Xboxlife forum

Sennheiser hørertelefoner.... Leder efter en ny ledning....

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Sennheiser hørertelefoner.... Leder efter en ny ledning....

Indlægaf skitzofraen » 8. jan 2008 19:25

Ja som overskriften siger, så leder jeg efter en ny ledning til mine sennheiser hørertelefoner... Jeg var så uheldig, at få ledningen viklet rundt om anklen, mens jeg sad og hørte musik, med det resultat, at da jeg stilte mig op og gik, blev ledning ødelagt... Det er selve stikket for enden af kablet, det man sætter i lydkortet/anlæg/ipod som er ødelagt.... Jeg kunne tage ind og købe et par billige Sennheiser og snuppe ledningen derfra og bruge til mine nuværende, men ville foretrække, ikke at skulle købe nye hørertelefoner, og vil derfor hører om nogen kender en side, som sælger den slags reservedele.... Jeg har prøvet, at søge på google, men fandt desværre ikke noget
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Blauwy » 8. jan 2008 19:31

Du kunne evt. nævne hvilken model der var tale om?

Men tjek: www.aage.dk
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Indlægaf skitzofraen » 8. jan 2008 21:17

Nåe ja, det er et par Sennheiser eH 350... Tror sgu bare, at jeg må købe et par Sennheiser eH 150, og snuppe ledningen derfra... Det ser ikke ud til, at ledningen sælges som løsdel nogen steder...
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf ElliottC » 8. jan 2008 23:07

jojo, du skal bare have en ledning der er minijack i den ene ende. Jeg har selv købt en i Elgiganten. De tager overpriser for dem. Nok omkring 100kr eller så noget. Kan ikke huske det.

De skal måske bestille den hjem, men købes kan de hvertfald ;-)
Billede
ElliottC
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf skitzofraen » 9. jan 2008 19:44

ElliottC skrev:jojo, du skal bare have en ledning der er minijack i den ene ende. Jeg har selv købt en i Elgiganten. De tager overpriser for dem. Nok omkring 100kr eller så noget. Kan ikke huske det.

De skal måske bestille den hjem, men købes kan de hvertfald ;-)


Okay, tak for tippet ;) men har allerede fået fundet det, som jeg skulle bruge hos en bekendt, så nu virker de 100% igen, og jeg kom kun til at slippe 20 kr for det.... Men tak for svarene ;)
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron