Xboxlife forum

T: Indbytningstilbud hos Gamestop

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf Slimjay DK » 27. jul 2009 23:21

Mendori skrev:
macho skrev:vil det sige at splintercell og ac bliver udsat til 2010?


Splinter Cell kommer først 2010 Men AC kommer i år :)


Så er det da godt man ikke har byttet ind til Splinter Cell endnu, det er jo efterhånden blevet rykket en del år nu .. Det ender vel med aldrig at komme, ligesom en anden velkendt titel .. lol
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf Keras » 27. jul 2009 23:33

Slimjay DK skrev:
Mendori skrev:
macho skrev:vil det sige at splintercell og ac bliver udsat til 2010?


Splinter Cell kommer først 2010 Men AC kommer i år :)


Så er det da godt man ikke har byttet ind til Splinter Cell endnu, det er jo efterhånden blevet rykket en del år nu .. Det ender vel med aldrig at komme, ligesom en anden velkendt titel .. lol


Er der trade-in på Duke Nukem Forever?
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf simonp3 » 27. jul 2009 23:36

kunne egentlig også godt tænke mig om der er trade in tilbud på modern warfare 2 og Operation Flashpoint:Dragon Rising
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


Indlægaf Fidibusfilms » 28. jul 2009 01:11

Har lige et spørgsmål. Jeg har bestilt Splinter Cell nede i min lokale gamestop. Kan man så godt få sin preorder annuleret og så få pengene tilbage? Eller ihvertfald skifte min preorder til et andet spil?
Fidibusfilms
Niveau 4
 
Indlæg: 370


Indlægaf Keras » 28. jul 2009 01:12

Ring og spørg i morgen :)
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf sir.auron88 » 28. jul 2009 06:23

Så er det da godt man ikke har byttet ind til Splinter Cell endnu, det er jo efterhånden blevet rykket en del år nu .. Det ender vel med aldrig at komme, ligesom en anden velkendt titel .. lol


Selvfølgelig var det en af titlerne jeg fik forudbestilt i går :O

Jeg synes at det er genialt at gå ned med Quake 4, Rainbow Six: Las Vegas, Dark Sector og Dark Messiah, og se at man får Dragon Age: Origins og Splinter Cell: Conviction for dem, navnligt fordi at jeg har fået to af dem gratis :)

Tror jeg skal på jagt efter flere billige spil. Troede ellers jeg var færdig med at bruge EBgames, men ikke når de kører så gode tilbud :D
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf caspstorm » 28. jul 2009 10:01

Fidibusfilms skrev:Har lige et spørgsmål. Jeg har bestilt Splinter Cell nede i min lokale gamestop. Kan man så godt få sin preorder annuleret og så få pengene tilbage? Eller ihvertfald skifte min preorder til et andet spil?


Ja det kan du.
caspstorm
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Indlægaf fessor.p » 28. jul 2009 10:04

Kan man godt bruge promoer i sådanne tilbud?
Billede
fessor.p
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Indlægaf caspstorm » 28. jul 2009 10:04

fessor.p skrev:Kan man godt bruge promoer i sådanne tilbud?


Nej.
caspstorm
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Indlægaf Competa » 28. jul 2009 12:42

Sikkert en dumt spørgsmål igen, men hvad med XBOX LIVE Arcade compilation disc?
Det er ikke promo og der står ikke at den ikke må re-sales.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf pgrundl » 28. jul 2009 12:50

Competa skrev:Sikkert en dumt spørgsmål igen, men hvad med XBOX LIVE Arcade compilation disc?
Det er ikke promo og der står ikke at den ikke må re-sales.


Er det Live Arcade Unplugged? Den er på den svenske undtagelsesliste, så det burde betyde, at den kan indleveres i Danmark (den står ikke på den danske liste).
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf Competa » 28. jul 2009 12:57

Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf WraithDK » 28. jul 2009 12:58

Der kommer btw ny ekskluderingsliste i August (så det lige nede i butikken) - men da jeg nævnte det, skyndte han sig at gemme den... den så dog meget ens ud for xbox360 med July-versionen, men måske de har addet et par stykker, mener bestemt jeg så noget i retning af "UEFA 2008"... men vi må vente til lørdag/mandag med endelig at se det :)
Billede
WraithDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1340


Indlægaf WraithDK » 28. jul 2009 12:59

... tror det vil komme an på, hvor nazi din lokale spilpusher er :P
Billede
WraithDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1340


Indlægaf simonp3 » 28. jul 2009 13:44

igen

kunne egentlig også godt tænke mig om der er trade in tilbud på modern warfare 2 og Operation Flashpoint:Dragon Rising

men sorry for off-topic
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster