Xboxlife forum

Penge tilbage fra sit gold abb...

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Penge tilbage fra sit gold abb...

Indlægaf SpottedScout » 8. jun 2009 16:18

Er der nogen der ved om dette er muligt.. havde egentlig glemt jeg havde det da jeg spille så sjælden på boxen... og nu kan jeg se jeg er blevet 499kr fattigere og vil da lige vide om man kan sige nej tak og så få dem tilbage...
Billede
Billede
SpottedScout
Niveau 3
 
Indlæg: 295


Indlægaf Unklemac » 8. jun 2009 16:23

Jeg er ikke sikker, men vil tro at du ikke kan få dem tilbage. De er ret hårdnakket når det kommer til fortrydelses ret.

Det eneste forslag ville være at ringe og skrive til dem så hurtigst som muligt.
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf Gosser » 8. jun 2009 16:24

Uden noget form for dokumentation eller argumentation, tror jeg desværre ikke det er muligt. Hvis ikke man ønsker at fortsætte med at betale, skal man ringe til kundeservice. Ellers er det vidst bare bad luck :(
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf SpottedScout » 8. jun 2009 16:26

Nå det lyder da underligt... jeg har da ikk lyst til at smide 499 til deres kaffe klub hvis jeg ikk bruger det... Det skal jeg nok lige følge op på og så smide en besked om hva der sker...
Billede
Billede
SpottedScout
Niveau 3
 
Indlæg: 295


Indlægaf skitzofraen » 8. jun 2009 17:00

Det kan du godt... Hvis du ringer til dem indenfor rimelig tid efter at abonnementet er blevet fornyet, så kan du godt få pengene tilbage (kan ikke huske hvor lang tid der max må gå, så skynd dig at ring til dem)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Da Senzai » 8. jun 2009 17:04

Billede!!!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf MiLuA » 8. jun 2009 17:08

Man kan godt få pengene tilbage ja. Jeg har været i samme situation og ringede et par uger efter fornyelsen. Det var fuldstændig smertefrit at få pengene tilbage :)
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster