Xboxlife forum

SLUT: MK:KE, 429kr inkl. porto

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: SLUT: MK:KE, 429kr inkl. porto

Indlægaf Slimjay DK » 19. apr 2011 12:33

Det er satme bare ikke særlig fedt ... Så må man jo lige overveje om jeg overhovedet gider modtage lortet .. #-o


Kære kunde!

Grundet vores leverandør Warner af uviste grunde undladt at sende spillet Mortal Kombat Collectors Edition og derudover udmeldt at vi ikke får den specielle udgave pga. de har udsolgt, har vi valgt at tage konsekvensen af dette og for at kompensere for jeres skuffelse at sende jer den ganske normale version til en kraftig nedsat pris på kr. 249,95 + fragt.

Vi beklager dybt at I ikke har kunnet få det I bestilte, men håber at I ved at få varen forhåbentligt inden påske og til den stærkt nedsatte pris, ser dette som et plaster på såret og nyder påsken med at kunne spille spillet.

Hvis du ikke ønsker spillet skal du blot nægte modtagelsen eller sende spillet retur og vi krediterer dig beløbet.

Hav en god påske.


Venlig hilsen / Best regards

Morten S. Jørgensen

Blockbuster Onlineshop
Herlev Hovedgade 15
DK-2730 Herlev



“Hvis noget ser for godt ud til at være sandt, så er det det sandsynligvis også" :^o
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: SLUT: MK:KE, 429kr inkl. porto

Indlægaf TerrificFalcon » 19. apr 2011 13:00

Hold da kæft, nu synes jeg lige godt også at de strækker sig over hvad der er fair over for kunden. Altså, det er da fint med mig at de smasher 150kr af prisen, men så er vi jo nede på en pris hvor at man lige så godt kunne have bestilt det fra fx Amazon, og så have fået ekstra Klassic costumes med - faktisk er det dyrere at tage det fra BlockBuster end fra Amazon, hvis man medregner porto.

Nu har de da godt nok bare at kunne holde deres løfter om at få leveret det i morgen...

Og hvad med T-shirten og DVD'en? Hvis de heller ikke er med, så føler jeg mig i hvert fald godt nok røvrendt. De skal i hvert fald ikke have lov til at fjerne noget til en anslået værdi af sammenlagt 400-450kr, og så slippe med at give folk 150kr i rabat.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: SLUT: MK:KE, 429kr inkl. porto

Indlægaf Slimjay DK » 19. apr 2011 13:21

Ja, jeg ved ikke med T-shirten og DVD'en ... Hvis T-shirten kommer, så er det nok i en størrelse xs .. lol , og DVD'en har en værdi af 49.95 ....

** Din ordre er afsendt med Post Danmark brevpost. -- gadvide om Tee + DVD + Spil kan sendes som brevpost .. **
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: SLUT: MK:KE, 429kr inkl. porto

Indlægaf TerrificFalcon » 19. apr 2011 13:25

Præcist - 300kr ekstra for Kollector's Edition i tilsvarende danske forhandlere, 50kr for DVD'en og 50-100kr for T-shirten.

Jeg håber virkeligt at de har styr på størrelser, mht. T-shirten. Nu er spillet jo 18+, så man kan da håbe på, at de kun har large eller opefter...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: SLUT: MK:KE, 429kr inkl. porto

Indlægaf fodbod1232 » 19. apr 2011 13:36

Hej

Din bestilling fra den 06-04-2011 med ordrenr. *******, er i dag afsendt til:

--------------------------------------------------------------------
Varenavn Antal Pris Total
--------------------------------------------------------------------
Mortal Kombat (2011) (Xbox 360) 1 399,95 399,95
--------------------------------------------------------------------
Levering 29,00
Betaling (Dankort) 0,00
Total inkl. moms 428,95

Din ordre er afsendt med Post Danmark brevpost.

Vi ønsker dig god fornøjelse og håber du vil benytte vores Onlineshop igen.

Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at skrive til netshop_dk@blockbuster.com

Venlig hilsen

Danni Altenburg

Blockbuster Onlineshop
Herlev Hovedgade 15
2730 Herlev
E-mail: onlineshop@blockbuster.dk_dk@blockbuster.com



Betyder det så jeg ikke får collecters edition?
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: SLUT: MK:KE, 429kr inkl. porto

Indlægaf Slimjay DK » 19. apr 2011 14:30

ja, læs længere op ... :/

Jeg ved ikke hvordan tilbudet så ud d. 6/4 ??

Jeg skal betale 249, da de alligevel ikke for Kollectors hjem (eller det er hvad jeg har fået at vide på mail)..


--------------------------------------------------------------------
Varenavn Antal Pris Total
--------------------------------------------------------------------
Mortal Kombat (2011) (Xbox 360) 1 249,95 249,95
--------------------------------------------------------------------
Levering 29,00
Betaling (Dankort) 0,00
Total inkl. moms 278,95

Men skulle du modtage en Kollectors ville jeg gerne have det at vide, for så lyver de jo i den mail de har sendt ....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: SLUT: MK:KE, 429kr inkl. porto

Indlægaf Jibla » 19. apr 2011 16:03

Usselt, så skulle jeg have beholdt min preorder i gamestop.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: SLUT: MK:KE, 429kr inkl. porto

Indlægaf Da Senzai » 19. apr 2011 16:19

Fuck det er weak. Jeg afbestilte jo min kollectors igår, da de rykkede dagen. (kollectors kan ikke komme igennem brevsprækken)

Det skulle jeg ikke havde gjort alligevel nu kan jeg se. Hvis jeg ikke havde afbestilt kunne jeg havde fået det til 250 istedet for de 400-500 jeg må give for det i EB games imorgen.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SLUT: MK:KE, 429kr inkl. porto

Indlægaf Jibla » 19. apr 2011 16:22

Da Senzai skrev:Fuck det er weak. Jeg afbestilte jo min kollectors igår, da de rykkede dagen. (kollectors kan ikke komme igennem brevsprækken)

Det skulle jeg ikke havde gjort alligevel nu kan jeg se. Hvis jeg ikke havde afbestilt kunne jeg havde fået det til 250 istedet for de 400-500 jeg må give for det i EB games imorgen.


Yup. Owned.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: SLUT: MK:KE, 429kr inkl. porto

Indlægaf fodbod1232 » 19. apr 2011 16:53

Annulleret ordre :(
Senest rettet af fodbod1232 23. apr 2011 11:30, rettet i alt 1 gang.
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: SLUT: MK:KE, 429kr inkl. porto

Indlægaf TerrificFalcon » 19. apr 2011 19:18

Da Senzai skrev:Fuck det er weak. Jeg afbestilte jo min kollectors igår, da de rykkede dagen. (kollectors kan ikke komme igennem brevsprækken)

Det skulle jeg ikke havde gjort alligevel nu kan jeg se. Hvis jeg ikke havde afbestilt kunne jeg havde fået det til 250 istedet for de 400-500 jeg må give for det i EB games imorgen.


Husk nu at BB's IRL-butikker sælger spillet for 50kr mindre end GAME, GameStop og FONA - så altså, lad være med at købe det i GameStop (som vidst sælger det for 500kr), :)

EDIT: Har lige tjekket GAME's nyeste nyhedsbrev, hvor der står at de har 100kr i rabat på blandt andet Mortal Kombat - men altså, BB undercutter dem stadigvæk med 50kr, så vidt jeg lige kan se - hvis du kan, så tag et smut forbi begge to, og se hvad du kan få det presset ned på, :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: SLUT: MK:KE, 429kr inkl. porto

Indlægaf Da Senzai » 19. apr 2011 20:01

Jeg har generelt også kun dårlige erfaringer med EB Games, men desværre er lokation sådan, at jeg kun har GameStop og Fona ved siden af hinanden, så det bliver et af de to, jeg køber spillet hos. Jeg er længe på arbejde imorgen, så jeg har ikke tid til at rejse land og rige rundt for den bedste pris, og jeg vil gerne have fat i spillet inden helligdagene.

Selvom det pisser mig af, at jeg brugte alle min Coolshop point, for så at afbestille ordren, bestille ved BB, hvor de dagen inden release sig.. Ja I kender resten af historien. Fuck, hvor føler jeg mig snydt. Hvad er det for noget, at jeg nu skal til at betale normalpris for spillet.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SLUT: MK:KE, 429kr inkl. porto

Indlægaf Jibla » 20. apr 2011 09:34

Så har jeg modtaget det. Standard spil med en fed t-shirt i en rigtig størrelse L. Dog ingen DVD. Har sendt en mail til BB. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: SLUT: MK:KE, 429kr inkl. porto

Indlægaf Slimjay DK » 20. apr 2011 17:29

Jibla skrev:Så har jeg modtaget det. Standard spil med en fed t-shirt i en rigtig størrelse L. Dog ingen DVD. Har sendt en mail til BB. :)


+1

Den er rigtig fed den tee :-)

Hvor har du skrevet hen, for jeg har heller ikke fået DVD'en ... :evil:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: SLUT: MK:KE, 429kr inkl. porto

Indlægaf cyrus44 » 21. apr 2011 19:46

Hej hvis i bare skriver en mail til blockbuster online shop, om at i ikke har fået dvden så er jeg ret sikker på at den bliver afsendt til jer efter påske.
cyrus44
Niveau 0
 
Indlæg: 16


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster