Xboxlife forum

Dårlig handelskarakter.

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Indlægaf SvAmP » 23. maj 2010 20:21

lyder vanvittigt du har fået en dårlig handels kommentar når handlen slet ikke er forgået her på siden.
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf JcKiiNG » 23. maj 2010 20:23

SvAmP skrev:lyder vanvittigt du har fået en dårlig handels kommentar når handlen slet ikke er forgået her på siden.

syntes det er endnu mere vanvittigt at han får sin slettet :? :?
kæmpe meloner og lang banan
JcKiiNG
 
Indlæg: 556


Indlægaf SvAmP » 23. maj 2010 20:25

JcKiiNG skrev:
SvAmP skrev:lyder vanvittigt du har fået en dårlig handels kommentar når handlen slet ikke er forgået her på siden.

syntes det er endnu mere vanvittigt at han får sin slettet :? :?


ja det lyder vanvittigt at han får sin fjernet fordi han kender en Moderator håber sku ikke det er rigtigt men du kan jo vise den kvittering du har :)
Senest rettet af SvAmP 23. maj 2010 20:31, rettet i alt 1 gang.
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf Morten Skou » 23. maj 2010 20:25

Det er mig herinde som han henviser til som "moderator", og som jeg skriver så blander vi os helt generelt ikke i de handler som folk laver herinde, med mindre at der er tale om snyd i stor stil. Men vi gider heller ikke at folk misbruger vores handelskaraktersystem.

I den her situation synes jeg at det er underligt, at JcKiiNG stiller sig så meget på bagbenene som det er tilfældet - istedet for bare at finde en løsning med ham han har handlet med.

Der er tale om et spil til 100 kroner, og JcKiiNG HAR fået det spil som han skulle have ud af byttehandlen - men modparten har aldrig modtaget sit. Så jeg synes at det er lidt sjovt, at han selv blæser det så meget op, det er jo ikke ham der ikke har modtaget sit spil - uanset om der er gået 6 måneder eller ej, så har modtageren jo åbenbart ikke fået det.

Nu når du citerer mig, så har du glemt denne besked, som er nr. 2 i rækken:

Morten Skou skrev:Hvis han ikke har fået sit spil, så skal der da advares imod at handle med dig. Hvis du har en kvittering og det er sendt, så synes jeg at du skulle vise ham den - hvis ikke, så burde du nok se at få sendt spillet - det er i mine øjne latterligt at blive upopulær på grund af et spil til 100 kroner.


Og den tredje besked fra mig:

Morten Skou skrev:Du fik da præcis det ud af handlen som du forventede, det er da en god handel for dig i mine øjne.

Anyways, så gider jeg som sagt ikke at blande mig yderligere, og jeg forstår ikke at du gider bruge al den energi for et spil til 100 kroner. Fortsat god aften.


Sidste ting jeg vil nævne, er at JcKiiNG tidligere har gået herinde under et andet brugrenavn, hvor hans handelskommentarer fra dengang viser, at andre desværre har haft samme oplevelse.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf SvAmP » 23. maj 2010 20:28

Morten Skou skrev:Det er mig herinde som han henviser til som "moderator", og som jeg skriver så blander vi os helt generelt ikke i de handler som folk laver herinde, med mindre at der er tale om snyd i stor stil. Men vi gider heller ikke at folk misbruger vores handelskaraktersystem.

I den her situation synes jeg at det er underligt, at JcKiiNG stiller sig så meget på bagbenene som det er tilfældet - istedet for bare at finde en løsning med ham han har handlet med.

Der er tale om et spil til 100 kroner, og JcKiiNG HAR fået det spil som han skulle have ud af byttehandlen - men modparten har aldrig modtaget sit. Så jeg synes at det er lidt sjovt, at han selv blæser det så meget op, det er jo ikke ham der ikke har modtaget sit spil - uanset om der er gået 6 måneder eller ej, så har modtageren jo åbenbart ikke fået det.

Nu når du citerer mig, så har du glemt denne besked, som er nr. 2 i rækken:

Morten Skou skrev:Hvis han ikke har fået sit spil, så skal der da advares imod at handle med dig. Hvis du har en kvittering og det er sendt, så synes jeg at du skulle vise ham den - hvis ikke, så burde du nok se at få sendt spillet - det er i mine øjne latterligt at blive upopulær på grund af et spil til 100 kroner.


Og den tredje besked fra mig:

Morten Skou skrev:Du fik da præcis det ud af handlen som du forventede, det er da en god handel for dig i mine øjne.

Anyways, så gider jeg som sagt ikke at blande mig yderligere, og jeg forstår ikke at du gider bruge al den energi for et spil til 100 kroner. Fortsat god aften.


Sidste ting jeg vil nævne, er at JcKiiNG tidligere har gået herinde under et andet brugrenavn, hvor hans handelskommentarer fra dengang viser, at andre desværre har haft samme oplevelse.


det var heller ikke fordi jeg vil være på nogles side :) men jckiiNG så må du jo tage et foto af den kvittering :)
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf JcKiiNG » 23. maj 2010 20:32

Morten Skou skrev:Det er mig herinde som han henviser til som "moderator", og som jeg skriver så blander vi os helt generelt ikke i de handler som folk laver herinde, med mindre at der er tale om snyd i stor stil. Men vi gider heller ikke at folk misbruger vores handelskaraktersystem.

I den her situation synes jeg at det er underligt, at JcKiiNG stiller sig så meget på bagbenene som det er tilfældet - istedet for bare at finde en løsning med ham han har handlet med.

Der er tale om et spil til 100 kroner, og JcKiiNG HAR fået det spil som han skulle have ud af byttehandlen - men modparten har aldrig modtaget sit. Så jeg synes at det er lidt sjovt, at han selv blæser det så meget op, det er jo ikke ham der ikke har modtaget sit spil - uanset om der er gået 6 måneder eller ej, så har modtageren jo åbenbart ikke fået det.

læs nu lige igen morten ..
handlen har ikke været omkring pslife/xboxlife, før nogle dage siden da han sendte mig en besked. og den eneste grund til jeg har skrevet mit inlæg er sku da fordi jeg har fået en Negativ handelskommentar, eller nej. den kan jeg godt leve med - det der virkelig gør mig gal, er at du eller en anden vælger at slette HANS negative handelskommentar og bagefter siger du faktisk ikke vil blande dig

:? :? :?
kæmpe meloner og lang banan
JcKiiNG
 
Indlæg: 556


Indlægaf SvAmP » 23. maj 2010 20:35

JcKiiNG skrev:
Morten Skou skrev:Det er mig herinde som han henviser til som "moderator", og som jeg skriver så blander vi os helt generelt ikke i de handler som folk laver herinde, med mindre at der er tale om snyd i stor stil. Men vi gider heller ikke at folk misbruger vores handelskaraktersystem.

I den her situation synes jeg at det er underligt, at JcKiiNG stiller sig så meget på bagbenene som det er tilfældet - istedet for bare at finde en løsning med ham han har handlet med.

Der er tale om et spil til 100 kroner, og JcKiiNG HAR fået det spil som han skulle have ud af byttehandlen - men modparten har aldrig modtaget sit. Så jeg synes at det er lidt sjovt, at han selv blæser det så meget op, det er jo ikke ham der ikke har modtaget sit spil - uanset om der er gået 6 måneder eller ej, så har modtageren jo åbenbart ikke fået det.

læs nu lige igen morten ..
handlen har ikke været omkring pslife/xboxlife, før nogle dage siden da han sendte mig en besked. og den eneste grund til jeg har skrevet mit inlæg er sku da fordi jeg har fået en Negativ handelskommentar, eller nej. den kan jeg godt leve med - det der virkelig gør mig gal, er at du eller en anden vælger at slette HANS negative handelskommentar og bagefter siger du faktisk ikke vil blande dig

:? :? :?

hvis du har den kvittering så få et foto af den så kan der jo ikke være nogle usikkerhed :)
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Indlægaf JcKiiNG » 23. maj 2010 20:35

Sidste ting jeg vil nævne, er at JcKiiNG tidligere har gået herinde under et andet brugrenavn, hvor hans handelskommentarer fra dengang viser, at andre desværre har haft samme oplevelse.

ja - en mappack som jeg GAV gratis ud, hvor en moderator faktisk var på min side og fandt det unfair at havde givet mig en negativ, men kunne desværre ikke slette den. men det kan man jo åbenbart godt, bare man er mod .. eller hva.
kæmpe meloner og lang banan
JcKiiNG
 
Indlæg: 556


Indlægaf JcKiiNG » 23. maj 2010 20:36

SvAmP skrev:
JcKiiNG skrev:
Morten Skou skrev:Det er mig herinde som han henviser til som "moderator", og som jeg skriver så blander vi os helt generelt ikke i de handler som folk laver herinde, med mindre at der er tale om snyd i stor stil. Men vi gider heller ikke at folk misbruger vores handelskaraktersystem.

I den her situation synes jeg at det er underligt, at JcKiiNG stiller sig så meget på bagbenene som det er tilfældet - istedet for bare at finde en løsning med ham han har handlet med.

Der er tale om et spil til 100 kroner, og JcKiiNG HAR fået det spil som han skulle have ud af byttehandlen - men modparten har aldrig modtaget sit. Så jeg synes at det er lidt sjovt, at han selv blæser det så meget op, det er jo ikke ham der ikke har modtaget sit spil - uanset om der er gået 6 måneder eller ej, så har modtageren jo åbenbart ikke fået det.

læs nu lige igen morten ..
handlen har ikke været omkring pslife/xboxlife, før nogle dage siden da han sendte mig en besked. og den eneste grund til jeg har skrevet mit inlæg er sku da fordi jeg har fået en Negativ handelskommentar, eller nej. den kan jeg godt leve med - det der virkelig gør mig gal, er at du eller en anden vælger at slette HANS negative handelskommentar og bagefter siger du faktisk ikke vil blande dig

:? :? :?

hvis du har den kvittering så få et foto af den så kan der jo ikke være nogle usikkerhed :)

det sletter jo ikke min negative handelskommentar.
kæmpe meloner og lang banan
JcKiiNG
 
Indlæg: 556


Indlægaf Morten Skou » 23. maj 2010 20:40

JcKiiNG skrev:ja - en mappack som jeg GAV gratis ud, hvor en moderator faktisk var på min side og fandt det unfair at havde givet mig en negativ, men kunne desværre ikke slette den. men det kan man jo åbenbart godt, bare man er mod .. eller hva.


Jeg har ikke kendskab til et mappack, men derimod et Xbox rat :)

Det som jeg kan gøre for at gøre alle glade, er at jeg slette ham den andens handelskommentar (han har selv sagt at det er OK). Til gengæld så gør jeg så alle dine gamle kommentarer fra dine gamle brugere bliver vist på din nye bruger.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf JcKiiNG » 23. maj 2010 20:40

Morten Skou skrev:
JcKiiNG skrev:ja - en mappack som jeg GAV gratis ud, hvor en moderator faktisk var på min side og fandt det unfair at havde givet mig en negativ, men kunne desværre ikke slette den. men det kan man jo åbenbart godt, bare man er mod .. eller hva.


Jeg har ikke kendskab til et mappack, men derimod et Xbox rat :)

Det som jeg kan gøre for at gøre alle glade, er at jeg slette ham den andens handelskommentar (han har selv sagt at det er OK). Til gengæld så gør jeg så alle dine gamle kommentarer fra dine gamle brugere bliver vist på din nye bruger.

top :D
må selvfølgelig stå ved de handler jeg har lavet herinde.
syntes bare stadig det er sjovt at dine mod venner kan skrive til dig og så få fjernet de negative handelskommentare, det er sku det jeg kalder at misbruge systemet.
Senest rettet af JcKiiNG 23. maj 2010 20:42, rettet i alt 1 gang.
kæmpe meloner og lang banan
JcKiiNG
 
Indlæg: 556


Indlægaf Morten Skou » 23. maj 2010 20:41

Done - handelskommentarerne kommer på indenfor et par timer.
Senest rettet af Morten Skou 23. maj 2010 20:41, rettet i alt 1 gang.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf JcKiiNG » 23. maj 2010 20:44

SvAmP skrev:
JcKiiNG skrev:
Morten Skou skrev:
JcKiiNG skrev:ja - en mappack som jeg GAV gratis ud, hvor en moderator faktisk var på min side og fandt det unfair at havde givet mig en negativ, men kunne desværre ikke slette den. men det kan man jo åbenbart godt, bare man er mod .. eller hva.


Jeg har ikke kendskab til et mappack, men derimod et Xbox rat :)

Det som jeg kan gøre for at gøre alle glade, er at jeg slette ham den andens handelskommentar (han har selv sagt at det er OK). Til gengæld så gør jeg så alle dine gamle kommentarer fra dine gamle brugere bliver vist på din nye bruger.

top :D
må selvfølgelig stå ved de handler jeg har lavet herinde.
syntes bare stadig det er sjovt at dine mod venner kan skrive til dig og så få fjernet de negative handelskommentare, det er sku det jeg kalder at misbruge systemet.


synes det er mere misbrug at du bare kan lave en ny profil :P nu hvor du åbenbart tager røven på folk :P og så får et nyt account

tjo.
men kan da hurtigt finde andre brugere der også har haft tidligere brugere herinde, med negative handler. så det er der ikke noget særligt ved.
kæmpe meloner og lang banan
JcKiiNG
 
Indlæg: 556


Indlægaf TagEnKiks » 23. maj 2010 20:47

Nu giver 2 forkert jo ikke 1 rigtig..
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf simonp3 » 23. maj 2010 20:52

det var mig han gav den gratis mappack til som ikke var en mappack alligevel men ingenting men nok om det kan i så ikke lige slette den handels kommentar som Jesper har skrevet som er komplet unødvendig som jeg syntes er skide irriterende har skrevet og spurgt før men i gjorde ikke noget ved det
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster

cron