Xboxlife forum

Steam Summer Sale!

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Steam Summer Sale!

Indlægaf Elgaard » 30. jun 2011 20:07

Så er Summer Sale netop skudt i gang på Steam. Der er rabatter at hente på rigtig mange spil.

Der er helt op til 89% rabat på forskellige pakker, samt 25%-75% af på enkelte spil, afhængig af udgiver.

Derudover vil de hver dag i det næste stykke tid køre en række spil på særlige daglige tilbud.
Dagens tilbud ser sådan ud:

Søndag d. 10. Juli kl. 19:00 - Mandag d. 11. Juli kl. 19:00

Billede
Senest rettet af Elgaard 10. jul 2011 21:36, rettet i alt 10 gange.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Steam Summer Sale!

Indlægaf Rexter » 1. jul 2011 00:31

Det skal lige siges at TDU2 er hævet til 9,99€, så det ser ud til den oprindelige pris var en fejl. Stadig billigt.
Rexter
Niveau 4
 
Indlæg: 635


Re: Steam Summer Sale!

Indlægaf Elgaard » 1. jul 2011 01:15

Det virkede også usædvanligt billigt for så nyt et spil. Men jeg er helt enig, 9,99€ er stadig en rigtig god pris.

Jeg nåede at købe det til de 5€, så håber da at de lader mig beholde det til den pris. :)
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Steam Summer Sale!

Indlægaf WraithDK » 1. jul 2011 08:28

Tak for tippet! Der er bestemt lige et par ting jeg skal ahve kigget på når jeg kommer hjem fra arbejde :P
Billede
WraithDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1340


Re: Steam Summer Sale!

Indlægaf xsoenx » 1. jul 2011 11:10

Fable 3 med alt dlc er også på tilbud
Section 8 prejudice er nede til 65kr anbefaler folk køber det da multiplayeren er fantastisk
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Steam Summer Sale!

Indlægaf Kehaan » 1. jul 2011 12:50

Jeg snuppede Borderlands Game Of The Year og Oblivion Game Of The Year Deluxe Edition :)
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1182
By: Skælskør


Re: Steam Summer Sale!

Indlægaf Rexter » 1. jul 2011 14:50

GODT TIP!!!

Som med alle steam udsalg, så køb KUN spil der er på "daily sale". Altså, hvis du ser et spil som ikke er en daily, og tænker "det er da meget billigt" så VENT! Skriv ned eller sådan noget, de spil du vil have, og så hold øje hver dag om det er på tilbud. Når det så er d. 10 Juli som er sidste tilbuds dags, og de spil du skrev ned ikke har været en daily SÅ kan du roligt købe dem.
Tro mig, der er rimelig mange der er blevet taget godt og grundigt i røven fordi de var for hurtigt ude med tegnebogen.
Rexter
Niveau 4
 
Indlæg: 635


Re: Steam Summer Sale!

Indlægaf pstudio » 1. jul 2011 15:24

Taget i røven er måske lige i overkanten. De har vel stadigvæk fået spillet billigere end normalt? Men ja, det er selvfølgelig ærgerligt at købe et spil til 20€ for dagen efter at se det til 10€, så det er stadigvæk et godt råd.

Har selv købt Bit Trip Runner, Back to the Future serien samt nogle pakker til Civ V. Elsker Steams udsalg. Det er næsten bedre end jul.
pstudio
Niveau 3
 
Indlæg: 271


Re: Steam Summer Sale!

Indlægaf The_Patriarch » 1. jul 2011 15:54

Læg mærke til at publisher packs, såsom THQ's Hit Pack til 50 euros, normalt IKKE bliver billigere i løbet af udsalget, heller ikke hvis spil i packen bliver en daily deal. Derimod kan specifikke franchise packs som fx Dragon Age packen godt være et daily deal i løbet af udsalget.

I øvrigt en god ide at sidde klar klokken 19.00 og få købt de daily deals man gerne vil have hurtigst muligt. TDU2 blev som nævnt tidligere dobbelt så dyrt efter et stykke tid, og nu er et af tilbuddene helt væk så vidt jeg kan se. Desuden er det tit muligt at snuppe noget ekstra billigt hvis man er hurtig. Fik fx The Witcher til en euro i sidste Steam sale, selvom den en halv time efter kostede 5.
The_Patriarch
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: Steam Summer Sale!

Indlægaf Rexter » 1. jul 2011 16:35

pstudio skrev:Taget i røven er måske lige i overkanten. De har vel stadigvæk fået spillet billigere end normalt? Men ja, det er selvfølgelig ærgerligt at købe et spil til 20€ for dagen efter at se det til 10€, så det er stadigvæk et godt råd.

Har selv købt Bit Trip Runner, Back to the Future serien samt nogle pakker til Civ V. Elsker Steams udsalg. Det er næsten bedre end jul.


Ja ok "taget i røven" er nok lidt overdrevent :P men i forstår vel meningen.



Og ja angående de helt store pakker, så kan man lige så godt købe dem med det samme hvis man vil da de som sagt ikke bliver billigere.
Rexter
Niveau 4
 
Indlæg: 635


Re: Steam Summer Sale!

Indlægaf Elgaard » 1. jul 2011 18:04

Så er der kommet en ny omgang tilbud op, der kører til i morgen kl. 19. :)

Billede
Senest rettet af Elgaard 1. jul 2011 18:43, rettet i alt 1 gang.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Steam Summer Sale!

Indlægaf fodbod1232 » 1. jul 2011 18:38

GTA pakken koster kun 7.5 euro
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Steam Summer Sale!

Indlægaf Elgaard » 1. jul 2011 18:44

Opdateret... KOTOR er også blevet tilføjet, var ikke med i første omgang.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Steam Summer Sale!

Indlægaf Jenslyn87 » 1. jul 2011 21:10

Folk, der ikke har prøvet Braid... KØB! Fantastisk spil!!!
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Re: Steam Summer Sale!

Indlægaf sir.auron88 » 1. jul 2011 21:43

Deres priser er virkelig svingende! 50% på Dawn Of War: Retribution i går, 25% i dag.
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster