Xboxlife forum

Pgr 2

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Pgr 2

Indlægaf Saibot » 14. jul 2004 16:26

Hey alle sammen.. Mit problem er at jeg ikke kan downloade de nye baner og biler til pgr2.. og det er meget irriterende.. for spillet spillet meget og vil gerne kunne køre de nye biler og prøve de nye baner. Jeg kunne sagtens hente paris booster pack.. men den helt nye kan jeg ik hente.. den siger bare at download failed, try again later.. men jeg har prøvet langt over 10 gange nu! og der er ik noget som hjælper.. nogen som kender noget til det??
:)
Saibot
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Indlægaf DNS_DK » 14. jul 2004 16:29

prøv at hente dem i forskellige rækkefølge!

den sagde det samme til mig da jeg ville hente til NHL Rivals 2004...

så prøvede jeg bare at hente 1 af de nederste først og så virkede det :D

håber det hjælper
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf GrillBillerDK » 14. jul 2004 17:00

Grunden kan jo være at der i øjeblikket er 4mio bruger som er igang med at prøve at downloade den nye boosterpack.. giv den lidt tid.. og prøv igen
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Zikor4 » 14. jul 2004 18:28

Vent lidt, vent 1 eller 2 dage.. Så prøv igen, en af mine venner havde samme problem.. Han prøvede kl. 4:30 om morgenen, der kunne han godt :D
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Saibot » 15. jul 2004 16:57

okay.. nu har jeg ventet i en uge! og jeg har prøvet og prøvet! er ved at blive sindsyg!! :D men så tror jeg da at jeg vil prøve i nat på et tidspunkt IGEN....
Saibot
Niveau 3
 
Indlæg: 211



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster

cron