Xboxlife forum

Internet forbedring, det lagger konstant på Xbox LIVE.

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Internet forbedring, det lagger konstant på Xbox LIVE.

Indlægaf Dhokuav » 15. mar 2011 22:24

Hvis du nogle gange har problemer med lag på Xbox LIVE, skal du ændre din channel/frekvens på din router, det kan du gøre når du logger ind på din router fra computeren, først skal du finde din faste ip adresse, min er 192.168.0.1, så skal du skrive den i dit browserfelt, når du så har gjort det skal du normalt skrive et brugernavn og et password, hvis det ikke er noget du har ændre så gå ind på google og søg på det brugernavn og password som der bliver brugt som standard, jeg har NETGEAR så jeg skrev NETGEAR admin username password, mit brugernavn er admin og mit password er password, når du så er kommet ind skal du ændre din channel/frekvens, det kan godt være tricky hvis ikke du ved hvordan man gør det, jeg ville råde dig til igen at søge på google, NETGEAR channel/frekvens tutorial f.eks, du kan nu ændre imellem 12 til 14 channels/frekvenser, det er svært at sige hvilken en der er bedst eftersom det varier med hvilken channel/frekvens dine naboer bruger, det man skal forstå er at hvis din channel/frekvens er 2 og din nabos channel/frekvens er 1 så bliver dit internet halveret, for at få den bedst mulige channel/frekvens skal din channel/frekvens være 5 channels/frekvenser væk fra den anden, så hvis din nabo har 1 skal du have 6 og det bliver bedre jo længere væk de er fra hindanden, jeg prøvede mig bare frem og fandt ud af at min bedste channel/frekvens er 2. Håber det hjælper på problemet :)

Her er lidt mere om emnet til de lidt nørdede :D.
Dhokuav
Niveau 0
 
Indlæg: 15



Re: Internet forbedring, det lagger konstant på Xbox LIVE.

Indlægaf centric dk » 15. mar 2011 22:43

Du kan redigere dine indlæg, så bliver linket ikke iverset. :)

Jeg vil opfordre dig til at ændret din tekst. 13 tætskrevne linier uden punktum er alt alt for mange. Det er det tæt på umuligt at læse dit indlæg. Efter du har sat en masse punktummer ind, vil det også hjælpe hvis du laver nogle afsnit. -Så kan vi andre også for glæde af dit råd. ;)
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Re: Internet forbedring, det lagger konstant på Xbox LIVE.

Indlægaf fjeaset » 15. mar 2011 22:53

centric dk skrev:Du kan redigere dine indlæg, så bliver linket ikke iverset. :)

Jeg vil opfordre dig til at ændret din tekst. 13 tætskrevne linier uden punktum er alt alt for mange. Det er det tæt på umuligt at læse dit indlæg. Efter du har sat en masse punktummer ind, vil det også hjælpe hvis du laver nogle afsnit. -Så kan vi andre også for glæde af dit råd. ;)

jeg lagde slet ikke mærke til der ikke var punktummer.. #-o
Men jegforstod heller ikke noget af det.. #-o
Det mangler afsnit #-o
Billede
fjeaset
Niveau 2
 
Indlæg: 175


Re: Internet forbedring, det lagger konstant på Xbox LIVE.

Indlægaf Major Oblivious » 16. mar 2011 00:06

Nyere routere kan auto-scanne de forskellige tilgængelige frekvenser for den bedste.
Men når 54% af alle internet connections, så er det absolut umuligt at finde en kanal som overhovedet ikke er brugt.
Derfor findes der gratis programmer til både Mac og PC som kan scanne kanalerne for de nærmeste nets, og finde de mindst brugte kanaler. Så vil det heller ikk være nogen dum ide med en router som kan trumfe igennem..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Internet forbedring, det lagger konstant på Xbox LIVE.

Indlægaf Dhokuav » 16. mar 2011 08:04

Gider ikke rigtig at tage mig sammen til at ændre mit indlæg, men jeg har et program der kan scanne internet i omegnen, det hedder Network Stumbler!
Dhokuav
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Re: Internet forbedring, det lagger konstant på Xbox LIVE.

Indlægaf Dhokuav » 16. mar 2011 08:05

Og ja, det er ret umuligt at finde en kanal der ikke er brugt...
Dhokuav
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Re: Internet forbedring, det lagger konstant på Xbox LIVE.

Indlægaf Martin1454 » 16. mar 2011 08:18

PORT FOWARD!
Your Mom is rated "E" for Everyone - Billede
Martin1454
Niveau 2
 
Indlæg: 119


Re: Internet forbedring, det lagger konstant på Xbox LIVE.

Indlægaf Dhokuav » 16. mar 2011 08:39

Det aner jeg ikke noget om, jeg har hørt om det før men har aldrig brugt det, hvad er det det helt præcist gør?
Dhokuav
Niveau 0
 
Indlæg: 15



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster