Xboxlife forum

T: Indbytningstilbud hos Gamestop

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf Blodbad » 11. okt 2009 10:04

Tjarligdrengen skrev:Ved ikke om det har været oppe før, men ved I om de tager imod spil hvor coveret er defekt (hjørnet er knækket - postDK..)?

Hvorfor prøver du ikke bare? Jeg har da afleveret et par stykker som ikke ligefrem var i mint condition som du beskriver uden problemer.
De dumme covers går alt for nemt istykker.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf Gajda » 11. okt 2009 10:07

Blodbad skrev:
Tjarligdrengen skrev:Ved ikke om det har været oppe før, men ved I om de tager imod spil hvor coveret er defekt (hjørnet er knækket - postDK..)?

De dumme covers går alt for nemt istykker.


Kun i posten. Jeg har aldrig ødelagt et selv.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf Bennojensen » 11. okt 2009 10:11

jeg bor lidt væk fra en gamestop/ebgames men hvilke spil er det præsis man kan bytte og hvilke kan man bytte sig til. Og er det kun dem i første indlæg ?:)
im huge in japan
Bennojensen
 
Indlæg: 614


Indlægaf kofoed » 11. okt 2009 10:19

Bennojensen skrev:jeg bor lidt væk fra en gamestop/ebgames men hvilke spil er det præsis man kan bytte og hvilke kan man bytte sig til. Og er det kun dem i første indlæg ?:)


http://ebgames.dk/pdf/Q4_sept_470x940_DK.pdf

og lige for at være sikker, de her tager de ikke imod: http://ebgames.dk/pdf/Exclusion_DK.pdf
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Bennojensen » 11. okt 2009 10:22

så det er kun dem :D
im huge in japan
Bennojensen
 
Indlæg: 614


Indlægaf kofoed » 11. okt 2009 10:25

Bennojensen skrev:så det er kun dem :D


Jaaah, eller kan man pre-order alle spil for 2 spil + 199 kr. som er en ret god pris imo, men de er kun de der spil som er på tilbudet 2 spil + 1 kr.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Bennojensen » 11. okt 2009 10:28

hvad mener du med alle spil :O
im huge in japan
Bennojensen
 
Indlæg: 614


Indlægaf spif2001 » 11. okt 2009 10:32

Bennojensen skrev:hvad mener du med alle spil :O

Han mener ingen spil... :?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Bennojensen » 11. okt 2009 10:33

What :lol: :?:
im huge in japan
Bennojensen
 
Indlæg: 614


Indlægaf TerrificFalcon » 11. okt 2009 10:35

For helvede da - med alle spil, så menes det ALLE SPIL (dog med en maksimal nypris på 549kr, hvilket alle spil uden ekstra udstyr dog koster).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf kofoed » 11. okt 2009 10:35

Lige før vi skulle lave en GameStop FAQ....
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Blodbad » 11. okt 2009 12:27

Gajda skrev:
Blodbad skrev:
Tjarligdrengen skrev:Ved ikke om det har været oppe før, men ved I om de tager imod spil hvor coveret er defekt (hjørnet er knækket - postDK..)?

De dumme covers går alt for nemt istykker.


Kun i posten. Jeg har aldrig ødelagt et selv.

De går selvfølgeligt ikke i stykker af at stå på hylden, men har du prøvet at tabe et? Det er sjældent de overlever det. Det er alt for skørt det plastic de er lavet af. Det er også derfor de faktisk ret ofte går i stykker i posten selvom de er i boblekuvert. De tåler ikke at blive trykket ret godt.

Men ellers mener jeg man kan få dem til et par kroner stykket hvis man køber nok (verbatim). Så mon ikke GameStop har råd til at skifte ødelagte covers på de brugte spil de modtager.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf WraithDK » 11. okt 2009 12:49

kofoed skrev:Lige før vi skulle lave en GameStop FAQ....


Eller også skulle folk bare indse at hvis de vil have informationen, kan de ringe direkte til EBGames, det burde da være sådan nogenlunde indlysende... :-)
Billede
WraithDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1340


Indlægaf christianmp » 11. okt 2009 13:20

en gamestop faq er ikke nødvendig.
Trådene indeholder alle vigtige informationer. Kan man så ikke tyde/decifrere/afkode/forstå disse informationer så burde man ikke have lov at benytte sig af dem. Jeg håber næsten at benno troller, for hvis ikke bliver livet da noget svært fremover.
Generelt burde al info i disse tilbudstråde være et link til ebgames.dk og så må folk selv regne resten ud.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf Slimjay DK » 19. okt 2009 19:33

Word up !
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster