Xboxlife forum

Xbox til reperation

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Xbox til reperation

Indlægaf Supercow37 » 15. jan 2007 17:22

Hej

Min box er gået i stykker..
Jeg har lige ringet til supporten, hvor de så sagde at jeg skulle ringe når de har åbent (Der står ellers at de har åbent til kl. 22 mandag til fredag...)
Så tænkte jeg at jeg ville prøve senere idag. Jeg er dog ikke hjemme, så jeg ville lige høre:

Hvilke oplysninger skal supporten have før man kan få sin Xbox sendt afsted? Og hvordan fungerer hele systemet - nogen har sagt at man får tilsendt en kasse man skal putte sin Xbox i?

Jeg brugte lige søgefunktionen her på siden, men kunne ikke lige umiddelbart finde noget jeg kunne bruge.

Tak på forhånd :)
Supercow37
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf rain » 15. jan 2007 17:29

Smid maskinen ind til butikken hvor du købte den. Det går ofte hurtigere, end MS's noglegange langsommelige behandling.
rain
 
Indlæg: 155

Brugeravatar

Indlægaf Supercow37 » 15. jan 2007 17:35

Når man gør sådan, skal man så dokumentere hvor den er købt? For min er givet som gave, så jeg har ingen kvittering og kan heller ikke skaffe en.
Supercow37
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf Butcher » 15. jan 2007 18:13

Til M$ skal du bare fortælle problemet, efter du er blevet registreret, læse serienr. op som står bag på boxen, og så sender de et pakkefirma (UPS eller Deutsche Post) hvis serienr. vel og mærke ikke er "Blacklistet" på den ene eller anden måde, og maskinen ikke er chippe.....:)
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Indlægaf Tep0y » 1. feb 2007 10:11

Hijacker lige det her topic.

Når boxen er leveret til tyskland, hvor lang tid vil i så skyde på der går? Tager UPS kontakt til mig, når den skal leveres retur? :)
Billede
Tep0y
Niveau 7
 
Indlæg: 2128



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster