Xboxlife forum

Xbox på stofanet.

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Xbox på stofanet.

Indlægaf BSteph » 29. nov 2010 19:24

Jeg har skiftet internet leverandør her i sommers og vil nu have min xbox på nettet, men kan ikke få lov at logge på live. Er der noget i forbindelse med stofa man skal lave om. Den kan fint komme på nettet i netværks testen, men live logger den på og så bliver den smidt af igen. Håber ikke spørgsmålet har været oppe for mange gange, men kunne ikke finde noget om det.

PFT
Bo
BSteph
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Re: Xbox på stofanet.

Indlægaf Gajda » 29. nov 2010 19:44

Du skal tilmelde din Xboxs mac adresse til Always-on i din Stofa-opsætning.

Her er en guide:
http://www.bafnet.dk/Alwayson.htm
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Xbox på stofanet.

Indlægaf BSteph » 29. nov 2010 21:15

Jeg har en router på som er registreret til allways on, netop for at spille for at skulle logge div computere osv ind. Skal jeg så stadig gøre det med xboxen ???
BSteph
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Re: Xbox på stofanet.

Indlægaf Gajda » 29. nov 2010 21:19

Nej, det burde du ikke, hvis din routers mac-adresse er tilsluttet always on. Du skal blot sikre dig, at din Xbox er tilsluttet til din egen router og ikke stofas.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Xbox på stofanet.

Indlægaf BSteph » 29. nov 2010 22:02

Xboxen kører i min egen router, og som sagt når jeg kører netværks testen på xboxen er det også først ved live den kommer på men hopper så af igen næsten med det samme.
BSteph
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Re: Xbox på stofanet.

Indlægaf ELScrappy » 29. nov 2010 22:11

BSteph skrev:Jeg har en router på som er registreret til allways on, netop for at spille for at skulle logge div computere osv ind. Skal jeg så stadig gøre det med xboxen ???



jo du skal adde din macadresse selvom du har din egen router, det skal jeg i hvertfalde...
Setup:
xbox Elite Controller, Samsung LC27HG70QQUXEN (med HDR), XBOX ONE X, TB Elite Pro, AKRacing stol.
ELScrappy
Niveau 4
 
Indlæg: 538
By: 6200 Aabenraa


Re: Xbox på stofanet.

Indlægaf BSteph » 29. nov 2010 22:22

Okay, det vil jeg prøve :)
BSteph
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Re: Xbox på stofanet.

Indlægaf ELScrappy » 29. nov 2010 22:28

BSteph skrev:Okay, det vil jeg prøve :)


Så giv lige en tilbage melding så man ved besked til en anden gang eller hvis det nu ikke skulle hjælpe. :shock:
Setup:
xbox Elite Controller, Samsung LC27HG70QQUXEN (med HDR), XBOX ONE X, TB Elite Pro, AKRacing stol.
ELScrappy
Niveau 4
 
Indlæg: 538
By: 6200 Aabenraa


Re: Xbox på stofanet.

Indlægaf Major Oblivious » 30. nov 2010 01:05

Jeg har selv Stofa, men pga. vores 25 mbit forbindelse har vi fået et modem med indbygget router, så har tilføjet modem MAC adressen i "Allways on" og koblet min egen D-link 855 til stofa´s modem/router, og det fungerer 100%

Mener at man kun kan have 1 mac-adresse tilknyttet allways-on
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox på stofanet.

Indlægaf crazzy » 30. nov 2010 08:27

BSteph skrev:Xboxen kører i min egen router, og som sagt når jeg kører netværks testen på xboxen er det også først ved live den kommer på men hopper så af igen næsten med det samme.


Har du åbnet de porte xbox'en bruger i din egen router?
crazzy
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: Xbox på stofanet.

Indlægaf BSteph » 30. nov 2010 10:09

Jeg har ikke åbnet noget, men den har jo været på før... Jeg har bare skiftet internet udbyder og med tilhørende cisco modem på 25 mbit linie.
BSteph
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Re: Xbox på stofanet.

Indlægaf Dark x Crow » 30. nov 2010 10:57

Major Oblivious skrev:Jeg har selv Stofa, men pga. vores 25 mbit forbindelse har vi fået et modem med indbygget router, så har tilføjet modem MAC adressen i "Allways on" og koblet min egen D-link 855 til stofa´s modem/router, og det fungerer 100%

Mener at man kun kan have 1 mac-adresse tilknyttet allways-on

Nej, der kan tilknyttes så mange som man har brug for, har haft folk over til LAN hvor vi skrev alle ind uden problemer.
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron