Xboxlife forum

Hjælp til at disable gameclip funktionen

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hjælp til at disable gameclip funktionen

Indlægaf Deeznutz » 15. dec 2014 00:06

Hej kan man på nogen måde deaktivere ens venners gameclip, forstået på den måde, jeg har en ven som smider omkring 20 gameclip op HVER dag, har forsøgt og sige at han kun skal smide de fede op, men det Har ikke hjulpet, kan jeg på nogen måde gøre det sådan at jeg ikke ser hans ny opslået gameclip ca hvert 20 min. Ret trælst og se på når man åbner ens smartglass eller bare xb1

Mvh Deeznutz
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Hjælp til at disable gameclip funktionen

Indlægaf BuBubbi » 15. dec 2014 00:31

Jeg tror umiddelbart ikke det kan lade sig gøre.
Jeg er dog i tvivl om hvorvidt man kan sætte ens activity feed til kun at vise ting fra ens favorites.
I så fald kan du jo sørge for han ikke er sat som en af dine favoritter, men bare en ven.

Jeg kigger lige på det i morgen, da jeg er hoppet i seng. :)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Hjælp til at disable gameclip funktionen

Indlægaf Deeznutz » 15. dec 2014 01:11

Det var måske en mulighed, men tak for at du vil kigge på det
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Hjælp til at disable gameclip funktionen

Indlægaf Killerder » 15. dec 2014 23:50

Samme spørgsmål har jeg til vibration i kontrolleren, man kunne fjerne det på xbox 360 igennem menuen men ik på xb1??
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: Hjælp til at disable gameclip funktionen

Indlægaf Slimjay DK » 16. dec 2014 11:18

Fandt denne her :

If you hit the VIEW button (SELECT) while hovering over the activity feed the filter changes to Achievements, Clips, Added Friends, Streaming, and Text Posts.

Particularly handy when your feed is full of game clips from one single DVR crazed person even though you have a hundred friends. LOL -You know who I'm talking about?
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Hjælp til at disable gameclip funktionen

Indlægaf Slimjay DK » 16. dec 2014 11:20

Killerder skrev:Samme spørgsmål har jeg til vibration i kontrolleren, man kunne fjerne det på xbox 360 igennem menuen men ik på xb1??


Mig bekendt findes der ikke en "overall" feature der kan slukke vibrationen. Men i flere spil kan du disable det fra spillets options.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Hjælp til at disable gameclip funktionen

Indlægaf Killerder » 16. dec 2014 14:25

Slimjay DK skrev:
Killerder skrev:Samme spørgsmål har jeg til vibration i kontrolleren, man kunne fjerne det på xbox 360 igennem menuen men ik på xb1??


Mig bekendt findes der ikke en "overall" feature der kan slukke vibrationen. Men i flere spil kan du disable det fra spillets options.


Sandt men stadigvæk en savnet feature hvis du spørger mig. Samme med Voice Beskeder [-X
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: Hjælp til at disable gameclip funktionen

Indlægaf Deeznutz » 17. dec 2014 01:06

Slimjay DK skrev:Fandt denne her :

If you hit the VIEW button (SELECT) while hovering over the activity feed the filter changes to Achievements, Clips, Added Friends, Streaming, and Text Posts.

Particularly handy when your feed is full of game clips from one single DVR crazed person even though you have a hundred friends. LOL -You know who I'm talking about?


Fedt det skal jeg da helt sikkert ha kigget nærmere på
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 49 gæster

cron