Xboxlife forum

fryser = Reperation?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

fryser = Reperation?

Indlægaf Gajolen » 10. aug 2009 14:07

Jeg har et problem. Min Xbox 360 har gennem de sidste 2-3 mdr. ikke kunne starte et spil op uden at gå kold enten mens den loader spillet, eller lige efter. Dette gælder spil på skive såvel som demoer på harddisken.
Hvis jeg er heldig kan jeg få lov til at se en dvd film med dolby digital lyd. Men hvis der skal være dts, så går den helt amok og kan ikke finde ud af det.

Er det noget i har hørt om?
Er det noget i mener garantien dækker? Det er jo lidt frustrerende ikke at kunne nyde et godt spil eller en fed film om aftenen.

På forhånd tak. God dag;)
Gajolen
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Indlægaf Butcher » 10. aug 2009 15:00

Ring til supporten (tlf.nr. står på forsiden)

Der skal du bare forklare hvad problemer er, derefter skal den til rep. og så har du en xbox ca. 10 dage efter, og så kan du spille igen.

Det er 100% sikkert den skal til rep., hvis den ligesom ikke kan afspille spil :?

Og ja garantien dækker selvfølgelig, hvis den ikke er over 2 år gammel.( 3 år for RROD)
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Indlægaf Gajolen » 25. aug 2009 13:52

Så fik jeg taget mig sammen til at ringe, og der var ingen problemer. Jeg ringede ind klokken 11.30 og klokken 13.30 stod der en UPS mand uden for døren der gerne ville hente en Xbox der skulle til tyskland. Hold da op det er sgu service.
Tænk hvordan samfundet havde været hvis post dk havde været lige så effektive:-P
Gajolen
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Indlægaf C.C » 25. aug 2009 20:33

Gajolen skrev:Så fik jeg taget mig sammen til at ringe, og der var ingen problemer. Jeg ringede ind klokken 11.30 og klokken 13.30 stod der en UPS mand uden for døren der gerne ville hente en Xbox der skulle til tyskland. Hold da op det er sgu service.
Tænk hvordan samfundet havde været hvis post dk havde været lige så effektive:-P


Det ville være stort, tror jeg dog vi skal smide en lang pind efter. Men husk nu, UPS koster mere en Post Dk, og man for hvad man betaler for.
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster