Xboxlife forum

V for Vendetta - 109 kr!

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf bjaelkesex » 10. aug 2006 16:54

Jeg fik den med danske undertekster (og de andre nordiske sprog) og kan derfor ikke se at der er noget galt i at skrive det. Og ja jeg brugte det tilbud da det kom ud. Skrev nyheden herinde den dag jeg modtog min dvd.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Gamby » 10. aug 2006 16:56

når jo men, kan du så ændre det til, at man kan være heldig eller noget i den stil, for hvis det ikk passer mere, at man får med dansk tekst, ja så er det lidt synd for dem der bliver "snydt" :D
Gamby
Niveau 4
 
Indlæg: 689


Indlægaf bjaelkesex » 10. aug 2006 16:59

Kællinger...i skal da også altid brokke jer. Tilfreds nu?
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Gamby » 10. aug 2006 18:14

Snak dog pænt din lille skide løgner ! !

Nej det skriver jeg ikk, spørger dig pænt, men okay du er måske selv en kælling der ikk orker at ændre det ;)

Ja ja, det var så den tråd, var det ikk ? ? ?

Skou kom ud af din hule, føler mig trådt på, mine følelser krænket til det yderste :D :D hahaHA

troede ikk det var så stor en proces at ændre det, men TAK for det, det bliver folk sikkert glad for ? ?
Gamby
Niveau 4
 
Indlæg: 689


Indlægaf Carsten O » 10. aug 2006 18:35

Jeg har altså haft min kopi lang tid. Den blev jo udgivet før på det amerikanske marked. Det er jo ikke alle der er så dumme at købe dvd'er i danske butikker :wink: :D . Jeg modtog min kopi d. 22. juli, bestilt fra www.axelmusic.dk

Og ja: Det er en tæskefed film! Husk endelig at læse tegneserien, der danner baggrund for filmen. Den er VIRKELIG god.
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Indlægaf HunkyDory » 10. aug 2006 20:08

Carsten O skrev:
Og ja: Det er en tæskefed film! Husk endelig at læse tegneserien, der danner baggrund for filmen. Den er VIRKELIG god.


Ja, og det samme kan siges om Sin City. ;)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Gamby » 11. aug 2006 16:23

Har lige set Sin City :) det var "også en masse bandeord" ;) noget af det bedste jeg har set i længere tid :D
Gamby
Niveau 4
 
Indlæg: 689


Indlægaf Repsak » 11. aug 2006 17:14

ikk for at snakke om noget andet.... men hvor kan man købe sin city tegneserien henne ? :shock:
Billede
Repsak
Niveau 5
 
Indlæg: 1223


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster