Xboxlife forum

Heavy Rain Special Edition 349 kr.

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf EvilNinjaMoby » 11. feb 2010 12:49

Beatwolf skrev:Nogen der ved om Elgiganten trækker penge med det samme eller først ved afsendelse?

De er underlagt den danske lovgivning mht. internethandel - så de MÅ ikke trække beløbet før at varen er afsendt.
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Beatwolf » 11. feb 2010 15:48

ok godt at vide :)
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf Ignorancia » 16. feb 2010 08:06

Slimjay DK skrev:Først ved afsendelse ... Der er nemlig ikke trukket noget fra min endnu, og det er et stykke tid siden jeg har bestilt :)

Dog skal i være opmærksomme på at spil bliver sendt som pakke og derfor kræver underskrift ved modtagelse ;) Det er lidt sur røv med en seddel i postkassen hvor der står " kan afhentes fra imorgen " .. :shock:


Specielt hvis man befinder sig i Australien, tak for heads up.
Ignorancia
Niveau 1
 
Indlæg: 89


Indlægaf WikzoDK » 16. feb 2010 15:43

Er der nogen forskel på Elgigantens tilbud og HMVs? Mig bekendt er Heavy Rain: Special Edition nemlig eksklusiv til HMV.

http://hmv.com/hmvweb/displayProductDet ... sku=308607 (koster 43 pund + fragt)
Billede
WikzoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 493


Indlægaf Erroneus » 16. feb 2010 15:51

Det er kun i UK den er eksklusiv til HMV.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Indlægaf dakidski » 18. feb 2010 19:51

Hvad jeg har hørt, så har HMVs eklusivt DLC, i form af et ekstra scenarie. Elgigantens har et DLC-soundtrack.
dakidski
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf Erroneus » 18. feb 2010 20:50

Gamestop har også et ekstra scenarie: Heavy Rain Taxidermist Chronicle... om det er den man får med til CE ved jeg dog ikke.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Indlægaf The Baptizer » 19. feb 2010 10:02

Det spil lyder nu altså lige en smule for interessant. Tror næsten det ender med at være den der får mig til at købe en PlayStation.
The Baptizer
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Jibla » 19. feb 2010 10:03

The Baptizer skrev:Det spil lyder nu altså lige en smule for interessant. Tror næsten det ender med at være den der får mig til at købe en PlayStation.


Sådan har jeg det også lige nu. Men ok, sådan fik jeg det også ved MGS4 og LBP. Man skal bare lige ride da' hype med rundt om hjørnet, så har man glemt alt om det indtil næste gang man keder sig lidt.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf TeeJod » 19. feb 2010 15:05

Tjaeh, for mig bliver det udslagsgivende nok når jeg endelige beslutter mig for at få en BluRay afspiller - så kan det jo lige så godt være en der kan afvikle nogen fede spil også :-)
TeeJod
Niveau 2
 
Indlæg: 153


Indlægaf Erroneus » 19. feb 2010 20:37

Lige til oplysning, det er Heavy Rain Taxidermist Chronicle som der er i Heavy Rain CE.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Indlægaf Panacea73 » 19. feb 2010 21:01

The Baptizer skrev:Det spil lyder nu altså lige en smule for interessant. Tror næsten det ender med at være den der får mig til at købe en PlayStation.


Ellers kommer du bare forbi og gamer her ;-)
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Indlægaf Maltéz » 19. feb 2010 22:16

The Baptizer skrev:Det spil lyder nu altså lige en smule for interessant. Tror næsten det ender med at være den der får mig til at købe en PlayStation.


Det gjorde det for mig.
En kombination af en ny PS3 Slim til 1999kr. og Heavy Rain Special Edition fik mig overbevist. Glæder mig også meget til at spille mig igennem MGS4. Efter dem er der formentlig Agent og The Last Guardian at se frem til.
Der er dog ingen tvivl om at stort set alle interessante multi-platform titler bliver købt til '360, med foreløbig undtagelse af et evt. Final Fantasy XIII.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf dakidski » 20. feb 2010 18:47

MGS4 bør ikke komme ind i købs-overvejelsen. Jeg vil anbefale at man lejer det før køb. Mange er blevet grelt skuffede. PS3 styrer dog som medieafspiller. Jeg streamer selv film via PS3 Media Server, og konsollen er som skabt til HDTV. Jeg må ærligt talt indrømme, at jeg bruger den mere til PS2-spil, end PS3. Sjovt nok virker Swap Magic stadig, og ens spil kan nemt streames over netværket, hvilket betyder at jeg kan spille min JAP-imports.
dakidski
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf Chaui » 20. feb 2010 18:56

dakidski skrev:MGS4 bør ikke komme ind i købs-overvejelsen. Jeg vil anbefale at man lejer det før køb. Mange er blevet grelt skuffede. PS3 styrer dog som medieafspiller. Jeg streamer selv film via PS3 Media Server, og konsollen er som skabt til HDTV. Jeg må ærligt talt indrømme, at jeg bruger den mere til PS2-spil, end PS3. Sjovt nok virker Swap Magic stadig, og ens spil kan nemt streames over netværket, hvilket betyder at jeg kan spille min JAP-imports.


Er man fan eller har spillet de tidligere MGS spil, burde man også elske MGS4
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster