Xboxlife forum

Disconnected from xbox live!!!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Indlægaf LiquidoDK » 23. maj 2007 19:12

Jeg har også deres flatrate abb. 4Mb / 512Kb, men store problemer med xbox live. Jeg bor i Slagelse, hvis det har nogen betydning
LiquidoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 330


Indlægaf SBN » 23. maj 2007 20:03

Jeg har cybercity og der har aldrig været de mindste problemer. Men den sidste uge har jeg med jævne mellemrum oplevet at jeg er blevet logget af fra tid til anden.
- Esben
SBN
Niveau 2
 
Indlæg: 101
By: Esbjerg


Indlægaf Dark x Crow » 23. maj 2007 22:03

LiquidoDK skrev:Mine computere (incl. bærbar) har heller ingen problemer, men på xbox'en sker det regelmæssigt.

Så går jeg ud fra du ikke gamer på PC, da jeg havede stofanet, spillede jeg CS på PC og var på XboxLive (både på Xbox og Xbox360), og jeg havede samme problem begge steder...
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Indlægaf Haugboelle » 23. maj 2007 22:06

Har Fullrate, de havde lidt start vanskeligheder, men nu kører det absolut perfekt, ihvertfald her (Skovlunde, Stor Kbh)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Agrolyte » 24. maj 2007 00:18

Hmm... jeg har haft StofaNet siden den første xbox røg på Live - og jeg har skam aldrig rigtigt haft problemer med sådan noget. Og jeg laver næsten ikke andet end at spille over Live.

Tror næsten at det er routerens skyld i de fleste tilfælde. Køb dig en god router til omkring en 700-800 kr., hvis du da ikke allerede sidder med sådan én. Det ville være mit råd. Og ja - prøv at ringe til Stofa og få dem til at undersøge sagen. De har super kundeservice og er gode at snakke med (har jeg hørt).
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Indlægaf staint dk » 24. maj 2007 01:22

SBN skrev:Jeg har cybercity og der har aldrig været de mindste problemer. Men den sidste uge har jeg med jævne mellemrum oplevet at jeg er blevet logget af fra tid til anden.


Det samme har jeg, har kontaktet dem omkring det da det også smidder mig af i Lord of the Rings Online, og endda nogle gange bare når jeg surfer.. men de kunne ikke fortælle om nogle fejl.
staint dk
Niveau 4
 
Indlæg: 651


Indlægaf LiquidoDK » 24. maj 2007 05:27

Jeg tror nu ikke min router fejler noget (Linksys WRT54GL v.1.1)
Jeg vil prøve at ringe til Telia så.
LiquidoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 330


Indlægaf Dark x Crow » 24. maj 2007 08:40

Agrolyte skrev:De har super kundeservice og er gode at snakke med (har jeg hørt).

Det er jeg desværre ikke enig med dig i... da jeg ringede første gang sagde de at de ikke kunne gøre noget ved det og at det var mig der havede lavet en fejl, jeg genstartede router og blev smidt af igen efter ca 10 min, ringede igen, hvor de så sagde de ville fixe det til dagen efter, da jeg så kommer hjem dagen efter fra skole og vil game, bliver jeg igen smidt af, ringer til dem og de siger at de ikke ved hvad problemet er...
Skiftede så til Tre-for Profiber, det virker uden problemer...
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Indlægaf LiquidoDK » 24. maj 2007 14:12

Jeg har lige snakket med en flink kundeservice medarbejder som testede min linie og han mener at min linie er meget fin.
Hvis i går ind på speedtest.net, hvad ligger jeres ping så på?
LiquidoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 330


Re: Disconnected from xbox live!!!

Indlægaf Tobiasrocks » 27. aug 2011 20:15

jeg har selv haft problemmer med xbox live idag med FIFA 11 og RED DEAD REDEMPTION :-/....
jeg tror det pga. skybrudet idag (jylland igår)
Tobiasrocks
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Disconnected from xbox live!!!

Indlægaf ALIE » 27. aug 2011 20:26

har også haft problemer idag :cry:
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Disconnected from xbox live!!!

Indlægaf Lowlandet » 27. aug 2011 20:37

Tobiasrocks skrev:jeg har selv haft problemmer med xbox live idag med FIFA 11 og RED DEAD REDEMPTION :-/....
jeg tror det pga. skybrudet idag (jylland igår)


Jeg tror ikke skybrudet påvirker Xbox live...

Jeg har ingen problemer med mit internet, jeg kan bare ikke komme på LIVE...
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Disconnected from xbox live!!!

Indlægaf Clonix » 27. aug 2011 23:51

For mig er det kun Halo Reach og Fable 2 og 3, jeg bliver smidt ud af konstant. Det mest irriterende er ved Halo Reach, når jeg spiller online.. Ca. hver 3 spil, bliver jeg smidt af, midt i spillet.
Jeg har dog ingen problemer med at spille på pc.
Clonix
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Re: Disconnected from xbox live!!!

Indlægaf Annxii » 28. aug 2011 08:32

jeg havde også problemer igår. Det var Xbox Live, der var problemer med, alt andet internet fungerede fint hele dagen. Jeg har ikke prøvet her til morgen endnu
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Disconnected from xbox live!!!

Indlægaf DukeofAwesome » 28. aug 2011 08:37

Sker hele tiden GOW2 for mig
Batman's a scientist - Its Not Batman!
DukeofAwesome
Niveau 3
 
Indlæg: 219


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster

cron