Xboxlife forum

Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Kh4zy » 6. dec 2012 16:48

Hnansen skrev:
Kh4zy skrev:Mener heller ikke at det køre så meget på psyken, selvom jeg skrev det. Men fra nu af er jeg jo blevet den "skøre" herinde fordi jeg havde en mening om noget, og alle havde en anden.


Mon dog..
Xboxlife glemmer hurtigt, så en sådan stigmatisering skal du nok ikke frygte.


Ah okay, takker :)
Kh4zy
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf BeatenIndiana » 6. dec 2012 19:46

Utroligt at selv "højtstående" medlemmer af siden, ikke engang har respekt for forummet mere, F'ing til grin!

- Ved et biologisk angreb behøver man både maske med fungerende filter, og en ABC dragt (bamsedragt kaldte vi den for i ABC undervisningen). I dragten er der et et specielt lag med aktivt kul som netraliserer diverse gasser osv. Faktisk samme slags kul som også er i filtrene til maskerne. Og et kemisk neutraliserende pulver som man skal rense sig med når man er blevet angrebet.
Men, som der er også er skrevet kan disse ting ikke erhverves funktionelle som privatperson i DK.
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf ALIE » 6. dec 2012 20:30

Kh4zy skrev:
ALIE skrev:http://approvedgasmasks.com/shipping.htm ? dyrt men billigt bliver det nok ikke :wink:
som andre har sagt, syndes jeg du skal slå kold vand i blodet. men hvad fanden de er dine penge.
jeg er her ikke for at dømme :D

og at få det ind i landet, uden P.e.t banker på 8)


Tak for det :p
Hmm hvad skulle P.E.T banke på for det? :) Det er da bare en gasmaske eller dragt :p


gasmaske til privatperson. folk er blevet taget igennem terror loven for mindre ting.
Senest rettet af ALIE 7. dec 2012 09:36, rettet i alt 1 gang.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf NorthernLiteDK » 6. dec 2012 20:33

Kh4zy skrev:Fint i alle får ret. Jeg er total nuts. I får ret, jeg får fred.



Du er ikke mere "nuts" end nogle voksne personer der samler på spil og tilhørende legetøj til dem,kan da være underordnet om du vil spilde din tid på at være en "prepper" katastrofen kan jo ske se bare på japan og atomkatastrofen,det skete i et af de mest tekniske lande,hvorfor kan det samme ikke ske med barsebæk ???

Muligheden for at få en abc dragt med tlh gasmaske er stadigvæk et medlemskab af hjemmeværnet,kræver i princip bare du ikke er straffet.
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Devel One » 6. dec 2012 20:54

- Det er ikke forbudt at købe en gasmaske, og det er heller ikke forbudt at bruge den, hvis man står i en udsat situation. Men man overtræder maskeringsforbuddet, hvis man bruger den i forbindelse med en demonstration, siger Københavns Politis talsmand, Flemming Steen Munch. http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/03/17/202255.htm fra 17. Mar. 2008
Homer:"Ooooooh, they have the internet on computers now!"
Devel One
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Lord Alla » 7. dec 2012 10:44

Thorpedo29 skrev:
Kh4zy skrev:Men du vil så også tro at jeg er syg i hovedet fordi jeg synes at Nano teknologi er noget værre lort?
Nano kan bruges til alt muligt, men fakta er at det kan gå den forkerte vej, da man kan gøre sådan at nano udvikler sig selv. F.eks kan man have nano celler der går ind og skaber f.eks en cykel i den nærmest fremtid, og masse producere dem, men hvis det løber løbsk, så formerer den sig igen, igen, igen og igen og det vil så resultere til at man får det der hedder grey goo(mener jeg det hedder) og det er ren fakta, som viser sig at være sandt


Jeg tror det er sket inde ved Københavns hovedbanegård, der står ihvertfald enormt mange cykler lige ved hovedindgangen.

Rimeligt suspekt, hvis du spørger mig...


Haha... god griner :-)
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Slimjay DK » 7. dec 2012 11:55

NorthernLiteDK skrev:
Kh4zy skrev:Fint i alle får ret. Jeg er total nuts. I får ret, jeg får fred.



Du er ikke mere "nuts" end nogle voksne personer der samler på spil og tilhørende legetøj til dem,kan da være underordnet om du vil spilde din tid på at være en "prepper" katastrofen kan jo ske se bare på japan og atomkatastrofen,det skete i et af de mest tekniske lande,hvorfor kan det samme ikke ske med barsebæk ???

Muligheden for at få en abc dragt med tlh gasmaske er stadigvæk et medlemskab af hjemmeværnet,kræver i princip bare du ikke er straffet.


Vi er alle nuts :) på hver vores måde ... muhahahahhaa :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf Bimf » 7. dec 2012 23:32

Lær at leve af og i naturen, det giver en ro i sindet.
Bimf
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Køb af gasmaske/beskyttelse til øjne og mund

Indlægaf SONICDK » 7. dec 2012 23:50

Bimf skrev:Lær at leve af og i naturen, det giver en ro i sindet.

tror du har spillet for meget far cry
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron