Xboxlife forum

T: Indbytningstilbud på Xbox 360 Slim

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf Syro_Str0m » 15. jul 2010 17:52

Det er jo fedt og finde ud af nu :S hvis jeg ikke kan bytte min xbox in i morgen -.-
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf Henrik_s » 15. jul 2010 17:55

Syro_Str0m skrev:Det er jo fedt og finde ud af nu :S hvis jeg ikke kan bytte min xbox in i morgen -.-

Det kan du også hvis du kommer først på dagen sagde de :)
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Indlægaf Syro_Str0m » 15. jul 2010 18:04

Klokken når nok og blive 14-15 stykker før jeg rammer bruuns galleri :S må vi jo håbe jeg kan lave det trade in.
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf Jakabov » 15. jul 2010 20:54

Folk har vel i realiteten hele dagen imorgen før de giver maskinen til en anden eller? Jeg ville da flegne fuldstændig hvis jeg kører fra Aalborg til Århus og så er den givet væk fordi klokken er over 18 eller noget i den stil.
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Indlægaf Henrik_s » 15. jul 2010 21:08

Jakabov skrev:Folk har vel i realiteten hele dagen imorgen før de giver maskinen til en anden eller? Jeg ville da flegne fuldstændig hvis jeg kører fra Aalborg til Århus og så er den givet væk fordi klokken er over 18 eller noget i den stil.


Jeg er helt enig, tror man skal se det i lyset af at medarbejderne ikke vil stå og teste 100 xboxes imorgen, og derfor prøver at "presse" kunderne til at indlevere før selve dagen.
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Indlægaf jeffder » 15. jul 2010 21:20

ser sq frem til at hente min i morgen hos GAME i magasin. nåede at sælge min gamle box til en privat og det var for lidt over 2 uger siden ca. har slet ik gamet siden :shock: javascript:emoticon(':shock:')
Billede
jeffder
Niveau 4
 
Indlæg: 363


Indlægaf thetof91 » 15. jul 2010 21:57

Altså jeg skal først hente min nye xbox lørdag i GAME.. Og det fik jeg at vide jeg fint kunne og jeg aflever først også min gammel der :)

Så det behøver ikke være i morgen i gør det ;)
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Indlægaf Noga » 15. jul 2010 22:28

Jeg sidder lige her og overfører saved games, men jeg kan ikke flytte mine saved games i Forza 3? Hvad gør jeg?!
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Indlægaf Henrik_s » 15. jul 2010 22:33

Noga skrev:Jeg sidder lige her og overfører saved games, men jeg kan ikke flytte mine saved games i Forza 3? Hvad gør jeg?!


Hvad fylder de saves?
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Indlægaf Noga » 15. jul 2010 22:38

Henrik_s skrev:
Noga skrev:Jeg sidder lige her og overfører saved games, men jeg kan ikke flytte mine saved games i Forza 3? Hvad gør jeg?!


Hvad fylder de saves?


Intet, der er masser af plads.. Jeg får bare at vide "This item cannot be transferred between storage devices" ?! .. Men jeg siger også kun Copy og ikke Move, hvis der nu skulle gå noget galt, men alt andet jeg har flyttet kan jeg godt Copies?

EDIT: Læste mig frem til på Google, at Forza 3 saved games skal Moves og kan ikke copies. ;)
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Indlægaf Henrik_s » 15. jul 2010 23:11

Noga skrev:
Henrik_s skrev:
Noga skrev:Jeg sidder lige her og overfører saved games, men jeg kan ikke flytte mine saved games i Forza 3? Hvad gør jeg?!


Hvad fylder de saves?


Intet, der er masser af plads.. Jeg får bare at vide "This item cannot be transferred between storage devices" ?! .. Men jeg siger også kun Copy og ikke Move, hvis der nu skulle gå noget galt, men alt andet jeg har flyttet kan jeg godt Copies?

EDIT: Læste mig frem til på Google, at Forza 3 saved games skal Moves og kan ikke copies. ;)


Okay, godt du fandt ud af det, jeg glemte sku at gemme mine saves ;/
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Indlægaf KSB » 16. jul 2010 12:15

GAME fields
så jeg byttet min gamle Xbox 360 pro med 120gb HD, hdmi kabel og tilbehør for de 499,- kr. de testede maskinen og der var ikke noget problem.

Ellers så havde de en masse tilbud i butikken i forbindelse ved køb af den nye maskine.

f.eks:
Battlefield 2 for 249.- ved køb af de nye xbox
HDMI kabel for 79,- kr (husker ik længden)

Diverse spil for 159,- kr ved køb af den nye konsol:
Need for speed Shift
Sabotage
Splinter cell conviction
Fifa 10
Dantes Infernal
NHL 10

tror jeg fik de fleste spil med, der er plakat i butikken. (fields)

Så havde de også diverse pakketilbud som kunne kombineres ved den nye maskine og man betalte kun differensen. Tilbuddene hænger i butikken.
KSB
Niveau 1
 
Indlæg: 50


Indlægaf Ronin DK » 16. jul 2010 14:34

Har byttet min gamle Xbox 360 ud med en slim i Game (Fields) i dag ved frokosttid og alt gik som smurt. Fik lov at beholde det hdmi kabel der i sin tid fulgte med den gamle Xbox..... eller rettere jeg havde ikke lagt det ned i kassen til Xboxen og de spurgte ikke efter det 8)
Ronin DK
Niveau 2
 
Indlæg: 193
By: Valby


Indlægaf thetof91 » 16. jul 2010 14:43

KSB skrev:GAME fields
så jeg byttet min gamle Xbox 360 pro med 120gb HD, hdmi kabel og tilbehør for de 499,- kr. de testede maskinen og der var ikke noget problem.

Ellers så havde de en masse tilbud i butikken i forbindelse ved køb af den nye maskine.

f.eks:
Battlefield 2 for 249.- ved køb af de nye xbox
HDMI kabel for 79,- kr (husker ik længden)

Diverse spil for 159,- kr ved køb af den nye konsol:
Need for speed Shift
Sabotage
Splinter cell conviction
Fifa 10
Dantes Infernal
NHL 10

tror jeg fik de fleste spil med, der er plakat i butikken. (fields)

Så havde de også diverse pakketilbud som kunne kombineres ved den nye maskine og man betalte kun differensen. Tilbuddene hænger i butikken.


Lyder fedt! :D Kan være man skulle have et spil med så :P
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Indlægaf Kyian » 16. jul 2010 15:32

Så blev min også hentet, desværre har jeg prøvet stort set alle spillene, og de pakker der var, var ikke videre interessante :( men glæder mig til at sætte den op.
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron