Xboxlife forum

T: Indbytningstilbud på Xbox 360 Slim

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf austerellis » 4. jul 2010 11:48

CvKM skrev:Er der nogle som kan anbefale to spil som IKKE står på listen i GAME's ekskludering?

EDIT: Selvfølgelig nogle som ikke er vildt dyre. ;)


Nu er det jo ikke nemt at vide, hvad 'dyr' indebærer for dig :), men du kunne f.eks. købe Forza Motorsport 3 og Tekken 6 til 99,95 hver hos Elgiganten.
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Indlægaf CvKM » 4. jul 2010 11:49

Ja, men er det også noget man kan købe på nettet?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf CvKM » 4. jul 2010 11:55

Fik lige øje på at man ikke kan indbytte Forza 3, så det er kun Tekken 6 til 100kr. man kan bytte ind, hvis man går efter de billige spil. :(
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Indlægaf austerellis » 4. jul 2010 12:05

CvKM skrev:Fik lige øje på at man ikke kan indbytte Forza 3, så det er kun Tekken 6 til 100kr. man kan bytte ind, hvis man går efter de billige spil. :(


Hvad med Bioshock 2?
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


Indlægaf jeffder » 4. jul 2010 12:14

jeg ringede til gamestop for at hører hvad deres indbytningstilbud vil være hvis man havde en 250 GB xbox konsol. det lader til at de åbenbart ikke alligevel gøre forskel på om det er en elite eller super elite..

så det betyder at man skal stadig give 999 kr når man bytter sin super elite :/

ringede til gamestop der ligger i Kalvebod brygge 59 kbh V.. nogen der oz har fået dette svar ? får hele tiden forskellige ting at vide fra hver butik man ringer til :)
Billede
jeffder
Niveau 4
 
Indlæg: 363


Indlægaf Major Oblivious » 4. jul 2010 13:54

Det er noget som er poppet op før i tråden, og mener at alle har fået samme svar nemlig at der ikke gøres forskel på 120 GB eller 250 GB
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf Kyian » 4. jul 2010 15:05

Jeg ville vælge at købe Lego Indiana Jones og Cars/Biler, ingen af disse er på deres eks liste, og kan fåes for 120 tilsammen i gamestop.
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Indlægaf Erroneus » 4. jul 2010 16:19

Problemet med sådan spil fra Coolshop, er at der er en chance for de er fra UK og så er der en god chance for de ikke kan scannes ind hos Game.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Indlægaf Gajda » 4. jul 2010 16:42

Erroneus skrev:Problemet med sådan spil fra Coolshop, er at der er en chance for de er fra UK og så er der en god chance for de ikke kan scannes ind hos Game.


Denne version er helt 100% dansk og jeg kan bekræfte, at den kan scannes hos GAME. http://www.coolshop.dk/catalog/product/ ... --for-x360
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf DK Boss » 4. jul 2010 20:07

Papand skrev:Indbytning er en del af vores service, så det vil sige du kan komme af med stortset alle dine spil - også dem som ellers ville være usælgelige.


Jeg synes det er super, at du kaster dig ind i debatten og oven i købet hele tiden bidrager med en sober tone, ingen tvivl om det!!

Når dét så er sagt, er ovenstående quote nok en rimelig overstatement - de eneste spil jeg kan komme af med jvnf jeres ekskluderingsliste er de spil mine børn på 6 og 8 spiller. Alle "mine" er ekskluderet :lol:

Dette er ingenlunde brok, bare en konstatering :wink:

/M
DK Boss ~ the official CEO of Denmark 8)

Billede
DK Boss
Niveau 2
 
Indlæg: 185


Indlægaf thetof91 » 4. jul 2010 20:21

Papand skrev:
TerrificFalcon skrev:Hmm, Papand, hvor meget sælger I egentligt en brugt Arcade-maskine for? Det kan da umuligt ende i et overskud, med de her indbytningstilbud, kan det?


Vi taber på tilbudet nu og her - uden tvivl. Jeg ved ikke hvad vi skal sælge dem for, men det bliver garanteret mindre end vi giver for dem nu.

Finten ved tilbud som disse, er jo at trække en masse nye kunder ind. Vi er de små i forhold til GameStop i Danmark, så det er vigtigt at vi regelmæssigt laver super gode tilbud. I vores sidste katalog kunne man bytte 1 spil og få Mass Effect 2 / Dantes Inferno til 1 kr. - det er samme type strategi.

Vi må så bare krydse fingre for, at i køber et spil eller noget tilbehør når i laver jeres trade-in. ;)


Lidt træls i er så små her i danmark, jeg skal kører 100 km over til en game for at kunne bytte min xbox ind til den nye, men stadigvæk er det billigere end gamestop :) Men håber at det bliver spredt noget mere her i danmark.. Over i england er game godt nok stort! Har været London nogle gange, og der var bare en Game over det hele :P
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Indlægaf Papand » 4. jul 2010 21:41

DK Boss skrev:
Papand skrev:Indbytning er en del af vores service, så det vil sige du kan komme af med stortset alle dine spil - også dem som ellers ville være usælgelige.


Jeg synes det er super, at du kaster dig ind i debatten og oven i købet hele tiden bidrager med en sober tone, ingen tvivl om det!!

Når dét så er sagt, er ovenstående quote nok en rimelig overstatement - de eneste spil jeg kan komme af med jvnf jeres ekskluderingsliste er de spil mine børn på 6 og 8 spiller. Alle "mine" er ekskluderet :lol:

Dette er ingenlunde brok, bare en konstatering :wink:

/M


Det er helt rigtigt, at der desværre er mange spil ekskluderet i vores kampagner. I kampagner som disse giver vi ofte 200-300 kr per spil, så her er det desværre et must med en ekskluderings liste. Ellers ender vi med 1000 FIFA 08 indkøbt til 250,- stykket. :D

Men hvis du ser udover kampagnerne, så tager vi imod alle spil i det daglige - også gamle usælgelige PS2 spil, omend de ikke giver det helt store. Så jeg tør godt stå ved min tidligere statement. :)
Papand
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf KIAMMI » 4. jul 2010 21:44

jeffder skrev:jeg ringede til gamestop for at hører hvad deres indbytningstilbud vil være hvis man havde en 250 GB xbox konsol. det lader til at de åbenbart ikke alligevel gøre forskel på om det er en elite eller super elite..

så det betyder at man skal stadig give 999 kr når man bytter sin super elite :/

ringede til gamestop der ligger i Kalvebod brygge 59 kbh V.. nogen der oz har fået dette svar ? får hele tiden forskellige ting at vide fra hver butik man ringer til :)

jeg fik bekskeden i gamestop spinderiet, at hvis jeg afleverede en xbox360 med 250Gb harddisk, så skulle jeg betale 500 kr for den nye.
jeg vælger dog at købe en ny , bytter eller sælger den gamle,
harddisken er købt ved siden af, for et par måneder siden, og xboxen
er fra februar sidste år. så mener nok den er mere end 1300 kr værd :)
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf DK Anders » 5. jul 2010 13:47

Gamestop tilbud:

Xbox 360 Pro + 1299,- for Xbox 360s 250 GB.
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Indlægaf TerrificFalcon » 5. jul 2010 14:19

KIAMMI skrev:
jeffder skrev:jeg ringede til gamestop for at hører hvad deres indbytningstilbud vil være hvis man havde en 250 GB xbox konsol. det lader til at de åbenbart ikke alligevel gøre forskel på om det er en elite eller super elite..

så det betyder at man skal stadig give 999 kr når man bytter sin super elite :/

ringede til gamestop der ligger i Kalvebod brygge 59 kbh V.. nogen der oz har fået dette svar ? får hele tiden forskellige ting at vide fra hver butik man ringer til :)

jeg fik bekskeden i gamestop spinderiet, at hvis jeg afleverede en xbox360 med 250Gb harddisk, så skulle jeg betale 500 kr for den nye.
jeg vælger dog at købe en ny , bytter eller sælger den gamle,
harddisken er købt ved siden af, for et par måneder siden, og xboxen
er fra februar sidste år. så mener nok den er mere end 1300 kr værd :)


Jeg tror ikke at der er mange der vil betale 1300kr for en Xbox, når man kan få en bedre model, som samtidigt er splinterny, for kun 400kr mere - specielt ikke når man kan få en brugt 360 for 549kr og så proppe en 250GB på, som kan købes for cirka 600kr, :P
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster

cron