Xboxlife forum

Black ops billigst??

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Black ops billigst??

Indlægaf magneX » 17. nov 2010 11:25

Hvor finder jeg overstående spil billigst? :)
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Re: Black ops billigst??

Indlægaf Major Oblivious » 17. nov 2010 11:28

El-Giganten´s webbutik har PS3 og Xbox 360 til 379 kr. Det er billigere end de engelske web-shops jeg har kigget på, og de har nærmest dag-til-dag levering på trods af spillet bliver sendt fra Norge.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Black ops billigst??

Indlægaf magneX » 17. nov 2010 11:39

der kommer ikke told på det så? norger er så vidt jeg ved ikke et EU land?
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Re: Black ops billigst??

Indlægaf fodbod1232 » 17. nov 2010 11:46

Der kommer bestemt ikke told på, fra Norge og Sverige!
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Black ops billigst??

Indlægaf Major Oblivious » 17. nov 2010 11:53

magneX skrev:der kommer ikke told på det så? norger er så vidt jeg ved ikke et EU land?


Norge er ikke et EU-land nej, men vi har en særlig nordisk handelsaftale som betyder at told og afgifter ikke gælder de skandinaviske lande, ellers ville der, som foodball også skriver.
Fragten er desuden også gratis, så prisen ændre sig ikke fra de 379.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Black ops billigst??

Indlægaf magneX » 17. nov 2010 21:45

fodbod1232 skrev:Der kommer bestemt ikke told på, fra Norge og Sverige!


Ved godt der ikke kommer fra sverige :)

Viste ikke vi havde den handelsaftale... :) Så der jo ingen ko på isen ;)
tæges fårbeholt får truk & stævefæjl!

War is just like a video game with REALLY good graphics... and a horrible respawn rate.
magneX
Niveau 7
 
Indlæg: 2847


Re: Black ops billigst??

Indlægaf nonameneo » 17. nov 2010 22:02

Du kan også vælge "collect@store" hos Elgiganten, når du bestiller det - så kan du tage ned i din lokale Elgigant (hvis du da bor i nærheden af sådan en) og hente det til 379,-! :)
nonameneo
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Re: Black ops billigst??

Indlægaf Muggs » 18. nov 2010 08:42

Det koster ca. 353 kr. med porto ved Axelmusic.com - Ikke vildt meget billigere end Elmutanten, men trods alt billigere :) Jeg modtog mit 4 dage efter bestilling. (købte det for 322 kr. da jeg havde en fri fragt kode og kursen var lavere dengang)
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Black ops billigst??

Indlægaf Dinz » 18. nov 2010 09:30

Hvis man ikke har noget i mod at få fingrene i en NTSC version (den er ikke regionslåst), kan det anbefales at kigge på eBay. Der kan det erhverves til ca 250 pp.

Alternativt kan det købes på denne side, som er en eBay store. http://buygame2.com/
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense


Re: Black ops billigst??

Indlægaf CVMogensen » 18. nov 2010 13:21

På Amazon.co.uk koster det 35£ og fragten fra England er gratis.
CVMogensen
Niveau 3
 
Indlæg: 284


Re: Black ops billigst??

Indlægaf fneribyen » 22. nov 2010 12:03

CVMogensen skrev:På Amazon.co.uk koster det 35£ og fragten fra England er gratis.


Kan misforstås meget. Ikke alle engelske webshops har gratis fragt. Amazon.co.uk har kun gratis fragt fordi det er i juletiden og et specielt tilbud de kører med. ;)
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Black ops billigst??

Indlægaf Muggs » 22. nov 2010 12:31

fneribyen skrev:
CVMogensen skrev:På Amazon.co.uk koster det 35£ og fragten fra England er gratis.


Kan misforstås meget. Ikke alle engelske webshops har gratis fragt. Amazon.co.uk har kun gratis fragt fordi det er i juletiden og et specielt tilbud de kører med. ;)
Kan ikke se hvordan det kan misforstås?
Han skriver at spillet koster £35 ved amazon.co.uk og at fragten er gratis. At det så kun er inden jul går nok. For jeg tror ikke folk kigger i denne tråd efter jul? Og mon ikke også at spillet kan findes til en del mindre end £35 efter jul? :)
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 48 gæster