Det var smolleDK førhen, men er nu SmolleDK.

Jeg ved, at det er mit gamle gamertag der er aktivt her - på trods af, at jeg har indtastet det nye i min profil - da den viser achievements fra mine Xbox360 spil, men mit nye gamertag kun har været brugt til Xbox One, hvilket også kan ses hvis jeg eksempelvis logger ind på Xbox.com.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster