Xboxlife forum

x360 wireless connection problemer

Har du brug for hjælp, så spørg her.

x360 wireless connection problemer

Indlægaf André » 2. jul 2009 17:44

jeg har lige fået tdc internet med ip tlf, routeren er en Sagem F@stTM 3504, den er sat til WPA sikkerhed, problemet er at boxen ikke gider at conecte til routeren, min ps3 ,wii, mac, pc ,er der ingen problemer med, xboxen finder routeren men den vil ikke gå på efter jeg har indtastet WPA koden,
er der en der har styr på hvad jeg skal stille på??
André
Niveau 4
 
Indlæg: 434


Indlægaf André » 3. jul 2009 23:28

bump
André
Niveau 4
 
Indlæg: 434


Indlægaf Pain-Killer » 4. jul 2009 04:26

Pain-Killer
Niveau 4
 
Indlæg: 628


Indlægaf PuzzleBrick » 5. sep 2009 21:51

Jeg har samme problem :-(
Har du fundet en løsning?
PuzzleBrick
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf André » 5. sep 2009 22:59

ja jeg havde en gammel linksys router liggende som kører gateway for tdc boxen
André
Niveau 4
 
Indlæg: 434


Indlægaf pgrundl » 6. sep 2009 08:45

Hvis Sagem routeren anvender WPA2, så kan det godt være der, at skoen trykker. Mig bekendt er Xbox'en stadig begrænset til WPA(1). Det er ikke sikkert, at det står nævnt som WPA2 i routeren, så prøv en google, hvis manualen ikke siger noget (altså om routeren bruger WPA1 eller WPA2).
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf PuzzleBrick » 7. sep 2009 18:27

Sagem understøtter de gængse formater inkl. WPA1 og WPA2. Jeg har forsøgt uden kryptering og med WPA1.
Ingen af delene virkede.
Nu bruger jeg min Belkin router som wireless AccessPoint.
PuzzleBrick
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf Merkarous » 10. sep 2009 17:15

Har det samme problem, og det pisser mig af.
Jeg har også lige fået tdc box, og køber idag mit wireless til min xbox, og finder ud af det ikke virker...
Jeg har dog stadig min phillips trådløse router, men når jeg deaktivere min tdc wireless, og plugger min phillips router ind, så gider den ikk connecte til internettet. Any help? Gah :/
Merkarous
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf Merkarous » 10. sep 2009 18:54

bump :(
Merkarous
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf dbbuu » 5. dec 2009 17:27

Har samme problem. hvis det ikke kan løses, så ender det med at vi skifter udbyder.!
[URL=https://www.playfire.com/dbbuu][IMG]http://gamercards.playfire.com/_/xbox/455056/0/default.png[/IMG][/URL][URL=https://www.playfire.com/]Xbox Gamercards[/URL]
If you have five dollars and Chuck Norris has five dollars, Chuck Norris has more money than you.
dbbuu
Niveau 7
 
Indlæg: 2043
By: Herning


Indlægaf homer simpson1 » 5. jan 2010 19:08

Jeg har så lige skiftet fra Telenor over til Tdc Fordi der var en masse problemer med Telenors Zyxel boks og nøj hvor har det hjulpet.

Jeg sidder nu med en TDC boks der ikke kan Connecte til min Xbox, jo jeg kan godt finde routeren når jeg trykker scan for networks på Xboxen, men kan ikke connecte.

Jeg har så også ligesom nogle af jer andre prøvet at koble min gamle Linksys router sammen med TDC boksen, men når jeg prøver at connecte mig til Linksys routeren fungere det skam, fint lige indtil den fortæller mig at der er et problem med DNS serveren.


Så hvad kan jeg gøre, kunne tænke mig at fikse det med DNS serveren så jeg kunne komme på snarest.

Nogen der kan hjælpe med det ?

Evt nogen der ved om TDC er ved at lave en ny Router, der rent faktisk kan fungere med Xboxen, eller er den eneste mulighed at skifte internet udbyder?


Jeg har iøvrigt ringet og klaget til TDC, men fyren i telefonen kunne ikke forstå at det ikke var Xboxen der var problemet, men deres TDC boks.... IDIOT.

Men det er ikke det sidste de høre fra mig, og ville håbe at alle med samme problem ville klage, da det er den eneste måde at gøre dem opmærksomme på deres elendige produkt.
homer simpson1
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf homer simpson1 » 5. jan 2010 23:01

bump
homer simpson1
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf M60 » 5. jan 2010 23:13

Jeg har også lige fået den nye TDC Box - hold fast noget bæ.
Jeg tror jeg helt slår den trådløse funktion fra og bruger min "gamle" D-Link router.
Det er også noget bæ at både telefon-linie og det hele kappes hvis man skal restarte routeren.

@Homer
En idé kunne være at indstille din Xbox til OpenDNS, det har jeg gjort og det fungerer som sådan udemærket. Jeg er dog ikke sikker på om man også skal sætte routeren til OpenDNS.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Indlægaf homer simpson1 » 5. jan 2010 23:26

M60 skrev:Jeg har også lige fået den nye TDC Box - hold fast noget bæ.
Jeg tror jeg helt slår den trådløse funktion fra og bruger min "gamle" D-Link router.
Det er også noget bæ at både telefon-linie og det hele kappes hvis man skal restarte routeren.

@Homer
En idé kunne være at indstille din Xbox til OpenDNS, det har jeg gjort og det fungerer som sådan udemærket. Jeg er dog ikke sikker på om man også skal sætte routeren til OpenDNS.


Hvordan indstiller jeg min xbox til openDNS, skal jeg bare downloade det pogram du linker til?
homer simpson1
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf M60 » 5. jan 2010 23:51

Du skal bare manuelt sætte DNS-serverne til henholdsvis 208.67.222.222 og 208.67.220.220.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster

cron