Xboxlife forum

Tilbud i Expert (måske kun Næstved storcenter)

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Tilbud i Expert (måske kun Næstved storcenter)

Indlægaf Mathjias » 1. aug 2010 19:08

Jeg var i Expert i Næstved storcenter, hvor de havde to rodekasser, med henholdsvis PS3 og Xbox360 spil. Spillene kostede 50 kroner stykket, eller 3 spil for 100 kroner.

Der var blandt andet følgende Xbox spil:

Afro Samurai
Halo Wars
Overlord II
Tom Clancy's HAWX
Skate 2
Fracture
Mirror's Edge
King Kong
Red Alert 3
Need for Speed Underground
Burnout Paradise: Ultimate Edition
Senest rettet af Mathjias 1. aug 2010 19:13, rettet i alt 1 gang.
Mathjias
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Indlægaf Nasty Beaver » 1. aug 2010 19:12

Hm.. kunne godt være at man skulle snuppe Halo Wars, King Kong og et andet random spil så.

Tak for tippet!
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Mathjias » 1. aug 2010 19:18

Det skal lige tilføjes, at det var i torsdags jeg så spillene, så det er meget muligt at der er blevet tyndet godt ud i dem. Jeg løb da i hvert fald selv af med en lille håndfuld ;)
Mathjias
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Indlægaf Hyggen76 » 1. aug 2010 19:34

Mathjias skrev:Det skal lige tilføjes, at det var i torsdags jeg så spillene, så det er meget muligt at der er blevet tyndet godt ud i dem. Jeg løb da i hvert fald selv af med en lille håndfuld ;)


Ikke for at være provo :

Men så er den nyheden da virkelig aktuel når vi snakker søndag i dag, og det var i torsdags du så det :wink:

Til emnet:

Men ellers godt for dem som kan nå t nakke nogle spil, tror kun det er der hvor du har set dem, da der ikke var noget i den Expert hvor jeg bor.

Men nogle afdelinger kan godt have forskellige rode kasser med ting de bare skal af med.
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Indlægaf fneribyen » 1. aug 2010 21:25

Hyggen76 skrev:
Mathjias skrev:Det skal lige tilføjes, at det var i torsdags jeg så spillene, så det er meget muligt at der er blevet tyndet godt ud i dem. Jeg løb da i hvert fald selv af med en lille håndfuld ;)


Ikke for at være provo :

Men så er den nyheden da virkelig aktuel når vi snakker søndag i dag, og det var i torsdags du så det :wink:


Til emnet:

Men ellers godt for dem som kan nå t nakke nogle spil, tror kun det er der hvor du har set dem, da der ikke var noget i den Expert hvor jeg bor.

Men nogle afdelinger kan godt have forskellige rode kasser med ting de bare skal af med.


Nu er det jo ikke alle der kaster sig over sådan en rodekasse og 3 dage hvor rodekassen har været i brug er nu heller ikke det store.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Mathjias » 1. aug 2010 22:26

Hyggen76 skrev:
Mathjias skrev:Det skal lige tilføjes, at det var i torsdags jeg så spillene, så det er meget muligt at der er blevet tyndet godt ud i dem. Jeg løb da i hvert fald selv af med en lille håndfuld ;)


Ikke for at være provo :

Men så er den nyheden da virkelig aktuel når vi snakker søndag i dag, og det var i torsdags du så det :wink:


Jeg kunne selvfølgelig også have smidt alt hvad jeg havde i hænderne, og straks sprintet hjem for at poste på XboxLife - faktum er imidlertid bare at jeg har et liv. Vær dog glad for at nogen overhovedet gider poste noget. Selvom det er et par dage siden, kan der da meget vel være nogle spil tilbage, som en bruger eller to herinde kunne få fingrene i.
Mathjias
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Indlægaf Hyggen76 » 2. aug 2010 06:01

Mathjias skrev:
Hyggen76 skrev:
Mathjias skrev:Det skal lige tilføjes, at det var i torsdags jeg så spillene, så det er meget muligt at der er blevet tyndet godt ud i dem. Jeg løb da i hvert fald selv af med en lille håndfuld ;)


Ikke for at være provo :

Men så er den nyheden da virkelig aktuel når vi snakker søndag i dag, og det var i torsdags du så det :wink:


Jeg kunne selvfølgelig også have smidt alt hvad jeg havde i hænderne, og straks sprintet hjem for at poste på XboxLife - faktum er imidlertid bare at jeg har et liv. Vær dog glad for at nogen overhovedet gider poste noget. Selvom det er et par dage siden, kan der da meget vel være nogle spil tilbage, som en bruger eller to herinde kunne få fingrene i.


Ro på amigo, det var ment i sjov, lagde du ikke mærke til :wink: smilien.
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Indlægaf LiquiDelta^ » 2. aug 2010 11:55

Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg har sgu altid set ;)-smileyen som en bedrevidende, flabet smiley.
Billede
LiquiDelta^
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Indlægaf Major Oblivious » 2. aug 2010 12:05

den bedrevidende, flabede smiley opfatter jeg som værende :) fordi den smiler så foruroligende :?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf Hyggen76 » 2. aug 2010 12:51

Nu er den her smilie :wink: jo som om jeg hvis jeg save noget til dig og så blinkede med det ene øje som om du var indforstået med hvad man sagde eller vidste hvad det.

Den kan jo også betyde man flirter, alt efter hvad man skriver og hvem modtageren er.

Det er fint at folk har deres egne fortolkninger af hvad smilierne betyder, men skal bare huske hvad de oprindeligt betød, for ellers ender det jo at man ikke kan bruge dem til en skid, da fx :shock: ville chokere nogen og igen denne 8) fornærme andre og sådan kunne man blive ved.


Smilierne afspejler jo bare vores ansigter som vi af naturlige grunde ikke kan se i debatten.
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Indlægaf Hyggen76 » 2. aug 2010 12:59

LiquiDelta^ skrev:Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg har sgu altid set ;)-smileyen som en bedrevidende, flabet smiley.


Jeg fandt lige denne her side : http://www.keld.dk/webstudie/

Den beskriver smiliernes betydning, og den du betragter som bedrevidende, betyder fanktisk :

;-) glimt i øjet (tage udsagnet med et gran salt)

,-} ironisk glimt i øjet (et skævt smil)


Så man kan sige at du er lagt fra hvad den smilie betyder, og den som kan virke provo og bedrevidende er jo denne her 8) eller den her :roll: alt efter hvad der er skrevet i dens sammenhæng.
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Indlægaf fneribyen » 2. aug 2010 14:05

Hyggen76 skrev:
Mathjias skrev:
Hyggen76 skrev:
Mathjias skrev:Det skal lige tilføjes, at det var i torsdags jeg så spillene, så det er meget muligt at der er blevet tyndet godt ud i dem. Jeg løb da i hvert fald selv af med en lille håndfuld ;)


Ikke for at være provo :

Men så er den nyheden da virkelig aktuel når vi snakker søndag i dag, og det var i torsdags du så det :wink:


Jeg kunne selvfølgelig også have smidt alt hvad jeg havde i hænderne, og straks sprintet hjem for at poste på XboxLife - faktum er imidlertid bare at jeg har et liv. Vær dog glad for at nogen overhovedet gider poste noget. Selvom det er et par dage siden, kan der da meget vel være nogle spil tilbage, som en bruger eller to herinde kunne få fingrene i.


Ro på amigo, det var ment i sjov, lagde du ikke mærke til :wink: smilien.


Træt af at alle skal bruge argumentet "Det var jo bare for sjov" når de kommer i vanskeligheder. Ser ingen humor i det du skriver og håber ikke jeg er den eneste. Det jeg prøver at sige er at jeg snart træt af alt det pis du skriver. :wink:
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Hyggen76 » 2. aug 2010 14:11

fneribyen skrev:
Hyggen76 skrev:
Mathjias skrev:
Hyggen76 skrev:
Mathjias skrev:Det skal lige tilføjes, at det var i torsdags jeg så spillene, så det er meget muligt at der er blevet tyndet godt ud i dem. Jeg løb da i hvert fald selv af med en lille håndfuld ;)


Ikke for at være provo :

Men så er den nyheden da virkelig aktuel når vi snakker søndag i dag, og det var i torsdags du så det :wink:


Jeg kunne selvfølgelig også have smidt alt hvad jeg havde i hænderne, og straks sprintet hjem for at poste på XboxLife - faktum er imidlertid bare at jeg har et liv. Vær dog glad for at nogen overhovedet gider poste noget. Selvom det er et par dage siden, kan der da meget vel være nogle spil tilbage, som en bruger eller to herinde kunne få fingrene i.


Ro på amigo, det var ment i sjov, lagde du ikke mærke til :wink: smilien.


Træt af at alle skal bruge argumentet "Det var jo bare for sjov" når de kommer i vanskeligheder. Ser ingen humor i det du skriver og håber ikke jeg er den eneste. Det jeg prøver at sige er at jeg snart træt af alt det pis du skriver. :wink:


Du vælger jo selv hvordan du ønsker at forstå hvad man skriver.

Man når man skriver :

Ikke for at være provo :

Men så er den nyheden da virkelig aktuel når vi snakker søndag i dag, og det var i torsdags du så det :wink:


Så er det jo ikke i ramme alvor, ellers er folk sgu ikke voksne nok til at forstår hvad man skriver og burde smutte en tur ind på arto.

Og det gør det jo heller ikke nemmere hvor folk har sine egne forståelse af hvad smilier betyder, så kan man jo ikke fortage sig en skid uden af pisse på nogen.
Hyggen76
Niveau 5
 
Indlæg: 826


Indlægaf NicoBech » 3. aug 2010 07:58

Gælder ikke i rødovre centeret... til gengæld har Fona i Rødovre centret Assasins creed 2 "complete Edition" til 99.-
NicoBech
Niveau 3
 
Indlæg: 258



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 34 gæster

cron