Xboxlife forum

Xbox live - huller på linien?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Xbox live - huller på linien?

Indlægaf Lasborg » 14. aug 2007 15:40

Er der andre end mig der af og til oplever at det bare er umuligt at finde spil i selv meget spillede live spil som uno eller bomberman.

og hvis man selv laver spil så kommer der ingen på.

Nat er open og der er ingen problemer ellers.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Indlægaf Briskplayer1 » 14. aug 2007 16:00

ja jeg var ude for det igår. jeg troer det er noget med live at gøre
Briskplayer1
Niveau 2
 
Indlæg: 132


Indlægaf GrillBillerDK » 14. aug 2007 16:41

Det er nok mere et NAT problem du har... bare en tanke.. står din NAT til open i xboxen?
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf frostwolf » 14. aug 2007 17:11

Syntes ikke jeg har svært ved at finde online spil, men i shadowrun bliver jeg gerne smidt ud af banen efter under en runde, med beskeden "Lost connection to server" hvilket er ret så irriterende :(
frostwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1404


Indlægaf TheMadMan1 » 14. aug 2007 17:27

Jeg synes Live har kørt af helved til her på det sidste,bare det at login kan tag en krig hvis den i det hele taget gør det!
TheMadMan1
Niveau 5
 
Indlæg: 1012


Indlægaf Agrolyte » 14. aug 2007 17:35

Jeg har ingen problemer what so ever. Men jeg kunne dog godt tænke mig, at Microsoft, som en gestus til det nyligt annoncerede antal medlemmer på Live, sagde god for dedikerede servere, istedetfor dette peer-to-peer pjat!

Det varer sikkert ikke længe inden Sony arrangerer noget lignende, hvis ikke de allerede har gjort det.
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Indlægaf Lasborg » 14. aug 2007 18:23

GrillBillerDK skrev:Det er nok mere et NAT problem du har... bare en tanke.. står din NAT til open i xboxen?


Har jeg skrevet at min NAT er open - nåh ja det har jeg. :lol:

Jeg får også tit den der "unable to connect to server"

Min forbindelse er 8/1 megabit
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster