Xboxlife forum

Xbox 360 larmer

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Xbox 360 larmer

Indlægaf AS SM » 18. jan 2011 14:55

Hej

Jeg har et problem med min søsters Xbox 360. Garantien er udløbet, så den kan ikke sendes ind til rep.

Den begynder at larme så snart der kommer i CD i drevet. Der er ingen forskel på om Xboxen ligger eller står op. Er der noget man kan gøre ved dette? Eller er der nogen af jer der kan fikse det?

http://www.youtube.com/watch?v=ocEfYXnKGzA
Jeg er en bjørn med meget lille hjerne, og lange ord irriterer mig ! - Citat: Peter Plys
AS SM
Niveau 5
 
Indlæg: 806


Re: Xbox 360 larmer

Indlægaf matthi » 18. jan 2011 14:58

har du prøvet at installere spillene på hdd?
i might be crazy, but i am also insane
matthi
Niveau 4
 
Indlæg: 624


Re: Xbox 360 larmer

Indlægaf AS SM » 18. jan 2011 16:40

Nej, det har jeg ikke. Men det her fra en DVD film, som den også gør det med.
Jeg er en bjørn med meget lille hjerne, og lange ord irriterer mig ! - Citat: Peter Plys
AS SM
Niveau 5
 
Indlæg: 806


Re: Xbox 360 larmer

Indlægaf p1co9210 » 18. jan 2011 16:42

Av for den.. Det lyder ikke godt. Syntes ikke du skal sætte flere spil i den, da du risikerer den ridser skiven. Men det træ gulv ser noget ujævnt ud. Sæt den på et bord, eller noget lignende. Hvis det ikke hjælper så er det nok drevet der er ved at være slidt op.
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: Xbox 360 larmer

Indlægaf AS SM » 20. jan 2011 10:04

Ja, jeg er også bange for at drevet er slidt op. Kender I noget sted hvor de kan skifte det for én?

Ja, gulvet er måske lidt skævt, men det er altså ikke meget. Drevet larmer stadig ekstra meget, selvom det står på et bord
Jeg er en bjørn med meget lille hjerne, og lange ord irriterer mig ! - Citat: Peter Plys
AS SM
Niveau 5
 
Indlæg: 806


Re: Xbox 360 larmer

Indlægaf Gajda » 20. jan 2011 10:21

Det lyder sgu næsten som en kaffemaskine, der brygger kaffe - hehe...

Jeg er bange for, at der ikke er meget at gøre, men hvis du er heldig kan sådan et kit måske rede dig.

Link:
http://www.avxperten.dk/diverse/skaerm- ... ens%29.asp
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Xbox 360 larmer

Indlægaf poulx » 20. jan 2011 11:27

det var en skam! held og lykke med de løsninger I prøver.

rækker lommerpengene ikke helt til en ny boks, er det er muligt at købe en ny brugt maskine m. 1 års garanti, til en ok pris i gamestop.
poulx
 


Re: Xbox 360 larmer

Indlægaf poulx » 20. jan 2011 16:17

jeg har fundet en reparatør på nettet, der isætter nye drev for 600.- hans hjemmeside dukker op tidligt i en googlesøgning.
poulx
 



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster