Xboxlife forum

Fejl ved første køb af xbox one

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Fejl ved første køb af xbox one

Indlægaf Skoggos » 22. mar 2014 20:11

Hej

Jeg var ude og købe mig en xbox one og ved først disc jeg sætter ind, kan den ikke læse disken?

seriøst? at bruge 750$ på en helt ny maskine der ikke engang kan noget så basalt som at LÆSE CD'EN?

jeg har kontaktet xbox flere gange hvor de kun undskylder, men på en eller anden måde er det bare slet ikke nok for mig.
føler mig skidt på, da Xbox virker fuldstændig ligeglad med at min maskine ikke fungere

er jeg helt fra den eller har jeg god grund til at være rasende?
Skoggos
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Fejl ved første køb af xbox one

Indlægaf Giffel » 22. mar 2014 20:41

Det er da træls for dig at den er defekt, men den slags sker jo, også ved helt nye produkter.
Så må du jo bare returnere den og så få/købe en ny.
Billede
Giffel
Niveau 4
 
Indlæg: 556
By: Haderslev


Re: Fejl ved første køb af xbox one

Indlægaf Cena » 22. mar 2014 21:03

Jeg syntes godt nok der er mange der er ramt af defekte Xbox One :( hvor har du købt den fra?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Fejl ved første køb af xbox one

Indlægaf Morten Skou » 22. mar 2014 21:59

Har du prøvet med mere end et Xbox One spil?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Fejl ved første køb af xbox one

Indlægaf IkkNico » 22. mar 2014 23:45

Skoggos; knaser den?
Hvis ja kan du eventuelt prøve flg. midlertidige fix og så oprette en sag hos MS DK til septemeber



Jeg bemærker, at du har lagt dit indlæg i Ris & Ros. Dette forum er til; Alt omkring Xboxlife.dk i dette forum. Inklusive beskeder fra Xboxlife.dk redaktionen., der er mulgivis mere hjælp at hente i Generelt ;)


Cena skrev:Jeg syntes godt nok der er mange der er ramt af defekte Xbox One :( hvor har du købt den fra?

Ja, og fejltråden ligger også omkring de 20% (man kan sætte flere x), og da MS tilsyneladende ikke vil hjælpe endnu, så er det klogeste nok at vente til september, eller købe dansk så man i det mindste er dækket af den danske købelov
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Fejl ved første køb af xbox one

Indlægaf Morten Skou » 23. mar 2014 00:00

Jeg har flyttet tråden til "Hjælp"-forummet :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Fejl ved første køb af xbox one

Indlægaf BuBubbi » 23. mar 2014 09:10

Det er selvfølgelig dybt irriterende.
Synes dog ikke der er grund til at være rasende.
Xbox Danmark yder ikke support på den.
Sådan er det, det har vi vist længe, og de kommer nok ikke til det før september hvor den udkommer i Danmark.
Den første Xbox One jeg fik var også defekt.
Den kunne slet ikke starte.

Og nyt hardware kan sagtens være defekt.
Tænk på hvor mange millioner enheder der bliver lavet.
Så er det altså ikke unormalt at en vis procentdel af dem er defekt på den ene eller anden måde.
Der er ikke andet for end at sende den tilbage til der hvor du har købt den.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Fejl ved første køb af xbox one

Indlægaf hamdenfede » 23. mar 2014 09:35

Garanteret en random troller!
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: Fejl ved første køb af xbox one

Indlægaf Cena » 23. mar 2014 09:57

hamdenfede skrev:Garanteret en random troller!


Ja for når man kigger i Xbox One fejltråden er det jo helt utænkeligt at nogen skulle have modtaget en defekt Xbox One :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Fejl ved første køb af xbox one

Indlægaf Callista » 23. mar 2014 12:23

20% er godt nok også en høj fejlrate uanset..
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Re: Fejl ved første køb af xbox one

Indlægaf BuBubbi » 23. mar 2014 13:47

Callista skrev:20% er godt nok også en høj fejlrate uanset..

Hvis du snakker om afstemningen i Xbox One fejlrate-tråden kan du ikke rigtigt bruge det til alverden.
Der er kun 107 der har stemt.
Og det er jo nok ikke alle der har købt en Xbox One der har stemt.
Der er garanteret mange der har en fint fungerende Xbox One uden at have stemt, og uden overhovedet at befinde sig her på forumet.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Fejl ved første køb af xbox one

Indlægaf jepbuix » 23. mar 2014 18:19

Har ligeledes en X-ONE med samme fejl, og absolut ingen hjælp at hente fra MS. De var hurtige til at annoncere at der absolut ingen problemer var hvis man skulle finde som kunde i en af de områder der er blevet snydt for release indtil videre. Det var bare at købe i et land hvor den var kommet på gaden. Den udmelding følger de så desværre ingenlunde til dørs, med rent faktisk at yde support for folk med DOA bokse, hvilket jeg finder dybt forkasteligt. At sige at folk må vente til september hvor den kommer her, må være på kanten af hvad der er lovligt i EU... eller måske langt over, men det er MS da ligeglad med :-(

Så Skoggos, du er efter min mening helt i din gode ret til at være rasende, hvilket jeg også selv er. MS er sgu kommet for langt væk for brugerne/kunderne på snart alle tænkelige måder.
jepbuix
Niveau 2
 
Indlæg: 104


Re: Fejl ved første køb af xbox one

Indlægaf dantyr » 23. mar 2014 18:25

Kan ikke genkende de problemer i har med MS. Da jeg havde en fejl gik jeg inde på http://support.xbox.com/en-US/?xr=shellnav. Beskrev min fejl og fik sendt en ny strømforsyning (Der var endda en medarbejder fra Irland der ringede 2 gange for at hører om jeg havde modtaget den inden jul.) Super service fra MS til mig.
dantyr
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Re: Fejl ved første køb af xbox one

Indlægaf Callista » 23. mar 2014 18:47

Bubbibubbi skrev:
Callista skrev:20% er godt nok også en høj fejlrate uanset..

Hvis du snakker om afstemningen i Xbox One fejlrate-tråden kan du ikke rigtigt bruge det til alverden.
Der er kun 107 der har stemt.
Og det er jo nok ikke alle der har købt en Xbox One der har stemt.
Der er garanteret mange der har en fint fungerende Xbox One uden at have stemt, og uden overhovedet at befinde sig her på forumet.


true dat.. tog det sådan set bare fra en ovenstående kommentar..

Når det er sagt så synes jeg også MS hopper over nogen gange hvor gærdet er lavest.. jeg har haft (hold nu fast) 7 ombytninger på min xbox 360 indenfor 2år.. sidste gang jeg snakkede med dem, sagde de at når de lavede en ombytning så gav de kun 30 dages garanti på den nye konsol.. Det er da rent til grin, som jeg sagde til dem, hvad fanden skal jeg bruge 30dages garanti til på en konsol der i løbet af 2 år, har været inde 7 gange, hver eneste gang med den samme fejl.. Det kan i sku da ikke byde en kunde, og det lyder heller ikke helt lovligt i mine ører.. Vil så lige sige at jeg fik problemet løst med hjælp fra El-Giganten.. men helt ærligt... og så det her med de nye XO konsoller hvor de lover og lover mht rep hvis det er nødvendigt, og så når kunderne står der, så får de bare en finger lige i ansigtet.. jeg ved sku snart ikke.. og så kan vi da også lige trække den frem igen, den her med at udskyde konsollen næsten 1 helt år, og på grund af hvad, en latterlig language pack som 99% af folk er fuldstændigt ligeglade med, og f.eks jeg overhovedet slet ikke vil have, og som derudover kommer som en update via XBL..
Senest rettet af Callista 23. mar 2014 18:57, rettet i alt 1 gang.
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Re: Fejl ved første køb af xbox one

Indlægaf IkkNico » 23. mar 2014 18:53

Mener MS startede ud med at yde support, men her i marts blev der pludselig lukket for det varme vand.

Bubbibubbi skrev:
Callista skrev:20% er godt nok også en høj fejlrate uanset..

Hvis du snakker om afstemningen i Xbox One fejlrate-tråden kan du ikke rigtigt bruge det til alverden.
Der er kun 107 der har stemt.
Og det er jo nok ikke alle der har købt en Xbox One der har stemt.
Der er garanteret mange der har en fint fungerende Xbox One uden at have stemt, og uden overhovedet at befinde sig her på forumet.

Jeg dummede mig også, da jeg oprettede den afstemning. Man kunne sætte flere krydser, og det var der flere, der gjorde i starten. Der var bla. en der satte markering i alle fejlmuligheder.

Tror ikke der er den helt store fejlrate på verdensplan, for så havde samtlige medier kastet sig over den. Alle er på vagt overfor en ny RRoD.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 53 gæster

cron