Xboxlife forum

2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf flexii » 26. sep 2011 17:03

Har netop lige købt mig 2100 ms points inde på pointheaven. Da jeg så skal i gang med at aktivere koden bliver den ved med at sige koden ikke er korrekt. Får så læst mig frem til at de kun virker til eu versionen. Det burde jeg da også have ik?. Og hvor kan jeg tjekke/ændre det?

På forhånd mange tak
flexii
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf Madskimo » 26. sep 2011 17:04

Er du sikker på du har tastet alt korrekt? Man kan nogle gange godt forveksle O med 0 fx
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf flexii » 26. sep 2011 17:04

Ja har tjekket op til flere gange nu :(
flexii
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf propagandapanda » 26. sep 2011 17:05

Og du har prøvet både på dashboard og xbox.com? Hvis det stadig ikke virker, bør du nok skrive en PB til Panacea73 herinde.
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf flexii » 26. sep 2011 17:09

Har prøvet begge steder. Hvem er Panacea73 ?. Er godt nok træls, havde set frem til at spille fifa 2012 :(. Er der ikke et sted hvor man kan se eller ændre sin konto fra eu til usa eller omvendt?
flexii
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf propagandapanda » 26. sep 2011 17:11

Panacea73 er brugeren her på Xboxlife som står bag pointheaven.com
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf Gajda » 26. sep 2011 17:16

Tak kontakt til ham, så tror jeg helt sikkert, at han vil hjælpe dig. :)
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf flexii » 26. sep 2011 17:19

Kan jeg ikke lave en helt ny konto? Altså hvor jeg får mulighed for at vælge EU og ikke US som land?
flexii
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf Jibla » 26. sep 2011 17:23

flexii skrev:Kan jeg ikke lave en helt ny konto? Altså hvor jeg får mulighed for at vælge EU og ikke US som land?


Jo da, det kan du da bare gøre.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf flexii » 26. sep 2011 17:28

Nu er jeg total noob og først lige rigtig kommet i gang med xbox. Hvis jeg laver en ny konto, vil mit membership til xbox live gold så også gælde til den nye konto jeg laver?. Og vil jeg få mulighed for at vælge eu som destination?. Undskylder de mange spørgsmål
flexii
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf Jibla » 26. sep 2011 17:44

flexii skrev:Nu er jeg total noob og først lige rigtig kommet i gang med xbox. Hvis jeg laver en ny konto, vil mit membership til xbox live gold så også gælde til den nye konto jeg laver?. Og vil jeg få mulighed for at vælge eu som destination?. Undskylder de mange spørgsmål


Det er helt ok.

En helt ny konto skal du se som en helt ny konto. Dit gamertag er din konto.

Du har ikke mulighed for at flytte ting som guld, MS point, Downloaded Content i mellem kontoer.

Alt er simpelthen knyttet til den bruger de er oprettet på.

-

I dit tilfælde hvor du tilsyneladende har en amerikansk konto - der skal du have fundet ud af om du kan lave den om til en europæisk konto. Du kan enten spørge folk herinde (google fortæller mig at det ikke kan lade sig gøre, men hvad ved google), google, eller ringe til

Billede

Eller så kan du fremover huske at købe point der gælder til den konto i den region din konto står i. Det skal du være opmærksom på. :!:
Pointheaven skriver det nederst i deres infoboks. Men der findes andre sider der sælger point m.m.

Om din konto er EU eller US betyder simpelthen hvad du får adgang til på Xbox Live Marketplace. Det kan være demoer, Games on Demand, Xbox Arcade spil m.m. Jeg ved ikke om der er andre fordele/ulemper.

Jeg kan bare ikke forstå hvordan du er kommet til at oprette en US account, man skal da bruge stat/adresse m.m. for at lave en profil? Så, det kan man jo ikke være i tvivl om når man opretter en US konto.
Senest rettet af Jibla 26. sep 2011 17:51, rettet i alt 6 gange.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf Competa » 26. sep 2011 17:47

Jibla skrev:
flexii skrev:Nu er jeg total noob og først lige rigtig kommet i gang med xbox. Hvis jeg laver en ny konto, vil mit membership til xbox live gold så også gælde til den nye konto jeg laver?. Og vil jeg få mulighed for at vælge eu som destination?. Undskylder de mange spørgsmål

...
Eller så kan du fremover huske at købe point der gælder til den konto i den region.

De point der bliver købt hos panacea kan da bruges på ALLE regioner.
Eller tager jeg fejl?
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf Jibla » 26. sep 2011 17:47

Competa skrev:De point der bliver købt hos panacea kan da bruges på ALLE regioner.
Eller tager jeg fejl?


Xbox live: Compatible world wide.
Points: Compatible with all European accounts

http://pointheaven.com/

Se nederst på siden i info boksen.
Senest rettet af Jibla 26. sep 2011 17:51, rettet i alt 1 gang.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf Competa » 26. sep 2011 17:49

Ok, my bad :)
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: 2100 ms points købt, men kan ikke bruges?!

Indlægaf flexii » 26. sep 2011 17:57

Jibla: Ved hellere ikke hvad der er gået galt :o(. Har læst mig frem til at man ikke kan bruge dansk kredikort på en us konto, læst her:http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=21190&view=previous&sid=438751e1a32c853469d1bc2daa63a1b3
Burde jeg så ikke have en eu konto?. Hvis jeg vil ændre billing adresse, så står der bare state osv, jeg har ikke mulighed for at vælge blankt eller noget.
flexii
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster