Xboxlife forum

Bruger: Seto Naikai / PLAYBOY - DUSØR!!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Indlægaf C.C » 12. jun 2009 18:24

Har svaret dig, ved ikke hvor meget hjælp den er til, den er nok ik til ret meget men skriv over pb. Har et andet tilbud du måske vil synes om
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf Panacea73 » 12. jun 2009 18:27

Har læst din pb, og som skrevet er det noget jeg sætter pris på!

Til alle andre der vil gøre en god gerning eller få sig en weekend gave, meld venligst ud i tråden her, eller send en pb - tak

Og stadigvæk: INGEN SPAM!!
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Indlægaf Razzler » 12. jun 2009 19:01

weird shit, du er en internet bully, ingen tvivl om det, og så har du sikkert været grådig, og det nok nærmere det der har kostet dig gryn.

Nu skal vi så lægge øjne til din usmagelige menneskejagt og formaninger om ingen spam, og du har ikke engang respekt til og give de mennesker du spørger den fornødne indsigt, du regner bare med folks grådighed vil overvinde dem for derefter og sælge ud af venner og bekente uden egentligt og kende dine bevæg grunde andet end $... i danmark bruger vi kroner...prætentiøse gangster attitude.

Du bruger udtryk som "leger med ilden".
NU advarer jeg dig, en større Han end dig ville tage dette udfald meget personligt, og du havde høstet dig selv en syngende lussing af fængsels propertioner havde du sagt sådan noget pis til mit fjæs.

never never nerver og FUCKING never.
Hversågo og anmeld, klag over mig, spam min indbakke whatever.
Det her er både det første , sidste og eneste jeg har og sige til det unødvendige pis her.

Første ville jeg have sendt den som Pm, men det ser jeg ærligt talt ingen grund til da du åbenbart heller ikke selv holder dig for go til og lege politimand.
Nu som lykkelig ejer af musik spil.... fuck en rytme spasser!!
Razzler
 
Indlæg: 228


Indlægaf C.C » 12. jun 2009 19:04

Razzler skrev:weird shit, du er en internet bully, ingen tvivl om det, og så har du sikkert været grådig, og det nok nærmere det der har kostet dig gryn.

Nu skal vi så lægge øjne til din usmagelige menneskejagt og formaninger om ingen spam, og du har ikke engang respekt til og give de mennesker du spørger den fornødne indsigt, du regner bare med folks grådighed vil overvinde dem for derefter og sælge ud af venner og bekente uden egentligt og kende dine bevæg grunde andet end $... i danmark bruger vi kroner...prætentiøse gangster attitude.

Du bruger udtryk som "leger med ilden".
NU advarer jeg dig, en større Han end dig ville tage dette udfald meget personligt, og du havde høstet dig selv en syngende lussing af fængsels propertioner havde du sagt sådan noget pis til mit fjæs.

never never nerver og f*cking never.
Hversågo og anmeld, klag over mig, spam min indbakke whatever.
Det her er både det første , sidste og eneste jeg har og sige til det unødvendige pis her.

Første ville jeg have sendt den som Pm, men det ser jeg ærligt talt ingen grund til da du åbenbart heller ikke selv holder dig for go til og lege politimand.



Hmm total cool reaction dude
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf Foxx » 12. jun 2009 19:10

- Slettet af Foxx-erator -
Senest rettet af Foxx 12. jun 2009 22:41, rettet i alt 1 gang.
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Virgo DK » 12. jun 2009 19:13

Desuden er det vel på eget ansvar når man handler spil og andet, på et forum som dette.

Synes dog det er fair nok at Panacea søger nogle med kendskab til brugeren, som åbenbart har brændt ham af. Har selv siddet med den følelse engang, da jeg troede jeg var blevet snydt. Men omvendt har Razzler osse ret i noget af det han siger. Ingen grund til truende adfærd - har nogen noget at sige, så klar det over PB. Og giv så synderen en velfortjent dårlig handelskaraktér.

På forhånd beklager jeg, hvis mit indlæg betragtes som spam.
Virgo DK
Niveau 4
 
Indlæg: 777


Indlægaf Panacea73 » 12. jun 2009 19:18

Razzler skrev:weird shit, du er en internet bully, ingen tvivl om det, og så har du sikkert været grådig, og det nok nærmere det der har kostet dig gryn.

Nu skal vi så lægge øjne til din usmagelige menneskejagt og formaninger om ingen spam, og du har ikke engang respekt til og give de mennesker du spørger den fornødne indsigt, du regner bare med folks grådighed vil overvinde dem for derefter og sælge ud af venner og bekente uden egentligt og kende dine bevæg grunde andet end $... i danmark bruger vi kroner...prætentiøse gangster attitude.

Du bruger udtryk som "leger med ilden".
NU advarer jeg dig, en større Han end dig ville tage dette udfald meget personligt, og du havde høstet dig selv en syngende lussing af fængsels propertioner havde du sagt sådan noget pis til mit fjæs.

never never nerver og f*cking never.
Hversågo og anmeld, klag over mig, spam min indbakke whatever.
Det her er både det første , sidste og eneste jeg har og sige til det unødvendige pis her.

Første ville jeg have sendt den som Pm, men det ser jeg ærligt talt ingen grund til da du åbenbart heller ikke selv holder dig for go til og lege politimand.


Taget til grundig efterretning... Du kender mig ikke...
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Indlægaf Stricker » 12. jun 2009 22:17

Nej satan, så er det vist gået pubertet i forummet igen!

Jeg følger spændt med i denne diskussion, e-trusler og jantelov, hvor er det fedt!
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Indlægaf skitzofraen » 12. jun 2009 22:32

Razzler skrev:weird shit, du er en internet bully, ingen tvivl om det, og så har du sikkert været grådig, og det nok nærmere det der har kostet dig gryn.

Nu skal vi så lægge øjne til din usmagelige menneskejagt og formaninger om ingen spam, og du har ikke engang respekt til og give de mennesker du spørger den fornødne indsigt, du regner bare med folks grådighed vil overvinde dem for derefter og sælge ud af venner og bekente uden egentligt og kende dine bevæg grunde andet end $... i danmark bruger vi kroner...prætentiøse gangster attitude.

Du bruger udtryk som "leger med ilden".
NU advarer jeg dig, en større Han end dig ville tage dette udfald meget personligt, og du havde høstet dig selv en syngende lussing af fængsels propertioner havde du sagt sådan noget pis til mit fjæs.



Det gik lige så godt, og så ødelagde du det, med et besøg fra Dr. Dobbeltmoral :lol: ;)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Thomas.Madsen » 12. jun 2009 22:48

Yo, Razzler. Weird shit mayn. Du har lige fået loads of street-cred hos mig og mine homes. Du er totalt for nizzle. Skal vi poppe Panaceas' ass? Det ville være crazy fedt homes. Eller skal vi bare stfu og lade Panacea gøre som han vil?

.... Undskyld, kunne ikke lade være, jeg skal nok gå nu.
Desuden kan jeg ikke lide Strickers kommentar, den minder mig om "jeg vil være voksen og sarkastisk"-pubertetsholdningen!
Thomas.Madsen
Niveau 7
 
Indlæg: 2242


Indlægaf LiquiDelta^ » 12. jun 2009 23:11

Thomas.Madsen skrev:Yo, Razzler. Weird shit mayn. Du har lige fået loads of street-cred hos mig og mine homes. Du er totalt for nizzle. Skal vi poppe Panaceas' ass? Det ville være crazy fedt homes. Eller skal vi bare stfu og lade Panacea gøre som han vil?

.... Undskyld, kunne ikke lade være, jeg skal nok gå nu.
Desuden kan jeg ikke lide Strickers kommentar, den minder mig om "jeg vil være voksen og sarkastisk"-pubertetsholdningen!


Men Stricker har ret - der er potentiale i det her.
Billede
LiquiDelta^
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Indlægaf Panacea73 » 12. jun 2009 23:47

Ohh my God. Hold nu op for den da.
Stop nu med det spam.
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Indlægaf CaptainKicker » 13. jun 2009 00:03

Alt spam vil blive slettet fremover!

Hold jer til trådens emne.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Hudson » 13. jun 2009 23:11

Jeg synes det er usædvanlig dårlig stil, at man starter en tråd, med den hensigt at lokke andre til at opgive et telefon nr på en privat person, fordi omtalte person skylder 500,- for MS Points. Når man som sælger giver en potentiel kunde varen i hånden, uden at få penge retur, så kaldes det lærepenge, og så er man den erfaring rigere, og næste gang man handler med folk, så giver man dem IKKE varen i hånden, uden at få penge retur.

At starte en heksejagt, og udlove dusør på MS Points, til den som skaffer omtalte persons telefonnr, er sgu for lavt. At man tillige kommer med slet skjulte trusler om, at vedkommende har dummet sig ved at snyde én, gør mig sgu ligeså dårlig tilpas.

Lad dog være med at give folk en vare uden at få penge for den først. Det her med blodpenge og dusør retur for et telefonnummer, hører sig ikke til herinde.
Hudson
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Indlægaf Panacea73 » 14. jun 2009 00:58

Først skriver du en pb til mig Hudson, og så derefter et indlæg hvor der lige inden dit er gjort opmærksom på spam.

Som jeg skrev til dig i en pb:

"Kunne ikke være mere uenig med dig - At snyde folk for 500,- kan i den grad gøre mig gal - om det så havde været 50,- ville min reaktion være den samme.
At du i en pb fisker blot for at få den fulde historie er jo latterligt - tsk.
Hold din meninger for dig selv, eller opret en tråd hvor du giver udtryk for din foragt.
Fortsætter min jagt på denne usle person, og før eller siden får jeg ham - Har gode erfaringer.
At han ødelægger det for andre er ærgeligt - At han ødeløgger det for mig er dumt.

Gider ikke at spilde mere tid på at skrive beskeder om dette emne med mindre der kommer noget på bordet, så lad venligst være med dette - tak"

At sende mig en pb ændre intet - bliver slettet med det samme - Derfor hold dig væk fra tråden eller opret en ny.
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster