Xboxlife forum

T: Indbytningstilbud hos Gamestop

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf kofoed » 30. sep 2009 17:07

UltraDK skrev:
pgrundl skrev:
UltraDK skrev:Jeg kan ikke se på deres liste over spil de ikke tager ind, om jeg ikke kan aflevere fifa 09 (classic) ind.. Jeg tror der er noget galt med oversigten.

Vil en hjælpe mig.

Tak.


Prøv at stille dit spørgsmål igen, bare uden alle de negativer. Det gør det lidt nemmere at forstå.


Kan jeg aflevere fifa 09 classic?


Ja det kan du godt efter det ikke er på deres list over spil de ikke tager imod: http://ebgames.dk/pdf/Exclusion_DK.pdf
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Muggs » 30. sep 2009 17:50

Så fik jeg booket Fifa 10, NBA 2K10 og Forza 3.
Til info giver GameStop 240 kr. for NBA 2K9, hvis der er nogen der vil ha byttet deres gamle til det nye :-)
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Indlægaf Gajda » 3. okt 2009 14:01

Kan det passe, at de har sat prisen op på Assassin's Creed II? Var det ikke førhen 2 spil og 1 kr. Nu ser det ud til, at det er 199 kr., at man skal betale?

Hvad med os der forudbestilte det, da det kun var 1 kr.?
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf TerrificFalcon » 3. okt 2009 14:02

Tjek de foregående sider og tråden om de nye tilbud, FFS, >_> - ja, prisen er sat op. Ja, du får stadigvæk dit til en krone, hvis du forudbestilte den gang.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Gajda » 3. okt 2009 14:22

Så var det godt, at man var hurtigt ude.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf Snuggi » 5. okt 2009 13:28

Det er stadigvæk til 1 krone så vidt jeg ved. Det sagde de her forleden i min GameStop, og selvom plakaten siger anderledes, har de stadigvæk AC2 til 1 kr. og 2 spil.
Snuggi
Niveau 3
 
Indlæg: 276


Indlægaf Justin Anhtony » 5. okt 2009 14:07

Nej AC2 er sat op til 199
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf Gajda » 5. okt 2009 14:28

Uenighed? :/
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf kofoed » 5. okt 2009 14:56

Gajda skrev:Uenighed? :/


Nej, tilbudet på 1 kr + 2 spil er stoppet, nogen siger det er Ubisoft som selv har stoppet det, men hvis du lavet en pre-order dengang det var til 1 kr + 2 spil, får du det self. stadig til den pris, men hvis man ikke har, skal man give 199 + 2 spil hvis man vil pre-order det.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf David Larsen » 6. okt 2009 19:20

Smuttede forbi for at komme af med nogle gamle spil, endte med at bestille Halo Reach xD
...
David Larsen
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Indlægaf Gajda » 6. okt 2009 20:29

Hvorfor skulle Ubisoft have interesse i at stoppe det tilbud? Gamestop betaler vel for de Assassin's Creed II spil som de udleverer.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf kofoed » 6. okt 2009 20:38

Gajda skrev:Hvorfor skulle Ubisoft have interesse i at stoppe det tilbud? Gamestop betaler vel for de Assassin's Creed II spil som de udleverer.


Ubisoft har nok lavet en aftale med Gamestop, at hvis de køber X antal AC2 kan de få det til en bedre pris end andre, for du kan være 100% sikker på at ved de tilbud der hedder 1 kr + 2 spil, har Gamestop en aftale med udgiveren, bare se på sidst der kom nye spil på den, stort set alle var fra EA, så ja det er nok Ubisoft der ikke synes de vil sælge det til den pris mere.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Tjarligdrengen » 10. okt 2009 21:22

Ved ikke om det har været oppe før, men ved I om de tager imod spil hvor coveret er defekt (hjørnet er knækket - postDK..)?
"OK Brain. I Don't Like You And You Don't Like Me. Let's Just Do This And I Can Go Back To Killing You With Beer" - Homer Jay Simpson
Tjarligdrengen
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Indlægaf pgrundl » 10. okt 2009 21:36

Tjarligdrengen skrev:Ved ikke om det har været oppe før, men ved I om de tager imod spil hvor coveret er defekt (hjørnet er knækket - postDK..)?


Det har været oppe før. Du kan bare putte spillet i et almindeligt DVD cover. De er ligeglade med farven.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf Tjarligdrengen » 11. okt 2009 08:09

pgrundl skrev:
Tjarligdrengen skrev:Ved ikke om det har været oppe før, men ved I om de tager imod spil hvor coveret er defekt (hjørnet er knækket - postDK..)?


Det har været oppe før. Du kan bare putte spillet i et almindeligt DVD cover. De er ligeglade med farven.


Muchos gracias :)
"OK Brain. I Don't Like You And You Don't Like Me. Let's Just Do This And I Can Go Back To Killing You With Beer" - Homer Jay Simpson
Tjarligdrengen
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster