Xboxlife forum

Importopkrævning ?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Importopkrævning ?

Indlægaf Nerotana » 15. aug 2010 19:21

Hey !
Jeg har fået et brev angående importopkrævning fra PostDK, angående et spil som er bestilt fra TheHut.com. Ville dette sige at jeg skal gå ned på posthuset og betale det beløb der står i brevet? I så fald troede jeg ikke at der var en risiko for at betale ekstra fra TheHut.com ?

Muligvis noob spørgsmål, men ville bare gerne have det helt på plads :)

Tak på forhånd!
Nerotana
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Indlægaf kurtdk » 15. aug 2010 19:27

Det er en engelsk side, så det burde du ikke skulle
Har lavet ca. 552 indlæg på dette forum
kurtdk
Niveau 4
 
Indlæg: 557


Indlægaf Morten Skou » 15. aug 2010 19:31

If your delivery address is within the United Kingdom and Guernsey, no additional taxes will be charged to you. If your delivery address is outside of the United Kingdom and Guernsey you may be subject to import duties and taxes (including VAT), which are levied once a delivery reaches your destination country. Any such additional charges must be borne by you.


De sender fra Guernsey, derfor er der kommet told på :)

Med Post Danmarks toldrater, så kan det dårligt betale sig.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Gosser » 15. aug 2010 19:31

Ja, du skal betale det der står. TheHut sender ikke fra england, hvilket en søgning også ville kunne vise, så der skal desværre betales :)
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf Nerotana » 15. aug 2010 19:34

Årh crap, men tak for den hurtige respons allesammen! :)
Nerotana
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Indlægaf JazzAss » 16. aug 2010 11:34

Du kan jo lade være at betale, så ryger den retur, og du får pengene tilbage fra thehut. Så kan du jo bestille det igen, evt. fra en anden forhandler.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Indlægaf BulletEyeDk » 16. aug 2010 18:32

Du har tydeligvis ikke set denne post -> http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=47351 - her i er det ret godt forklaret hvilke butikker man kan risikere toldopkrævning på.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster

cron