Xboxlife forum

Xbox Live (?)

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Xbox Live (?)

Indlægaf Rechain » 5. jul 2005 11:35

Davs...håber jeg ku få lidt hjælp her... :)
Når det bliver d. 20 Juli, så er det lige præcis 1år siden jeg købte mit XboxLive Starter Kit...

I slutningen af juni måned, fik jeg først en mail om at den auto. ville køre videre, og så trække 500kr hvert år fra kortet.
Jeg har brugt min søsters Dan/Visakort og det har virket fint, bortset fra at et par dage efter den mail, fik jeg endnu en, hvor der stod at det kreditkort der blev brugt nu er ugyldigt?!?

Har ik rørt noget, og har spurgt min søster om det, og det er ik ugyldigt?
Ska jeg prøve at indtaste kreditkortet igen, eller hva...?!?

Ellers har jeg en af mine venner, som gerne vil køre det videre fra hendes.
Men det undrer mig bare helt vildt... :shock:

Jeg vil altså ik miste min konto og det hele... :(
Hjælp...har til d. 20 Juli...please...er der nogen der ved hva jeg kan gøre?

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Spot F » 5. jul 2005 11:49

Er der penge nok på hendes konto?

Og hvis der er, så tjek om der skulle være nogle reserverede beløb, det problem har jeg nemlig haft før. :)

EDIT: Istedet for at forny dit abonnement, kan du jo også købe et nyt starter kit, det koster ca. det samme, og her får du jo headset + demodisc med, derefter overfører du blot dit gamertag og alt det. ;)
Spot F
Skribent
 
Indlæg: 272


Indlægaf Rechain » 5. jul 2005 12:03

Hun har over 2000kr på konto'en, og jeg har 500kr til hende når de bliver trukket, så det burde ik være det der er problemet...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Spot F » 5. jul 2005 12:11

Well, hvis du har 500 kr hvorfor så ikke bare købe et helt nyt kit?
Spot F
Skribent
 
Indlæg: 272


Indlægaf Rechain » 5. jul 2005 12:25

Det vil jeg da tænke over ;)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Fire-Jolle » 5. jul 2005 13:57

Jeg havde fuldstændig samme problem da jeg skulle forny min account..
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Rechain » 5. jul 2005 14:44

Ok, hva gjorde du så?

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Devel One » 5. jul 2005 15:00

selv om din konto bliver lukke ved at de ikke for pengene til tiden så kan du stadig vække den til live igen så du skal ikke være så bange for det med kortet og man kan også indtaste et nyt kort nr og stadig beholde sin nu værende konto med det samme gamer tag.

Men jeg fik aldrig den email med at de ville trække pengene på min konto det havde de bare gjort, så en dag da jeg kiggede på min konto fik jeg lidt af en over raskelse da der manglede ca 500 kr , men da havde jeg også haft xboxlive i et år men troede at jeg fik en email inden de gjorde det så man kunne sig ja/nej til det, men jeg ville sefølgelig beholde min xboxlive konto men ellers kan man bare ringe til den og få pengene tilbage
Homer:"Ooooooh, they have the internet on computers now!"
Devel One
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf Rechain » 5. jul 2005 15:19

Nå, men i første omgang ska jeg så bare prøve at indtaste et nyt kort?

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Novotex » 5. jul 2005 19:39

Få lige tjekket om din søster evt. har fået nyt kort siden din xbox live konto blev oprettet, hvis hun har, skal i ind og rette kortoplysningerne :) (i skal kunne de sidste 4 cifre i det gamle kortnummer, som kan få's i banken eller ses på gamle dankort/visa kvitteringer) ellers kan du f.eks heller ikke købe dlc der skal betales for.

Men ellers er det som Spot F foreslår, klart billigere at købe et nyt starter kit f.eks i merlin til 399,- og så blot indtaste koden :D :D
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Indlægaf Fire-Jolle » 7. jul 2005 02:06

Rechain skrev:Ok, hva gjorde du så?

/Rechain


Ignorerede det hele, og har ikke kunnet spille live siden.. :\
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Mr Alean Smith » 8. jul 2005 12:21

Jeg har prøvet de 10 kort vi har i huset, ikke EN er gyldig.. Synes sådan set det er meget sjovt, da ingen kort er gyldige, selvom at de skulle være det til 2009 =)
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Cowrider » 8. jul 2005 12:32

Novotex skrev:Få lige tjekket om din søster evt. har fået nyt kort siden din xbox live konto blev oprettet, hvis hun har, skal i ind og rette kortoplysningerne :) (i skal kunne de sidste 4 cifre i det gamle kortnummer, som kan få's i banken eller ses på gamle dankort/visa kvitteringer) ellers kan du f.eks heller ikke købe dlc der skal betales for.

Men ellers er det som Spot F foreslår, klart billigere at købe et nyt starter kit f.eks i merlin til 399,- og så blot indtaste koden :D :D



jeg kunne ikke få de sidste 4 cifre af min bank til mit gamle kort, jeg blev selv nød til af prøve af huske dem
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Novotex » 8. jul 2005 15:10

CowRider skrev:jeg kunne ikke få de sidste 4 cifre af min bank til mit gamle kort, jeg blev selv nød til af prøve af huske dem
Jeg ved med sikkerhed man kan få dem oplyst hos xbox support, hvis man ringer og forklarer dem sammenhængen, de beder bare om de adresse oplysninger kontoen blev oprettet med :D
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Indlægaf Rechain » 12. jul 2005 12:49

Tekst Redigeret af Rechain

(ka ik huske den, fordi jeg ændrede den forkerte post. DOH)

/Rechain
Senest rettet af Rechain 19. jul 2005 11:27, rettet i alt 2 gange.
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster