Xboxlife forum

T: Indbytningstilbud hos Gamestop

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf pgrundl » 29. jul 2009 15:51

Shreik skrev:
pgrundl skrev:Titler, der har en indbytningsværdi på 0kr, er også ekskluderet. Det er tilføjet første post.


En der har en idé om eksempler på dette?

Har smidt meget lort ind, men de har da altid ville give 20 kr mindst synes jeg, så længe det var 360 spil.


Eksemplerne afhænger af den enkelte butik. I dette tilfælde var det Army of Two til Xbox 360.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf smiley-mann » 30. jul 2009 14:38

Så fik jeg også lige forudbestilt Assassins Creed 2
smiley-mann
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Indlægaf Gajda » 30. jul 2009 15:12

Så fik jeg også lige forudbestilt Mini Ninjas. Har allerede forudbestilt Left 4 Dead. Mangler dog stadig at forudbestille Assassins Creed 2, men regner med, at der kommer nogle "byttespil" ind ad postkassen i morgen. :)
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf Mic Eriksson » 30. jul 2009 15:34

Nu er det Game Stops tilbud, men Game's indbytnings tilbud jeg snakker om. Nogen der kan anbefale Punch Out til Wii?
Yay its ME. (Michael Eriksson)
Billede
Mic Eriksson
Niveau 3
 
Indlæg: 273


Indlægaf Syro_Str0m » 30. jul 2009 15:45

Hvis i mangler nogen spil til trade in så har coolshop.dk king kong og the golden compas til 69kr pr styk :) de er dog først på lager igen om 7 dage fik jeg at vide

Men så er det heldigt at man kan trade in indtil 1 dag før release hos game stop / eb games :D

Skal have forudbestilt Dragon ages : orgins, left for dead 2 og assassins creed 2 :P godt der er god tid til release :D
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf Gajda » 30. jul 2009 16:13

De tager ikke imod King Kong og Det Gyldne Kompas, men der er mange andre billige spil hos Coolshop som kan bruges til trade-in. Har selv købt Spider-Man FoF og Quake 4.
http://www.coolshop.dk/catalog/index.ph ... =1&sort=3a
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf TerrificFalcon » 30. jul 2009 16:56

Mic Eriksson skrev:Nu er det Game Stops tilbud, men Game's indbytnings tilbud jeg snakker om. Nogen der kan anbefale Punch Out til Wii?



Punch Out er et meget fint spil, kan skam godt anbefales. Kan vi også få en komplet liste op fra GAME, hvis der er nogen der lige har været (eller kan tage?) et smut forbi en?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf CakeMan DK » 30. jul 2009 17:31

Så har jeg været nede og bytte Tony Hawk: Project 8 og Farcry til AC 2. Ikke dårligt :)
CakeMan DK
Niveau 4
 
Indlæg: 723


Indlægaf Shreik » 30. jul 2009 17:36

pgrundl skrev:
Shreik skrev:
pgrundl skrev:Titler, der har en indbytningsværdi på 0kr, er også ekskluderet. Det er tilføjet første post.


En der har en idé om eksempler på dette?

Har smidt meget lort ind, men de har da altid ville give 20 kr mindst synes jeg, så længe det var 360 spil.


Eksemplerne afhænger af den enkelte butik. I dette tilfælde var det Army of Two til Xbox 360.


Damn...Det spil havde jeg ikke lige regnet med ville komme frem til den pris...
Shreik
Niveau 7
 
Indlæg: 2279
By: Aarhus


Indlægaf Mogwai » 30. jul 2009 17:44

Nu har jeg ikke lige været henne Gamestop og snakke med dem, men hvilken version kan man forudbestille af AC2 når man giver 2 spil + 1 kr.?

De skriver i deres annonce at man får ingame content... men jeg forstod det sådan at man kun fik de ekstra quests med når man købte en af de der special editions (black/white/whatever).

Enlighten me!
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf jonas12 » 30. jul 2009 17:45

jeg havde bestilt Splinter cell: conviction indtil det blev udsat skal have den ændret til Left 4 Dead 2. og så bytter jeg fire spil mere til Assassin's Creed 2 og Dragon Age: Origins :lol: :lol: :lol:
jonas12
Niveau 5
 
Indlæg: 863
By: Kolding


Indlægaf Macgyver » 30. jul 2009 18:23

Skal lige have fast i nogen spil ASAP :D
Senest rettet af Macgyver 30. jul 2009 18:36, rettet i alt 1 gang.
Macgyver
Niveau 5
 
Indlæg: 810


Indlægaf Mic Eriksson » 30. jul 2009 18:27

TerrificFalcon skrev:
Mic Eriksson skrev:Nu er det Game Stops tilbud, men Game's indbytnings tilbud jeg snakker om. Nogen der kan anbefale Punch Out til Wii?



Punch Out er et meget fint spil, kan skam godt anbefales. Kan vi også få en komplet liste op fra GAME, hvis der er nogen der lige har været (eller kan tage?) et smut forbi en?


Jeg kan godt. HELLE FOR DEN TRÅD!
Yay its ME. (Michael Eriksson)
Billede
Mic Eriksson
Niveau 3
 
Indlæg: 273


Indlægaf Mic Eriksson » 30. jul 2009 18:30

ØV for sent
Yay its ME. (Michael Eriksson)
Billede
Mic Eriksson
Niveau 3
 
Indlæg: 273


Indlægaf Gosser » 30. jul 2009 19:58

jonas12 skrev:jeg havde bestilt Splinter cell: conviction indtil det blev udsat skal have den ændret til Left 4 Dead 2.


Kan man godt ændre det? For så skulle jeg da måske overveje at ændre min til AC2, eller et andet, i stedet for Splinter Cell.
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster