Xboxlife forum

Hi-Fi udstyr til værelse

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Indlægaf DK Anders » 2. jun 2009 21:25

macho skrev:hvorfor led?

jo men gør det imorgen da mit net driver mig til vandvid så slukker sku snart:D


Fordi at LED skulle have virkeligt god billedkvalitet og belysning, og - har jeg fået af vide af sælger - er det bedste slags tv på markedet. Det trækker prisen op, men det skulle være det værd. Men fjernsyn kan jeg godt selv finde Macho, det er mere surroundsystemer som du må tage dig af :wink:

Turbo Teddy skrev:
DK Anders skrev:Ok. Hvorfor er det at du anbefaler den der Reciever. Spørger kun fordi jeg er interesseret i prisen. Hvorfor er den dyrere end den anden?


Grunden til at jeg anbefaler dén reciever er at jeg har fået den anbefalet :P
jeg har et par minipods som front, og en DALI 100 BASIC sub.. Min nuværende reciever kan ikke trække anlægget godt nok, så fik afvide at den til 4K var stærk nok til at give højtalerne modstand, og de har en temmelig høj effekt. Skrev til firmaet som udvikler dem, og de svarede 100 RMS Watt, så det er recieveren jeg går efter, når min nuværende er brændt sammen.. :wink:


Såh du ved ikke om den er bedre end den billige jeg fandt?
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Indlægaf macho » 2. jun 2009 21:31

okay:D men igen du får et bedre tv i g10 fra panasonic, det vil jeg gerne lpve dig:D ellers få en butik til at stille dem op overfor hinanden og så kan du selv vurdere.

ang SR så vælg den marantz og kef 2005 så går du ikke helt galt i byen:D
macho
Niveau 7
 
Indlæg: 3648


Indlægaf Major Oblivious » 2. jun 2009 22:41

DK Anders skrev:
macho skrev:hvorfor led?

jo men gør det imorgen da mit net driver mig til vandvid så slukker sku snart:D


Fordi at LED skulle have virkeligt god billedkvalitet og belysning, og - har jeg fået af vide af sælger - er det bedste slags tv på markedet. Det trækker prisen op, men det skulle være det værd. Men fjernsyn kan jeg godt selv finde Macho, det er mere surroundsystemer som du må tage dig af :wink:

Turbo Teddy skrev:
DK Anders skrev:Ok. Hvorfor er det at du anbefaler den der Reciever. Spørger kun fordi jeg er interesseret i prisen. Hvorfor er den dyrere end den anden?


Grunden til at jeg anbefaler dén reciever er at jeg har fået den anbefalet :P
jeg har et par minipods som front, og en DALI 100 BASIC sub.. Min nuværende reciever kan ikke trække anlægget godt nok, så fik afvide at den til 4K var stærk nok til at give højtalerne modstand, og de har en temmelig høj effekt. Skrev til firmaet som udvikler dem, og de svarede 100 RMS Watt, så det er recieveren jeg går efter, når min nuværende er brændt sammen.. :wink:


Såh du ved ikke om den er bedre end den billige jeg fandt?


Jeg spurgte faktisk til en Denon til 2800 og han sagde at den var bedre end min gamle Sony, men den gode gode skulle være NAT´en.

Jeg kan kun personligt stå inde for DALI 100 BASIC Sub´en. Jeg syns det er mange penge for én højtaler. Men den er alle pengene værd.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf macho » 2. jun 2009 22:52

ja men når man kan få en brugt concept 12 sub til samme pris, så skal man tage den:D
macho
Niveau 7
 
Indlæg: 3648


Indlægaf DK Anders » 3. jun 2009 13:40

Så højttaler anbefaler du KEF 2005
Fjernsyn anbefaler du G10 Panasonic
Men hvad med Subwoofer og Receiver? :)
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Indlægaf Fjogh » 3. jun 2009 14:10

jeg gav 2900 for det her. http://www.sony.dk/product/hcs-cinema-surround-kit/ht-ss1300 Det er selvfølgelig en billig løsning, men det lyder rigtig godt, og det er mere end rigeligt til at spille mit 18kvm værelse op. Desuden er der hdmi 3 ind 1 out i receiveren, så jeg har min xbox, blu ray afspiller og digital tv box til at køre igennem det. Der hører også en mikrofon med til automatisk kalibrering, men der gør der vel efterhånden til det meste.
Fjogh
Niveau 1
 
Indlæg: 54


Indlægaf DK Anders » 3. jun 2009 14:41

Ok. Det er da også et meget fint sæt :)
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Indlægaf DK Anders » 3. jun 2009 18:28

En af disse højttalersæt. Men hvilken og hvor meget fylder de?
http://www2.kef.com/GB/SurroundSound/KHT

Har kigget på de fjernsyn du har foreslået men tror jeg holder mig til det jeg fandt.

Reciever mangler jeg stadig..
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Indlægaf DK Anders » 3. jun 2009 19:23

Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster

cron