Xboxlife forum

X360 på pc-skærm? Hvordan?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Indlægaf Zytrax » 9. nov 2009 10:02

Jeg syntes virkelig at tråden burde lukkes, hvordan kan et så simpelt problem, allerede have 6 sider fyldt med svar som han kan bruge?

6 sider.........

Så tør jeg slet ikke tænke på hvad der sker når du er i skole.. Holy mother of....
Billede
Zytrax
Niveau 6
 
Indlæg: 1380


Indlægaf Sevuz » 9. nov 2009 10:23

Brug DETTE KABEL! Coolshop THE END!

Så svært kan det da ikke være!?

Hvis folk bare kunne holde sig til EMNE, bare for 1 GANG skyld, så kunne det jo være at indlæg ikke kom op på 6 sider når de kun skulle være på 1 til 2 :idea:

Må jeg siger jeg blev lidt forvirret da emne jo hedder noget med PC-skærm men så bliver til noget med en mic :?
Senest rettet af Sevuz 10. nov 2009 12:30, rettet i alt 1 gang.
Billede
Sevuz
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Indlægaf Zytrax » 9. nov 2009 12:26

Sevuz, problemet er at folk HAR holdt sig til emnet men har givet op, fordi at vedkommende ville have tegninger af hver eneste ting han skal lave..

Billede
Billede
Zytrax
Niveau 6
 
Indlæg: 1380


Indlægaf zuMzArr » 9. nov 2009 14:45

Jeg undskylder hvis jeg virker dum uden at forklare ordenligt hvad mit problem er.

Her har jeg lavet en tegning som illustrerer mit problem, lignende den tidligere i tråden.

http://img21.imageshack.us/img21/5442/f ... ngcopy.jpg

Problemet er at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre med mit jackstik til min microfon i headsettet, for at jeg kan snakke over live ind i microfonen.

Håber jeg ikke har formuleret mig dumt igen og bare sig hvis det er tilfældet. (Ligesom der allerede er gjort på en meget grov facon).
Billede
zuMzArr
Niveau 5
 
Indlæg: 883


Indlægaf Zytrax » 9. nov 2009 14:54

Ej seriøst, nu må du fandme da lige spænde hjelmen? Det er sgu da klart at vi ikke gider hjælpe dig når du skal have en gennemgang som svarer til en 1. klassers...

Du kan IKKE bruge dit headset til din Xbox, da det ikke er lavet til Xbox. Køb et andet, eller hav en xbox live mikrofon rundt om halsen sammen med dit headset.

END OF. Hvis du ikke forstår det jeg har skrevet, så giver jeg op.
Billede
Zytrax
Niveau 6
 
Indlæg: 1380


Indlægaf zuMzArr » 9. nov 2009 15:03

Så giv op, hold dig langt væk fra min tråd for jeg gider ikke høre på det pis du lukker ud.

http://www.steelseries.com/int/products ... nformation
Billede
zuMzArr
Niveau 5
 
Indlæg: 883


Indlægaf Zytrax » 9. nov 2009 15:07

Og helt præcist, hvad er problemet så zuMzArr? Der er jo INTET problem så hvorfor bliver du ved med at sidde og tude om hjælp når du har fået 6 sider med hjælp?

Billede
Billede
Zytrax
Niveau 6
 
Indlæg: 1380


Indlægaf zuMzArr » 9. nov 2009 15:20

Gider du godt stoppe ? Jeg troede du ga' op og at du ville holde dig langt væk fra mig og min tråd.

Anyway, til alle andre end Zytrax:

Jeg forstår ikke punkt 3. i den guide som er linket til længere oppe og det er derfor jeg bliver forvirret, for det siger "ur TV's headphone jack", men jeg er jo ved at sætte det hele op til at køre med min pc skærm. -.-

Ville være rigtig fedt hvis der er en der vil tegne på tegningen hvad jeg skal gøre. xD (længere oppe)
Billede
zuMzArr
Niveau 5
 
Indlæg: 883


Indlægaf Anonymous22 » 9. nov 2009 16:36

zuMzArr skrev:Bump

Jeg unskylder endnu engang min evige mangel på hjerneceller. :D


Det kan du altså ikke blive ved med:) Hvis du kigger din egen tråd igennem, så er løsningen der jo, OP TIL FLERE GANGE.....

Attention deficit?
Anonymous22
 


Indlægaf CvKM » 9. nov 2009 16:49

Det kabel du skal have hedder et VGA-kabel. Det jeg har, er fra Microsoft. Den har en ende i din Xbox ligesom dit komponentkabel og en anden ende ligesom dit VGA på din PC. Ang. lyd er der også et jack stik ja, men den kan du ikke bruge medmindre du har lyd i din skærm. (Jeg har ihvertfald ikke brugt den til andet)

Hvor svært kan det være at forstå?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf zuMzArr » 9. nov 2009 16:56

Stronghold - Så jeg skal altså sætte mit headset i den der SteelSeries der, som sidder i min controller. Og ledningen der går fra den SteelSeries dims skal jeg sætte hen i transformeren fra de 2 jackstik som kommer fra vga-kablet?

Den bedste måde at hjælpe mig på (og bedste til at få mig til at holde kæft) ville være hvis i gad tegne en tegning (eller ændre på min) ligesom min længere oppe.
Billede
zuMzArr
Niveau 5
 
Indlæg: 883


Indlægaf Burninhell » 9. nov 2009 17:00

zuMzArr skrev:Stronghold - Så jeg skal altså sætte mit headset i den der SteelSeries der, som sidder i min controller. Og ledningen der går fra den SteelSeries dims skal jeg sætte hen i transformeren fra de 2 jackstik som kommer fra vga-kablet?

Ja, det er korrekt (:
E8500 4,0 ghz / Ati 4870 1 gb / 4 gb ram / 1250 gb harddisk.
Burninhell
Niveau 4
 
Indlæg: 409


Indlægaf zuMzArr » 9. nov 2009 17:02

Vil du godt tegne det på min tegning? XD

(grunden til jeg ikke selv tegner hvad jeg tror i mener, er fordi jeg gerne vil være helt sikker. Det har jeg det med.)
Billede
zuMzArr
Niveau 5
 
Indlæg: 883


Indlægaf Zytrax » 9. nov 2009 17:08

.... here we go again

Billede

Hvorfor er det så svært at følge hvad de andre siger? Jeg gætter på at du er en 1. klasses elev, siden du ikke kan forstå andet end tegninger. :/
Billede
Zytrax
Niveau 6
 
Indlæg: 1380


Indlægaf Burninhell » 9. nov 2009 17:14

Zytrax...
Hvad gavner det der? :?

Prøvede lige:
Billede[/img]
E8500 4,0 ghz / Ati 4870 1 gb / 4 gb ram / 1250 gb harddisk.
Burninhell
Niveau 4
 
Indlæg: 409


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster