Xboxlife forum

Blockbuster: Xbox360 Elite

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf RazorOne DK » 30. aug 2009 21:47

DanishDove skrev:Jeg købte den! :) Sammen med en ekstra pakke til 400 kr., som indeholder Fable 2, Halo 3 og en hvid wireless controller! :)


Jeg har nogen kammerater som er ved at købe en "Xbox 360".
Så hvis du lige vil forklare hvor / hvordan man kan få den ekstra pakke m ("Halo 3", "Fabel 2", Ekstra hvid controller til 400 kr, ville det være hjælpsomt :)
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


Indlægaf pgrundl » 30. aug 2009 22:25

RazorOne DK skrev:
DanishDove skrev:Jeg købte den! :) Sammen med en ekstra pakke til 400 kr., som indeholder Fable 2, Halo 3 og en hvid wireless controller! :)


Jeg har nogen kammerater som er ved at købe en "Xbox 360".
Så hvis du lige vil forklare hvor / hvordan man kan få den ekstra pakke m ("Halo 3", "Fabel 2", Ekstra hvid controller til 400 kr, ville det være hjælpsomt :)


Kig på blockbuster.dk
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf RazorOne DK » 30. aug 2009 23:03

pgrundl skrev:
RazorOne DK skrev:
DanishDove skrev:Jeg købte den! :) Sammen med en ekstra pakke til 400 kr., som indeholder Fable 2, Halo 3 og en hvid wireless controller! :)


Jeg har nogen kammerater som er ved at købe en "Xbox 360".
Så hvis du lige vil forklare hvor / hvordan man kan få den ekstra pakke m ("Halo 3", "Fabel 2", Ekstra hvid controller til 400 kr, ville det være hjælpsomt :)


Kig på blockbuster.dk


Ahh havde godt nok kigget rundt på siden, men kunne ikke finde det.
Det er jo så klart da det står i kataloget, men tak da ;)
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


Indlægaf DanishDove » 31. aug 2009 13:24

Jep, bare sig du ønsker sådan en pakke sammen med din elite i din lokale blockbuster :)
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf Chief Madsen » 31. aug 2009 20:02

Har lige købt mig en Elite i Fona i dag (Odense, Vestergade), som var en fræk 12.1 Jasper. Min kammerat købte en samtidig som også var Jasper.

Bare lige hvis i er interesseret i en relativ billig Elite hvor der er stor sandsynlighed for at det er en Jasper.
Chief Madsen
 


Indlægaf Mike JezZ » 4. sep 2009 01:50

Hvad er en Jasper model?

Og den model som skal erstatte eliten.... Er den kraftigere eller stadig samme maskine?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Indlægaf pgrundl » 4. sep 2009 06:38

Mike JezZ skrev:Og den model som skal erstatte eliten.... Er den kraftigere eller stadig samme maskine?


Alle Xbox 360 er lige "kraftige". Nogle af dem bruger bare mindre strøm end andre (mindre varme, mindre støj, længere levetid). Jasper er den nyeste model og forløberen for "Valhalla", som er den, jeg kunne overveje at skifte min Xbox 360 for, hvis den altså nogensinde bliver sluppet :)
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf ModuLIZER » 4. sep 2009 08:37

Mike JezZ skrev:Hvad er en Jasper model?

Og den model som skal erstatte eliten.... Er den kraftigere eller stadig samme maskine?


En lille oversigt her: http://www.digitalspy.co.uk/forums/show ... p?t=901401

On topic: Det er dælme gode priser som MS er kommet ud med... men min gamle 360er kan nok godt holde til Valhalla kommer. Kunne dog godt bruge en større harddisk... 20Gb virker lidt som en joke, der er kun fri plads til at jeg kan kører et spil fra harddisken af gangen.
ModuLIZER
Niveau 4
 
Indlæg: 366


Indlægaf Nilsson. » 4. sep 2009 11:22

DanishDove skrev:Jeg købte den! :) Sammen med en ekstra pakke til 400 kr., som indeholder Fable 2, Halo 3 og en hvid wireless controller! :)


I deres katalog står der at du får halo 3 ODST+fable2 og en wireless controller med.. Ville bare nævne det hvis andre benytter dette tilbud, i har ret til ODST, om det så betyder en preorder så nævn det..
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Indlægaf Mike JezZ » 4. sep 2009 17:16

Nogle der ved hvornår næste generation af boxen kommer?

Og dvs. hvis jeg får en ny box i dag så larmer den mindre osv?

Hvilken box skal man købe hvis man gerne vil være sikker på at få en der virker ordentligt og larmer mindre?

Arcade/Elite osv? Eller er de allesammen bedre i dag
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster