Xboxlife forum

Skal man bruge ens gamertag for at overføre save games?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Skal man bruge ens gamertag for at overføre save games?

Indlægaf Syro_Str0m » 26. mar 2010 11:35

Ja jeg er lidt i tvivl

Jeg har et save game på en vens xbox som jeg gern vil have problemmet er at han bor på sjælland og eneste mulighed for at få det er at sende ham en Memory unit så han kan overføre savegamet på

Skal han så have mit gamertag med på den MU for at kan få lov til at flytte mit savegame? eller kan jeg beholde mit gamertag på min xbox og spille imens jeg venter på at få det save game retur med posten :)?

Håber det giver mening :D, er lidt rodet ved det :P.
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf Hertzblut » 26. mar 2010 11:48

Jeg mener du skal være logget ind med det rigtigte gamertag for at den vil lade dig flytte det. Men er ikke 100% sikker.
Det kan også godt være der bare skal være et eller andet gamertag logget ind.
Gjorde det for ikke så længe siden, men det var selvfølgelig fra mit gamertag til mit gamertag på anden enhed.
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf polakski » 26. mar 2010 12:54

det kan du teste nemt ved at oprette en alternativ gamertag. lave et savegame på den og så logge ud af alternativ og logge ind i original GT. kan du stadig flytte alternativ savegame, er der ingen ko på isen.

Glemte du savegamet da du besøgte ham sidst? (dvs du havde dit eget GT med). For hvis du lavede savegamet med hans, så kan du ikke bruge det med din egen GT.
polakski
Niveau 3
 
Indlæg: 293


Indlægaf Syro_Str0m » 26. mar 2010 16:34

Jeg spillede med mit eget gamertag men glemte bare og flytte det over, må prøve det andet når jeg kommer hjem :) forløbig tak for hjælpen. Updater senere når jeg har forsøgt mig.
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster