Xboxlife forum

GRAW hjælp + meget andet om spillet

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Indlægaf MirageDK » 13. mar 2006 21:07

POWER-XBOX360 skrev:kan man ikke spille i 1person hvor man kan se våbenet


Hiya all,

There's a lot of confusion with regard to the view points of Ghost Recon Advanced Warfighter, so I hope this clears things up.

Xbox / PC - is FPS with weapon view ONLY.

Xbox 360 – Precise aiming view and Over The Shoulder (OTS), and obviously the traditional Ghost Recon aiming reticule only view that is always present (i.e. in the first person but with no weapon).


The OTS view allows the player to see cool actions and realistic movement when on the move and associates with the character he is embodying. You can then pass to precise aim mode which gives you more control and focus when you are shooting an enemy target and gives you more immersion. This is also useful when you are in cover and peak mode as you can see that you are behind a wall or object, out of the line of fire giving you a degree of body awareness.

We have also included the FPS pure aiming reticule view for GR fans and FPS fans, which although has no weapon view, still allows the player the cover, roll and climb moves as well as the HUD with CROSS-COM display. This view also has a few extra features to give fans the possibility to aim and have camera shake for added immersion.
-skrevet af UbiRazz
UK Community Manager
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf Rechain » 13. mar 2006 22:00

Nu er jeg satme godt nok pisset af!! Ligefør jeg er træt af spillet samme dag jeg får det!

Er nu død over 50 gange det samme sted, den samme bane på 2 timer...må ik komme videre...har næsten prøvet alt, og jeg er SÅÅÅÅÅÅÅ pist på det spil ligenu jeg er...

/Rechain

Ps. Det ska ik opfattes som om jeg syntes det er 100% et lortespil, for det er det skam ikke...det er bare denne bane her der har pisset mig af i 2 timer nu, og gider snart ik mere...
Senest rettet af Rechain 13. mar 2006 22:12, rettet i alt 1 gang.
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf MiLuA » 13. mar 2006 22:02

Kan du ikke prøve at forklare lidt nærmere om stedet, så kan vi måske hjælpe dig..

På normal synes jeg ikke spillet er specielt svært, men det er det åbenbart for dit vedkommende..

Men fortæl lidt om stedet, så vil jeg prøve at give gode råd..
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Rechain » 13. mar 2006 22:11

Har opgivet på nuværende tidspunkt, det spil har pisset mig for meget af ligenu, det har ødelagt mit humør, og er tæt på at få hovedpine...

AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Prøver sikkert engang igen imorgen, men indtil da vil jeg stene tv. Spillet var mega fedt i starten, men hvis man ska pisses af i 2 timer på samme sted, så ka det virkelig ændre ens humør!

Stadig kanont spil, og er glad for det på længere sigt (bare ik ligenu)

/Rechain

Ps. Sorry, måtte bare lige ud med det...vil prøve at slappe af ligenu...
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf ThePatriot » 13. mar 2006 22:52

Mit filosofiske råd til dig:

Se udfordringen fra en anden vinkel. Prøv at tackle problemet på en anden måde end det du gør.

*bullshit over*
Billede
ThePatriot
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Rechain » 13. mar 2006 22:55

Det har jeg gjort, prøvede den ene metode efter den anden, efter jeg døde hver gang...

Har været tæt på at komme LIDT videre, men enten dør jeg lige bagefter, eller også dør den Mexicanske Præsident...

Syntes det er et mega fedt spil, bare lige indtil jeg kom til det sted.
Holder derfor en pause fra spillet til imorgen...

DET ER STADIG MEGA FEDT!
Er faldet lidt ned nu, men du ka vel forstå mig ;) ligesom i enkelte andre spil, hvor man bare ikke må komme videre...det er så provo...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf ThePatriot » 13. mar 2006 22:57

Call of Duty 2 på Veteran - 'nuff said ;-)

Bøvler stadig med D-Day. =|
Billede
ThePatriot
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Gamemakerman » 13. mar 2006 22:59

ThePatriot skrev:Call of Duty 2 på Veteran - 'nuff said ;-)

Bøvler stadig med D-Day. =|


Det er sgu ikke særligt svært... DOA4 survival, se det er svært :wink:
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf ThePatriot » 13. mar 2006 23:05

Arh, synes det spil er alt for random. Anyways (som Arne ville have sagt det), tilbage til topic.
Billede
ThePatriot
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf fatbass » 22. mar 2006 07:46

Hej jeg er nået til den bane hvor man løber rundt oven på tagene og skal skyde de enemy post der er , har skydt dem begge og skal ha mine 3 tanks med men de vil ikke kører vider, læste på gamefaqs at man skulle genstarte sin xbox det har jeg prøvet og kan stadig ikke komme vider, andre der har samme problem elelr er kommet vider?
Billede
fatbass
Niveau 4
 
Indlæg: 320


Indlægaf ThePatriot » 22. mar 2006 08:22

Du mangler formentlig en mand eller et køretøj.
Billede
ThePatriot
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Revorge » 22. mar 2006 09:21

Havde også problemer det sted, -
det der virkede for mig var at køre
ens tank så langt frem som muligt, ind
på tactical map, også skyde fjenderne
fra ens position.... Nok ikke meningen at
det skal gøres sådan, men de kørte videre
bag efter....
Billede
Revorge
Niveau 7
 
Indlæg: 2209
By: Odense


Indlægaf POWER-XBOX360 » 22. mar 2006 14:05

hvordan kan man spille graw i 1pers. hvor man kan se våbenet
og hvordan kan man gøre den blå ramme mindre har set flere trailer hvor den blå ramme er mindre
POWER-XBOX360
Niveau 7
 
Indlæg: 3701

Brugeravatar

Indlægaf Okotta » 23. mar 2006 10:37

I GRAW kan man ikke se våbenet i 1st person.
Okotta
 
Indlæg: 1506


Indlægaf Rechain » 23. mar 2006 10:49

Det er desværre lavet sådan, at man IKKE ka se sit våben, det er vist ik en fejl...?

Spiller selv i 3pers. da det ser federe ud...
Det gør det bedre, og mere realistisk + krigs agtigt...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster