Xboxlife forum

MacBook Pro og Studierabat

Har du brug for hjælp, så spørg her.

MacBook Pro og Studierabat

Indlægaf Mr. Aggiz » 15. apr 2010 16:23

Har netop lige lagt min ordre for en af de nye Macbook Pro, som umiddelbart desværre først kommer den 4/5, men det er en helt anden ting.

Jeg købte nemlig den med studierabat, da jeg er igang med min ungdomsuddannelse på HHX, men det undrede mig lidt, at der ikke skulle bevises noget om min uddannelses status i Check-out.

Nogen der ved hvordan de sikrer sig jeg er det? For læste i deres betingelser, at hvis det ikke blev bevist, at jeg er studerende vil de annullere min ordre :?
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf initram » 15. apr 2010 16:37

Hvis de ikke tror på at du er studerende, kan de vælge at annulere din ordre. Men ingen dokumentation er nødvendigt ved køb gennem apple store. (Jeg har i hvert fald aldrig givet dokumentation for at jeg var studerende)
initram
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Indlægaf macho » 15. apr 2010 16:47

Jeg lagde en ordre den 14 og får den med stor sandsynlighed imorgen:D brugte også studierabat og der spurgte de ikke om noget:D
macho
Niveau 7
 
Indlæg: 3648


Indlægaf Mr. Aggiz » 15. apr 2010 18:24

macho skrev:Jeg lagde en ordre den 14 og får den med stor sandsynlighed imorgen:D brugte også studierabat og der spurgte de ikke om noget:D


Sygt at du allerede får den imorgen. Har fået en bekræftelse på den, hvor der står sådan her:

We estimate your order to be shipped 5 business days.
We estimate your order will be delivered to your shipping address on or before 03 May, 2010 - 04 May, 2010.

Hvordan kan den tage så lang tid før den ankommer hos mig?
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf caspstorm » 15. apr 2010 18:37

Mr. Aggiz skrev:
macho skrev:Jeg lagde en ordre den 14 og får den med stor sandsynlighed imorgen:D brugte også studierabat og der spurgte de ikke om noget:D


Sygt at du allerede får den imorgen. Har fået en bekræftelse på den, hvor der står sådan her:

We estimate your order to be shipped 5 business days.
We estimate your order will be delivered to your shipping address on or before 03 May, 2010 - 04 May, 2010.

Hvordan kan den tage så lang tid før den ankommer hos mig?

Udsolgt?
Du skal tænke på du er ikke den eneste som gerne vil have en af de helt nye modeller.
caspstorm
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Indlægaf Mr. Aggiz » 15. apr 2010 18:45

caspstorm skrev:
Mr. Aggiz skrev:
macho skrev:Jeg lagde en ordre den 14 og får den med stor sandsynlighed imorgen:D brugte også studierabat og der spurgte de ikke om noget:D


Sygt at du allerede får den imorgen. Har fået en bekræftelse på den, hvor der står sådan her:

We estimate your order to be shipped 5 business days.
We estimate your order will be delivered to your shipping address on or before 03 May, 2010 - 04 May, 2010.

Hvordan kan den tage så lang tid før den ankommer hos mig?

Udsolgt?
Du skal tænke på du er ikke den eneste som gerne vil have en af de helt nye modeller.


Regnede jeg egentlig også med. Men sindsygt, der er så stor forskel på, at man bestiller dagen efter.

Lige en anden ting. Ved i hvor de sender den fra? Jeg spørger fordi jeg stadig finder det lidt underligt, at de kan sende den om 5 dage, men at den så tager 10 dage om, at komme hjem til mig.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf caspstorm » 15. apr 2010 18:52

Det er ganske normalt at det tager så lang tid, plus du får track and trace når den er sendt, så kan du præcis følge din pakke.
caspstorm
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Indlægaf Mr. Aggiz » 15. apr 2010 18:58

caspstorm skrev:Det er ganske normalt at det tager så lang tid, plus du får track and trace når den er sendt, så kan du præcis følge din pakke.


Det lyder godt :) ved du hvor de sender den fra?
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf Swiatecki » 15. apr 2010 20:08

Mr. Aggiz skrev:
caspstorm skrev:Det er ganske normalt at det tager så lang tid, plus du får track and trace når den er sendt, så kan du præcis følge din pakke.


Det lyder godt :) ved du hvor de sender den fra?


Apple plejer at sende fra Holland svjh
Swiatecki
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf Mr. Aggiz » 15. apr 2010 20:53

Swiatecki skrev:
Mr. Aggiz skrev:
caspstorm skrev:Det er ganske normalt at det tager så lang tid, plus du får track and trace når den er sendt, så kan du præcis følge din pakke.


Det lyder godt :) ved du hvor de sender den fra?


Apple plejer at sende fra Holland svjh


Så tror jeg heller ikke jeg har flere spørgsmål. Tak for hjælpen allesammen :wink:
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf Gosser » 15. apr 2010 21:10

Min MacBook blev sendt fra Asien. Kina, nærmere bestemt, mener jeg.

Fik desuden også rabat, uden at skulle dokumentere noget. For god ordens skyld, skal det dog lige siges, at jeg faktisk var berettiget til rabatten ;-)
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Re: MacBook Pro og Studierabat

Indlægaf expose » 15. apr 2010 21:19

Mr. Aggiz skrev:Har netop lige lagt min ordre for en af de nye Macbook Pro, som umiddelbart desværre først kommer den 4/5, men det er en helt anden ting.

Jeg købte nemlig den med studierabat, da jeg er igang med min ungdomsuddannelse på HHX, men det undrede mig lidt, at der ikke skulle bevises noget om min uddannelses status i Check-out.

Nogen der ved hvordan de sikrer sig jeg er det? For læste i deres betingelser, at hvis det ikke blev bevist, at jeg er studerende vil de annullere min ordre :?


Bare for info. Er du godt klar over at der lige er kommet en opgraderet macbook pro? To af mine venner købte nemlig en stort set samtidigt her forleden, og den ene fik afvide at hvis han kunne vente en dag ekstra kunne han få den opgraderede version til kun 800,- ekstra.
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Re: MacBook Pro og Studierabat

Indlægaf Mr. Aggiz » 15. apr 2010 22:38

expose skrev:
Mr. Aggiz skrev:Har netop lige lagt min ordre for en af de nye Macbook Pro, som umiddelbart desværre først kommer den 4/5, men det er en helt anden ting.

Jeg købte nemlig den med studierabat, da jeg er igang med min ungdomsuddannelse på HHX, men det undrede mig lidt, at der ikke skulle bevises noget om min uddannelses status i Check-out.

Nogen der ved hvordan de sikrer sig jeg er det? For læste i deres betingelser, at hvis det ikke blev bevist, at jeg er studerende vil de annullere min ordre :?


Bare for info. Er du godt klar over at der lige er kommet en opgraderet macbook pro? To af mine venner købte nemlig en stort set samtidigt her forleden, og den ene fik afvide at hvis han kunne vente en dag ekstra kunne han få den opgraderede version til kun 800,- ekstra.


Går da også udfra, at det er den jeg har købt. Kan lige smide de Specs der kom på den, i min ordrebekræftelse, så må i meget gerne bekræfte, at det er den nye :)

2.53GHz Intel Core i5
4GB 1066MHz DDR3 SDRM - 2x2GB
500GB Serial ATA Drive @ 7200
SuperDrive 8X DL
MBP 15" Glossy WS Display
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf Gosser » 17. apr 2010 15:15

Lidt sent svar, men yup, det er den nye.
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster