Xboxlife forum

Xbox 360 fryser eller lyser med 3 og 4 dioder

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Xbox 360 fryser eller lyser med 3 og 4 dioder

Indlægaf DuGi » 23. dec 2006 15:44

Hejsa,

Her for et par dage siden, frøs min Xbox 360 mens jeg spillede Saints Row. Jeg rebootede og tænkte ikke rigtig videre over det. I dag tændte jeg så maskinen igen (første gang siden den frøs) fordi jeg havde fået det nye Gears of War. Men den fryser også hele tiden. Den gør det med meget jævne mellemrum. Nogle gange efter 10 min. andre gange først over 2 timer. men sikkert er det at den gør det.

Her til morgen, så blinkede min maskine så lige pludselig med 4 røde lys og ville ikke starte op. Jeg har jo godt hørt om "3 red lights of death", så jeg blev da godt nervøs. Tænkte det måske var fordi den blev varm, så jeg flyttede den ud af mit reol system men lige lidt hjalp det. Dog ville den gerne starte. Men den frøs stadig.

Nu vil den så ikke starte igen, men denne gang laver den netop "3 red lights of death".

Nu har jeg så været oppe og aflevere den i Merlin og de har sendt den til reperation. Havde heldigvis stadig garanti.

MEN er der nogle der har oplevet noget lignende og som evt. har fundet en måde at fikse det på? Vil jo helst ikke komme ud for det samme igen, når jeg får den tilbage - det skulle bare lige passe og den ikke lyser rødt eller fryser når den er kommet ud til Microsoft.

Iflg. Xbox.com's forum så er der rigtig mange som har oplevet dette. Også dette med "3 red lights of death", men det sjove er at de fleste faktisk KUN har været ude for det med GOW og/eller et par andre spil.

Har i oplevet noget lignende?

PS: Gider kigge i gennem for stavefejl :)
DuGi
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster