Xboxlife forum

Billige HDMI kabler

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Billige HDMI kabler

Indlægaf Treekodar » 17. feb 2009 13:35

Faldt lige over denne side, som sælger HDMI kabler(og andre kabler) til en billig penge.

http://www.av-cables.dk/

:wink:
Treekodar
Niveau 2
 
Indlæg: 169


Indlægaf beefjoe » 17. feb 2009 13:41

Ellers kan man ofte finde præcis samme type kabler i Harald Nyborg til ca. samme pris. En eller anden fortalte mig at de skulle være guldbelagte for at få den ønskede kvalitet og holdbarhed.. Aner ikke om han talte sandt.
beefjoe
Niveau 4
 
Indlæg: 421


Indlægaf susperia » 17. feb 2009 16:08

Kan kun anbefale at handle der, handler selv alle mine kabler der.
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Indlægaf Rechain » 17. feb 2009 16:13

Ja, enten den eller > http://www.av-connection.dk < er gode sider at købe kabler :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Rexter » 18. feb 2009 21:13

beefjoe skrev:Ellers kan man ofte finde præcis samme type kabler i Harald Nyborg til ca. samme pris. En eller anden fortalte mig at de skulle være guldbelagte for at få den ønskede kvalitet og holdbarhed.. Aner ikke om han talte sandt.


At det er guldbelagt har som sådan ingen nævneværdig effekt, dog skal man passe på med billige hdmi kabler. Ja, de er hdmi, men så slutter det også der, fordi de helt billige hdmi kabler har begrænsninger. Nogen kan kun vise 720p, mens andre kan kun vise 1080p op til en meter osv.
Rexter
Niveau 4
 
Indlæg: 635


Indlægaf Cowrider » 18. feb 2009 21:18

Harald-nyborg, deres kabler er perfekte og de virker altså lige så godt som de dyrer,.
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Jonaseddie » 18. feb 2009 21:28

Cowrider skrev:Harald-nyborg, deres kabler er perfekte og de virker altså lige så godt som de dyrer,.


Co-sign
Billede
Jonaseddie
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Indlægaf tmlilja » 18. feb 2009 22:02

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp ... =4058&n=10

Lige et link til Harald Nyborgs hdmi-kabler. Jeg har selv et, og det fungerer upåklageligt. :)
A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty!
tmlilja
Niveau 4
 
Indlæg: 692


Indlægaf Cowrider » 19. feb 2009 08:45

Jeg køre os med et og når vi ikke snakker MANGE MANGE meter er de lige så gode som de dyre :) hvad jeg har erfaret:)
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Buktu » 19. feb 2009 14:47

Rexter skrev:
beefjoe skrev:Ellers kan man ofte finde præcis samme type kabler i Harald Nyborg til ca. samme pris. En eller anden fortalte mig at de skulle være guldbelagte for at få den ønskede kvalitet og holdbarhed.. Aner ikke om han talte sandt.


At det er guldbelagt har som sådan ingen nævneværdig effekt, dog skal man passe på med billige hdmi kabler. Ja, de er hdmi, men så slutter det også der, fordi de helt billige hdmi kabler har begrænsninger. Nogen kan kun vise 720p, mens andre kan kun vise 1080p op til en meter osv.


Du skal op på lange kabler før du behøver bekymre dig særligt meget.. :b Hvis du skal føre 10 meter kabel, så er det smart at tage et kvalitets kabel.. Men selv de billigste kan for det meste vise både 720 og 1080p ved de lavere længder. Bare fordi et kabel kun er "godkendt" til 720p som der står nogen steder, betyder det ikke at det ikke sagtens kan vise 1080p.. :b
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster