Xboxlife forum

Alien Quadrilogy Box Set

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Alien Quadrilogy Box Set

Indlægaf Hertzblut » 1. maj 2006 22:13

http://play.com/DVD/DVD/STTS8/3-/125722 ... oduct.html

Jeg tror ikke den bliver billigere end det her :)
Har i hvertfald sikret mig 2 eksemplarer når de igen er på lager.
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf GrillBillerDK » 1. maj 2006 22:33

jeg går stadig og leder efter denne Limited Alien Quadrogy box set...
http://www.foxjapan.com/dvd-video/alienus/
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf GrillBillerDK » 1. maj 2006 22:36

”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Pr3dator DK » 1. maj 2006 23:19

@HertzBlut

Nu må du ikke hænge mig op på det, men mener at jeg har set den i Fona til 250 kr... Det kommer du hurtigt til at betale inkl porto, hvis du køber den fra udlandet!
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819


Indlægaf MirageDK » 1. maj 2006 23:35

Købte Ringenes herre 12 disc edition - lalala derud af.

29.99£. Men der kom altså lige dansk told på oven i hatten. Jeg gør bare mit for, at andre er klar over den told risiko ;)
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf Hertzblut » 2. maj 2006 07:04

Heldigvis er der ingen porto hos Play, men der er altid told risikoen.
Syn's bare det var så billigt at jeg ville dele det med jer hvis nu der skulle være andre der heller ikke havde fået den. :)

Har aldrig betalt told hos Play (7-9-13), så jeg bliver ved med at shoppe der indtil det går helt galt.

kom selvfølgelig også til at købe et par bøger og andre film.. sådan går det altid når man er inde og browse på deres side :|
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf Defender LIVE » 2. maj 2006 07:15

De har lige haft den i Kvickly Xtra til 250 kr. sammen med to andre fede boxsæt, Rocky Collection og Abernes Planet Collection :D
Defender LIVE
Niveau 4
 
Indlæg: 412


Indlægaf prowdD » 2. maj 2006 07:16

HertzBlut - Jeg kender det for groft .. men kigger lidt inde på play.com .. hmm, det kunne jeg da også godt bruge lidt af? - Ej, er det spil kommet? .. Den film ser fed ud .. lige pludselig 200£
prowdD
Niveau 7
 
Indlæg: 3627


Indlægaf Hertzblut » 2. maj 2006 07:17

Defender LIVE skrev:De har lige haft den i Kvickly Xtra til 250 kr. sammen med to andre fede boxsæt, Rocky Collection og Abernes Planet Collection :D


Damn!! :(

De to andre er da også Alfa og Omega i ens samling!
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf BFix » 2. maj 2006 11:22

Tak for informationen HertzBlut. Har lige bestilt følgende dvd'er hos dem: Alien Quadrilogy Box Set, Clerks: 10th Anniversary Edition, Star Wars Episode III: Revenge Of The Sith samt War Of The Worlds.

Hvorfor skulle der komme told på? Firmaet ligger da i UK så det burde da ikke give problemer.. Jeg har handlet hos dem før uden problemer med told mv.
Billede
BFix
Niveau 2
 
Indlæg: 126


Indlægaf Hertzblut » 2. maj 2006 11:31

Clerks 10th anniversary boxen er VIGTIG! :D
En fanastisk box med masser af guf.

Ja de har også en god stak film til £5.99 der er gode og vigtige at have. Mange 2 disc og collectors editions.

Jersey, der hvor pakkerne bliver sendt fra er udenfor EU. Men får jeg nogensinde told på så vil jeg da prøve at sende den ind til Skat og se om de ikke betaler dem tilbage :)

Har dog aldrig fået lagt told på (7-9-13).
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf MirageDK » 2. maj 2006 11:33

Har fået 3 pakker fra Play.com og told på én af dem... Tror der er større told risiko hvis beløbet kommer over ca 120 kr.
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf BFix » 2. maj 2006 11:56

HertzBlut skrev:Clerks 10th anniversary boxen er VIGTIG! :D
En fanastisk box med masser af guf.

Ja de har også en god stak film til £5.99 der er gode og vigtige at have. Mange 2 disc og collectors editions.

Jersey, der hvor pakkerne bliver sendt fra er udenfor EU. Men får jeg nogensinde told på så vil jeg da prøve at sende den ind til Skat og se om de ikke betaler dem tilbage :)

Har dog aldrig fået lagt told på (7-9-13).


Jeg har den gamle Clerks dvd, men går ud fra der er en masse guf på den nye 3DVD boks. Både SW. EPIII & War of the Worlds har jeg udskudt til jeg fandt et godt tilbud.

Med hensyn til told så er troede jeg faktisk at Play.com lå i UK og ikke i Jersey (burde nok ha' undersøgt det :) ) Her er Skat.dk's regler for import fra ikke EU lande:
Kode: Vælg alt
Ved indførsel af varer af ringe værdi skal der dog ikke betales told, moms og evt. punktafgift. Der skal således kun betales told, hvis hele forsendelsens værdi overstiger 22 EURO (ca. 165 kr.), men betales moms og punktafgift, hvis forsendelsens værdi overstiger 80 kr. Fritagelsen gælder ikke for spiritus, vin, øl, parfume og toiletvand samt tobaksvarer, dvs. cigaretter, cigarer, cerutter, cigarillos og røgtobak.

Så jeg må sidde med krydsede fingre til pakken dumper ind af døren :)

BTW. Sender Play.com en samlet pakke eller sender de dvd'erne hver for sig som f.eks. cdwow gør det?
Billede
BFix
Niveau 2
 
Indlæg: 126


Indlægaf Hertzblut » 2. maj 2006 12:05

BFix skrev:BTW. Sender Play.com en samlet pakke eller sender de dvd'erne hver for sig som f.eks. cdwow gør det?


Jeg plejer at modtage dem hver for sig i de tilfælde jeg har bestilt flere.
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf MirageDK » 2. maj 2006 12:05

De sender dem hver for sig.
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron