Xboxlife forum

2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf Jibla » 26. sep 2011 18:05

flexii skrev:Jibla: Ved hellere ikke hvad der er gået galt :o(. Har læst mig frem til at man ikke kan bruge dansk kredikort på en us konto, læst her:http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=21190&view=previous&sid=438751e1a32c853469d1bc2daa63a1b3
Burde jeg så ikke have en eu konto?. Hvis jeg vil ændre billing adresse, så står der bare state osv, jeg har ikke mulighed for at vælge blankt eller noget.


I starten da du lavede din bruger, der burde du have valgt Danmark som land, og så var det blevet en EU konto.

Og nej, du kan ikke bruge et dansk/europæisk kreditkort på en US konto, kun prepaid MS points/guld (som er til US kontoer).
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf flexii » 26. sep 2011 18:09

Jamen hvordan dælen har jeg så kunne købe mig til xbox gold?. Det er også købt på pointheaven. Er fandme godt og grundigt rundt på gulvet:(

Bare for en sikkerhedsskyld, er der så en venlig sjæl der måske vil tjekke min kode igennem?. Bare for at udelukke jeg ikke har overset noget?
Senest rettet af flexii 26. sep 2011 18:16, rettet i alt 1 gang.
flexii
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf Elgaard » 26. sep 2011 18:16

Live Gold koder er, modsat Microsoft Points, typisk ikke regionsspecifikke.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf Jibla » 26. sep 2011 18:30

flexii skrev:Jamen hvordan dælen har jeg så kunne købe mig til xbox gold?. Det er også købt på pointheaven. Er fandme godt og grundigt rundt på gulvet:(

Bare for en sikkerhedsskyld, er der så en venlig sjæl der måske vil tjekke min kode igennem?. Bare for at udelukke jeg ikke har overset noget?


Som Elgaard siger, og som der står på Pointheaven.com

Xbox live: Compatible world wide.
Points: Compatible with all European accounts

http://pointheaven.com/ - nederst i infoboksen.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf WozziFuzz » 26. sep 2011 18:32

Mener da at der er en funktion/knap ovre i settings fanen der tager dig tilbage til hvor du kan vælge land? Den mener jeg da jeg har trykket på ved en fejl op til flere gange gennem tiderne :).
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf flexii » 26. sep 2011 18:33

Det køre da bare virkelig for mig, spørg lige om jeg føler mig dum :) :oops: . Er der en venlig sjæl derude som kan forklare mig hvordan jeg med sikkerhed finder ud a hvilken konto det er jeg har?. Og hvis jeg har en us konto, hvordan starter jeg så på en helt frisk. Og kan jeg flytte mit xbox live abonnoment med?

EDIT; WozziFuzz: Kan du ik uddybe hvor det er henne? :) På internet siden eller inde i menuen på xbox?

Er fandme jer dybt taknemmelig for jeres hjælp!
flexii
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf WozziFuzz » 26. sep 2011 18:40

flexii skrev:Det køre da bare virkelig for mig, spørg lige om jeg føler mig dum :) :oops: . Er der en venlig sjæl derude som kan forklare mig hvordan jeg med sikkerhed finder ud a hvilken konto det er jeg har?. Og hvis jeg har en us konto, hvordan starter jeg så på en helt frisk. Og kan jeg flytte mit xbox live abonnoment med?

EDIT; WozziFuzz: Kan du ik uddybe hvor det er henne? :) På internet siden eller inde i menuen på xbox?

Er fandme jer dybt taknemmelig for jeres hjælp!


Nu får jeg ikke min Xbox tilbage før den 1, så kan ikke engang kigge, men jeg ved at jeg har trykket på sådan en knap før inde i "System Settings" ude i Dashboard på Xboxen. Tror måske den hedder noget med "change locale"? Ellers noget med at starte forfra - på engelsk. :)
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf Elgaard » 26. sep 2011 18:40

Log ind på xbox.com. Vælg "Min Konto" øvert til højre, og derefter "Opdater faktureringskontooplysninger". På næste side kan du se hvilken region din konto er knyttet til, det kan ikke ændres. Er det ikke Danmark, så bliver du nødt til at oprette en helt ny konto, og nej, du kan desværre ikke flytte dit guldabbonnement med... de er knyttet til den enkelte konto.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf Elgaard » 26. sep 2011 18:42

WozziFuzz skrev:Nu får jeg ikke min Xbox tilbage før den 1, så kan ikke engang kigge, men jeg ved at jeg har trykket på sådan en knap før inde i "System Settings" ude i Dashboard på Xboxen. Tror måske den hedder noget med "change locale"? Ellers noget med at starte forfra - på engelsk. :)


Det har ikke noget med hinanden at gøre. Locale er bare det land der bliver vist på din profil, og som bliver brugt til matchmaking og som en global sprogindstilling i spil. Den påvirker ikke dine muligheder for at indløse Microsoft Points.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf WozziFuzz » 26. sep 2011 18:45

Nåh. Min løsning var desværre slet ikke en løsning, damn! Håber det ordner sig for dig.
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf flexii » 26. sep 2011 18:53

Okay, jeg takker drenge. Så har jeg kun et sidste spørgsmål. Kan jeg uden et gold abbonoment købe EA sports Season Pass og bruge mine Ms points jeg har købt på at få mulighed for at spille fifa12?
flexii
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf Krisgebis » 26. sep 2011 19:32

Du kan ikke spille online uden at være guld, men du får en måneds gratis guld når du laver din profil (gør man med alle de tre første der bliver lavet via hver konsol).
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf flexii » 26. sep 2011 19:37

Tusind tak for jeres hjælp :). Nu vil jeg slå røven tilbage i sofaen og nyde fifa2012 efter en allerhelvedes bøvl :)
flexii
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf Anonymous22 » 26. sep 2011 22:51

Husk at ringe til Xbox Live holdet og afmeld dit kreditkort, på den profil som du ikke vil bruge i fremtiden.
Anonymous22
 


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf fneribyen » 27. sep 2011 19:26

Stronghold skrev:Husk at ringe til Xbox Live holdet og afmeld dit kreditkort, på den profil som du ikke vil bruge i fremtiden.


Hvis han bruger Pointheaven.com så trækker Microsoft jo ikke noget som helst.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster