Xboxlife forum

DJ Hero RENEGADE EDT. til 248 kr.

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

DJ Hero RENEGADE EDT. til 248 kr.

Indlægaf Jonaseddie » 26. jun 2010 00:26

Hvis man er heldig kan man score sig et DJ Hero Renegade Edition til 248 kr. i GameStop for tiden - tilbuddet kører egentligt på de alm. versioner, men fordi de ikke kan få solgt renegade edition, sælger de dem til samme pris - det var i hvert fald det ekspedienten sagde i dag da jeg købte mit eksemplar!

Det er fandme et godt tilbud - normal-pris 899 :D ved dog ikke om det gælder alle butikker - jeg købte det i Horsens.
Billede
Jonaseddie
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Indlægaf Evilkingus » 26. jun 2010 18:56

Ja, det lyder faktisk ganske awesome. Er det ikke den hvor controlleren er bedre kvalitet og man får en "stand" med og lidt ekstra numre?
Evilkingus
Niveau 2
 
Indlæg: 126


Indlægaf TerrificFalcon » 26. jun 2010 18:58

Det er lige hvad det er. Jeg kaster mig i hvert fald over et eksemplar, hvis jeg kan finde det til den pris.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Syro_Str0m » 26. jun 2010 21:25

Kæresten og jeg fik lige købt en udgave til ps3 til hendes nevøs fødselsdag i bruuns i århus :) dog har de ikke flere til xbox360

Skal klart forhøre mig hos Randers butikken mandag :D vil gern ha det til den pris :P
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf Loulourgas » 26. jun 2010 21:28

byttede et spil og fik det til 98 idag ! super tilbud !
Loulourgas
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Indlægaf TerrificFalcon » 26. jun 2010 22:15

Og I snakker begge to Renegade Edition? Så I kan begge to bekræfte at det faktisk er samme pris for denne?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Nasty Beaver » 26. jun 2010 22:23

Kunne godt være at det skulle købes til denne sum. Det har jo fået god omtale!
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Loulourgas » 26. jun 2010 23:16

TerrificFalcon skrev:Og I snakker begge to Renegade Edition? Så I kan begge to bekræfte at det faktisk er samme pris for denne?
ja :) Renegade Edition 98 kr ved indbytning af 1 spil
Loulourgas
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Indlægaf KIAMMI » 27. jun 2010 08:35

ved i om den kan bruges til det kommende dj hero ?
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf Syro_Str0m » 27. jun 2010 11:09

TerrificFalcon skrev:Og I snakker begge to Renegade Edition? Så I kan begge to bekræfte at det faktisk er samme pris for denne?


Min kæreste fik udleveret renegade verisonen til denne pris til ps3 :) så jeg kan bekræfte det.

KIAMMI - Vil tro det er lige som med Guitar hero, at ældre controllere kan bruges til de nye verisoner :) men jeg _VED DET IKKE_ vil jeg lige understrege :)
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf Jonaseddie » 27. jun 2010 13:25

Selvom de andre også har bekræftet det, så vil jeg sgu også være med!!

Ja, det er versionen med guld-controlleren, flight-case med monterbare ben (så det bliver et bord), og sidst men ikke mindst - dobbelt-CD'en med de bedste numre fra hhv. Eminem og Jay-Z :)
Billede
Jonaseddie
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Indlægaf Gamemakerman » 27. jun 2010 13:26

Vil super gerne købe det, men pakken er voldsomt stor i sig selv. Tror i man kan pakke skidtet ud i GameStop og smide det i holderen, så man er fri for at tåge rundt med den enorme æske?
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Kruczinski » 27. jun 2010 15:48

Gamemakerman skrev:Vil super gerne købe det, men pakken er voldsomt stor i sig selv. Tror i man kan pakke skidtet ud i GameStop og smide det i holderen, så man er fri for at tåge rundt med den enorme æske?


Hvorfor ikke? Du har jo købt det, så ser ikke noget galt i at pakke det ud i butikken :D
Kruczinski
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Evilkingus » 28. jun 2010 13:41

Awesome. Så fik jeg rullet i Kolding Storcenter og suget de sidste 3 Renegade Editions til Xbox360 for 248kr / stk. Jeg skal naturligvis have 2 "stande" til når der skal battles. Den 3. må videre til en jeg kender.

Nåja, jeg fik også hvad jeg senere har lært var en "misprice": Tekken6 + wireless stick til 199kr. (598kr i Vejle - hvilket naturligvis er alt for dyrt)

Kolding Storcenter og Vejle har ikke flere Renegade Editions.

Jeg gentager:
Awesome!!
Evilkingus
Niveau 2
 
Indlæg: 126


Indlægaf Spankey103 » 28. jun 2010 13:52

Det var sku billigt.

Nogle der kan bekræfte at det også gælder i Silkeborg ? Og om der er flere tilbage ?
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster